اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009165565417514

بهترین سیستم صوتی خانگی دنای کدام مدل است؟

کد: 140009165565417514

https://bit.ly/3y3Aakh

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه سیستم صوتی خانگی با کیفیت یکی از مهمترین لوازم هر خانه است فرقی نمی کند شما می خواهید موسیقی گوش دهید فیلم ببینید یا بازی کنید شما به طور قطع یقین نیاز به اسپیکر خانگی مناسب هستید.

بهترین سیستم صوتی خانگی دنای کدام مدل است؟
بهترین برند سیستم صوتی خانگی

بهترین اسپیکر خانگی کدام مدل است؟

همه ی ما در طول روز بارها و بارها در مورد خرید لوازم منزل یا هر لوازم مصرفی دیگر فکر می کنیم اینکه چه برنید کیفیت خوبی دارد از کجا خرید کنم استفاده از آن به چه صورت است و هزاران سوال دیگر ممکن است ذهن ما را درگیر و سردرگم کند. همخین سوالات به طور قطع یقفین در مورد خرید سیستم صوتی خانگی نیز اتفاق می افتد. ما در اینجا برای راحت کردن تصمیمات شما شاخص هایی که در خرید سیستم صوتی خانگی باید به آن دقت شود را ارائه می دهیم و همچنین چند مدل از بهترین سیستم صوتی خانگی را معرفی خواهیم داشت.

در خرید سیستم صوتی خانگی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

توان خروجی اسپیکر(قدرت صدا)

معروف‌ترین مشخصه هر اسپیکر توان خروجی واقعی یا قدرت صدا آن است که برای بیان آن از واحد RMS و یا وات استفاده می‌شود. واضح است که هر قدر توان خروجی بالاتر باشد اسپیکر قوی‌تری خواهیم داشت. اما توجه داشته باشید که توان واقعی اسپیکر مهم است نه توان اسمی. به عنوان مثال توان واقعی اسپیکر مدل DE-WB3065PW دنای 60 * 2 وات است یعنی توان واقعی هر باکس اسپیکر 60 وات است.

ساب ووفر

هر موسیقی‌ای دارای سه دسته کلی صدا است. صدای زیر، صدا بم و صداهای معمولی مانند صدای خواننده. ساب ووفر(subwoofer) که در اصطلاح به آنها ساب هم گفته می‌شود برای پخش صدای Bass و بم موزیک به کار می‌رود. ساب ووفرها یکی از مهم‌ترین ارکان هر سیستم صوتی حرفه‌ای هستند که انرژی و هیجان را به موسیقی هدیه می‌دهند.

توییتر

توییترها وسیله‌ای برای تقویت صدای زیر موزیک هستند که کمک بسیاری به زیبا شدن آهنگ‌ها می‌کنند. در هر باکس اسپیکر دنای مدل (DE-3010NW3 (mp3 یک عدد توییتر با اندازه یک اینچ استفاده شده است. 

میدرنج

میدرنج ها قابلیت پخش صدای متوسط را به اسپیکر می‌دهد. استفاده از میدرنج در کنار توییتر و ساب ووفر در اسپیکرهای خانگی صدای بسیار با کیفیت و تفکیک شده‌ای را برای شما پخش خواهد کرد.

بهترین اسپیکر خانگی از نظر کیفیت برای سیستم صوتی خانگی

اگر کیفیت صدای بالا در انتخاب یک سیستم صوتی و پخش صدای خانگی مدنظر شماست، اسپیکر ایستاده دنای مدل  DE-3010NW3 می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای شما باشد زیرا این مدل از اسپیکر دنای به صورت مجموع دارای 6 ساب 6.5 اینچی است و می‌تواند نیاز به سیستم حرفه‌ای و تولید صدای Bass بالا را برآورده سازد.

ساب ووفر اسپیکر ایستاده دنای مدل DE-3010NW3 از نوع اکتیو بوده یعنی دارای یک آمپلی فایر داخلی است که به طور مستقیم به سیستم صوتی و تصویری متصل شده و کار خود را آغاز می‌کند.

آمپلی فایر

صدای تولیدی توسط هر دستگاه صوتی به تنهایی قابل شنیدن نیست و باید صدا به آمپلی فایر فرستاده و طی چند مرحله تقویت و تفکیک‌سازی شود، سپس به بلندگوها در هر کانال ارسال شود بنابراین وظیفه اصلی آمپلی فایر بهبود کیفیت صدا و افزایش قدرت خروجی اسپیکر است. استفاده از آمپلی فایر با قدرت تقویت‌کنندگی بالا در این مدل باعث می‌شود کیفیت صدا در حد بالا و بدون نویز و قطع و وصلی باشد.

قابلیت اتصال بلوتوث

مورد دیگری که در خرید اسپیکر خانگی باید به آن توجه شود قابلیت اتصال بلوتوث است. برای مثال، اسپیکر ایستاده رقص نور دار دنای مدل DE-WB3065PW  مجهز به بلوتوث می‌باشد که امکان اتصال به انواع دستگاه‌های بلوتوث‌دار از جمله موبایل و تبلت یا پخش کننده‌های موسیقی دیگر را بدون اتصال کابل فراهم می‌آورد. نسخه بلوتوث این مدل 5.0 است.

قابلیت پخش فرمت صوتی MP3

اسپیکری که انتخاب می کنید حتما توجه کنید قابلیت پخش فایل‌های صوتی MP3 را داشته باشد. اگر می‌خواهید فقط به موسیقی گوش دهید این امکان خیلی برای شما اهمیت خواد داشت.

طراحی بلندگوها

طراحی مناسب و دقیق اسپیکرها یکی از عوامل مؤثر در افزایش کیفیت صدای آن است. برای مثال تمام بدنه اسپیکر ایستاده دنای از جنس MDF مرغوب ساخته شده که باعث تولید صدای با کیفیت و مانع از ایجاد هرگونه صدای آکوستیک مصنوعی در هنگام پخش صدای بم می‌شود.

همچنین طراحی آن به گونه‌ای است که ورودی و خروجی هوا متناسب با قدرت این اسپیکر تنظیم شده تا دستگاه آسیبی نبیند. رنگ این اسپیکر به رنگ مشکی است که به همراه طراحی مناسب بدنه، باعث افزایش جذابیت آن شده است. 

ابعاد اسپیکر

اندازه اسپیکر تأثیر بسیار زیادی در کیفیت صدای خروجی آن دارد. اسپیکرهای بزرگتر نسبت به کوچکترها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. برای مثال، اسپیکر ایستاده رقص نور دار دنای مدل DE-WB3065PW دارای ارتفاع 1070 میلیمتر، عرض 340 میلیمتر و ضخامت 200 میلیمتر است که اندازه‌ای مناسب برای ایجاد صدای با کیفیت است.

پورت USB و کارت حافظه TF

قابلیت ساپورت پورت USB و کارت حافظه TFیکی از مهمترین موارد دیگری است که باید در هر اسپیکر خانگی موجود باشد.

میکروفون با قابلیت Karaoke

داشتن میکروفون با قابلیت کارائوکه، به کاربران خود این امکان را می‌دهند تا بتوانند همزمان با پخش آهنگ صدای خودشان را از اسپیکر بشنوند و در حقیقت تجربه یک خوانندگی را امکان پذیر می‌سازد. تمام اسپیکرهای خانگی دنای دارای این قابلیت هستند.

قابلیت Wireless Microphone

این مدل از اسپیکرها، قابلیت استفاده از میکروفن‌های بدون سیم را امکان‌پذیر می‌سازند.

 پشتیبانی از پورت‌های صدا  (AUX , Coaxial ,Optical)

کابل کواکسیال‌، کابل اپتیکال و کابل آیو ایکس صدای دیجیتال را منتقل می‌کنند. در واقع پورت‌های Coaxial و AUX و Optical به شما کمک می کنند تا به راحتی آهنگ مورد علاقه خود که در گوشی یا تبلت دارید به آن منتقل کنید.

کابل‌های مخصوص صدای باکیفیت

کیفیت کابل‌ها اهمیت زیادی در پخش صدای با کیفیت دارد. به طور کلی کابل‌ها یکی اجزای مهم هستند که اگر به کیفیت آن‌ها اهمیت داده شود می‌توانند به بهبود صدا و سالم ماندن اجزا کمک کنند. به عنوان نمونه، جنس کابل‌های اسپیکر  دنای از بهترین نوع و از جنس آلومینیوم هستند چرا که دیرتر از کابل‌های مسی گرم می‌شوند. گرم شدن کابل باعث کاهش وضوح صدا می‌شود.

رادیو و ریموت کنترل  Remote control

مورد دیگری که در خرید اسپیکر خانگی باید به آن توجه کنید داشتن قابلیت رادیو و همچنین داشتن ریموت کنترل است که باعث استفاده آسان از این سیستم صوتی می شود.

ببهترین سیستم صوتی خانگی دنای کدام است؟

اسپیکر ایستاده خانگی دنای مدل DE-3010NW3

اسپیکر ایستاده خانگی دنای مدل DE-3010NW3 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 80 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است و دارای بلوتوث می‌باشد. اگر صدای باکیفیت و بلند مدنظرتان است یا فضای شما بالای 100 متر است این اسپیکر می تواند بهترین گزینه باشد.

اسپیکر ایستاده خانگی دنای مدل DE-3065NW3

اسپیکر ایستاده 3 ساب 6.5 دنای مدل DE-3065NW3 به صورت مجموع دارای 6 عدد ساب ووفر 6.5 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 60 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل مجهز به بلوتوث بوده و قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است. برای فضاهای زیر 100 متر مناسب ترین گزینه می تواند باشد.

اسپیکر ایستاده خانگی دنای مدل DE-3080NW5

اسپیکر ایستاده 3 ساب 8 دنای مدل DE-3080NW5 دارای 6 عدد ساب ووفر 8 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 70 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل مجهز به بلوتوث بوده و قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 و فایل‌های ویدئویی MP5 است. برای محیط های بزرگ که نیاز به یک صدای متوسط است این مدل پیشنهاد می شود.

اسپیکر ایستاده رقص نور دار دنای مدل DE-WB3065PW

اسپیکر ایستاده رقص نور دار دنای مدل DE-WB3065PW به صورت مجموع دارای 6 عدد ساب ووفر 6.5 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 60 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. نسخه بلوتوث این مدل 5.0 است. مدل DE-WB3065PW قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است. در مواردی که شما علاوه بر صدا نیاز به رقص نور هم دارید این مدل بهترین سیستم صوتی خانگی است که می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی