اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009245579317514

آشنایی با بهترین گیرنده دیجیتال 4k دنای

کد: 140009245579317514

https://bit.ly/3yAksgU

، تهران , (اخبار رسمی): در چند سال اخیر با گسترش و توسعه تکنولوژی های جدید، تغییراتی در گیرنده های دیجیتال نیز صورت گرفته است از جمله مهم ترین این تغییرات، تغییر از کدک AVC/H.264 به کدک HEVC/H.265 می باشد.

بهترین گیرنده دیجیتال 4k دنای
بهترین گیرنده دیجیتال 4k

امروزه همه ی ما با کاربرد گیرنده های دیجیتال آشنا هستیم و احتمالا سال هایی زیادی از این گیرنده ها برای تماشای شبکه های تلویزیونی استفاده کرده ایم.

اما در چند سال اخیر با گسترش و توسعه تکنولوژی های جدید، تغییراتی نیز در این گیرنده ها صورت گرفته است از جمله مهم ترین این تغییرات، تغییر از کدک AVC/H.264 به کدک HEVC/H.265 می باشد.

با تغییراتی که در این زمینه صورت گرفته است دیگر گیرنده های با کدک AVC/H.264 کیفیت های HD و 4K و شبکه های HEVC را عملا ساپورت نمی کنند و اگر شما نیاز به تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی با فرمت HD دارید باید از مدل های جدید گیرنده با تکنولوژی HEVC/H.265 تهیه نمایید.

بنابراین مخاطبان شبکه‌های تلویزیونی، برای دریافت شبکه‌های  HEVC، به گیرنده‌های دیجیتالی جدید DVBT2 HEVC نیاز دارند تا نه تنها از پخش ویدیوهای HEVC خود؛ بلکه از پخش شبکه‌های تلویزیونی بصورت HEVC نیز پشتیبانی کند.

در زیر جدیدترین و بهترین مدل گیرنده دیجیتال که شبکه های HEVC را ساپورت می کنند معرفی می شود.

بهترین گیرنده دیجیتال 4k دنای

1. گیرنده دیجیتال HEVC دنای مدل STB1011H 

گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1011H دارای قابلیت دریافت و پخش تصاویر با فرمت HEVC (h.265) می‌باشد. همچنین دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و کانال‌های تلویزیونی با کیفیت HD را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای پردازشگر پرسرعت، قدرت دریافت سیگنال بالا و تیونر قدرتمند است. این مدل قادر است تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازد.

مدل STB1011H دارای خروجی AV و HDMI برای اتصال به تلویزیون بوده و همچنین دارای پورت USB می‌باشد. با قابلیت PVR موجود در این مدل می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را در حافظه جانبی ذخیره کنید. این مدل از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند.

2. گیرنده دیجیتال HEVC دنای مدل STB1012H

گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1012H دارای قابلیت دریافت و پخش تصاویر با فرمت HEVC (h.265) می‌باشد. همچنین دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و کانال‌های تلویزیونی با کیفیت HD را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای پردازشگر پرسرعت، قدرت دریافت سیگنال بالا و تیونر قدرتمند است. این مدل قادر است تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازد.

مدل STB1012H دارای خروجی AV و HDMI برای اتصال به تلویزیون بوده و همچنین دارای پورت USB می‌باشد. با قابلیت PVR موجود در این مدل می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را در حافظه جانبی ذخیره کنید. این مدل از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و قیمت گیرنده دیجیتال HEVC دنای مدل STB1012H

3. گیرنده دیجیتال HEVC دنای مدل STB1013H

گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1013H دارای قابلیت دریافت و پخش تصاویر با فرمت HEVC (h.265) می‌باشد. همچنین دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و کانال‌های تلویزیونی با کیفیت HD را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای پردازشگر پرسرعت، قدرت دریافت سیگنال بالا و تیونر قدرتمند است. این مدل قادر است تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازد.

مدل STB1013H دارای خروجی AV و HDMI برای اتصال به تلویزیون بوده و همچنین دارای پورت USB می‌باشد. با قابلیت PVR موجود در این مدل می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را در حافظه جانبی ذخیره کنید. این مدل از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند.

4. گیرنده دیجیتال HEVC دنای مدل STB1024H

گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1024H دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و پخش کانال‌های تلویزیونی با کیفیت HD با فرمت H.264 را پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای پردازشگر پرسرعت، قدرت دریافت سیگنال بالا و تیونر پرقدرت است. این مدل قادر است تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازد.

مدل STB1024H دارای خروجی AV و HDMI برای اتصال به تلویزیون بوده و همچنین دارای پورت USB می‌باشد. با قابلیت PVR موجود در این مدل می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را در حافظه جانبی ذخیره کنید. این مدل از زیرنویس فارسی پشتیبانی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی