اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009175567817514

آشنایی با بهترین اسپیکر رومیزی برند دنای

کد: 140009175567817514

https://bit.ly/3yhJD7H

، تهران , (اخبار رسمی): چرا خیلی از افراد به خرید اسپیکر رومیزی علاقمند هستند؟ این روز ها با پیشرفت در حوزه صوت و تصویر، اکثر افراد علاقه بسیاری به تماشای فیلم و گوش دادن به موزیک  با خرید اسپیکر رومیزی و استفاده از آن در رایانه دارند که این موجب شده میزان خرید بهترین اسپیکر رومیزی در کامپیوتر های مدرن هر روزه افزایش یابد.

بهترین اسپیکر رومیزی برند دنای
بهترین اسپیکر رومیزی

چالش اصلی در خرید بهترین برند اسپیکر رومیزی چیست؟

اما مسئله ای که در این بین وجود دارد تنوع اسپیکر رومیزی  می باشد که خرید اسپیکر رومیزی را برای افراد سخت می کند و آن ها را در برابر گزینه های متنوع بسیاری قرار می دهد چرا که شرکت های بزرگ در کل دنیا با بکارگیری تکنولوژی های امروزی روزانه محصولات جدید و فوق العاده ای را در این حوزه ارائه می دهند.

این روزها کاربران بسیاری فیلم را بر روی کامپیوتر خود می‌بینند یا حین کار به موسیقی مورد علاقه‌شان گوش می‌دهند. سیستم‌های عادی معمولاً کیفیت صدای خوبی ندارند و در نتیجه افراد ترجیح می‌دهند از اسپیکررومیزی یا خانگی استفاده کنند.

بنابراین باید در خرید اسپیکر رومیزی که از نظر اکثر کاربران وسیله ای کاربردی در کامپیوتر به شمار می آید، توجه کافی داشت تا بتوان محصولی با بالاترین کیفیت از نظر پرتاب صدا، وضوحی صدا، حداکثر میزان خروجی صدا، تکنولوژی و متریال مورد استفاده و غیره را تهیه کرد.

بهترین اسپیکر رومیزی برند دنای کدام است؟

یکی از بهترین اسپیکر رومیزی دنای، اسپیکر مولتی مدیا مدل DE-2156 است. این مدل دارای یک عدد ساب ووفر 6.5 اینچ و دو عدد میدرنج (یا بلندگوی جانبی) 3 اینچ است. قدرت صدای واقعی ساب ووفر این مدل 30 وات و قدرت صدای واقعی بلندگوهای جانبی آن 10 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود.

طراحی درست و ظریف اسپیکر ها یکی از نکات تاثیر برانگیز در بالا رفتن میزان کیفیت صدا می باشد، برای نمونه تهیه یک اسپیکر با بدنه ی خوب و مقاوم، از به وجود آمدن صدای بد در حین پخش صوت بم جلوگیری می کند، که این وضعیت در اغلب اسپیکر های موجود در بازار دیده می شود.

از طرفی دیگر طراحی درست اسپیکر ها موجب تصاعد زاویه پخش یا محدوده پوشش دهی صدا به واسطه اسپیکر خواهد شد که این مورد در تاثیر‌گذاری بیشتر روی فرد نقش مهمی دارد. همچنین ظاهر خوب اسپیکر خود موجب افزایش دلنشینی آن برای فرد می‌ شود، درنتیجه یکی از دلایل حائز اهمیت در خرید اسپیکر رومیزی به واسطه اغلب مردم ایران، طراحی آن به شمار می آید.

بدنه این مدل از جنس MDF مرغوب ساخته شده که باعث تولید صدای با کیفیت و مانع از ایجاد هرگونه صدای آکوستیک مصنوعی در هنگام پخش صدای بم می‌شود. این مدل مجهز به بلوتوث بوده و قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است.

معروف‌ترین مشخصه هر اسپیکر توان خروجی واقعی یا قدرت صدا آن است که برای بیان آن از واحد RMS و یا وات استفاده می‌شود. واضح است که هر قدر توان خروجی بالاتر باشد اسپیکر قوی‌تری خواهیم داشت. اما توجه داشته باشید که توان واقعی اسپیکر مهم است نه توان اسمی. توان واقعی ساب ووفر اسپیکر مولتی مدیا مدل DE-2156 دنای 30 وات و توان واقعی میدرنج یا بلندگوهای جانبی آن 10*2 وات  است، یعنی توان واقعی کل این اسپیکر 50 وات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی