اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001001559686066

به مناسبت یلدا و در آستانه سال جدید ارائه شد

هدیه 200 هزار تومانی اخبار رسمی و بسته شگفت‌انگیز ارزان برای همه

کد: 14001001559686066

https://bit.ly/3JaBAig

، تهران , (اخبار رسمی): امسال به مناسبت نخستین یلدای قرن جدید، دهه جدید و سال جدید، مجموعه اخبار رسمی برای همه کسانی که در پلتفرم اخبار رسمی دارای اکانت اختصاصی هستند، هدیه‌ای در نظر گرفته است.

هدیه 200 هزار تومانی اخبار رسمی و بسته شگفت انگیز ارزان برای همه
هدیه 200 هزار تومانی اخبار رسمی و بسته شگفت انگیز ارزان برای همه

اخبار رسمی برای معرفی کسب و کارها، محصولات و خدمات شما در روزهای پایانی سال برنامه‌ها و کمپین‌های حرفه‌ای خاصی در نظر دارد. تخفیف‌های فوق، بخشی از آن‌هاست. 

 برای استفاده از کد تخفیف یلدایی اخبار رسمی کافی است وارد حساب کاربری خود شده و به شکلی که در تصویر زیر توضیح داده شده است، هدیه مورد نظر را به مبلغ 200 هزار تومان به حساب تان اضافه کنید.

45 درصد تخفیف برای یک بسته فوق‌العاده

همچنین برای یک تحول رسانه‌ای برای کسب و کار شما، در آستانه سال جدید و به مناسبت شب یلدا، یک بسته بسته ویژه شب یلدایی نیز در نظر گرفته‌ایم که شامل رسانه‌های ‌ایلنا، بهار، تکرارتو، به همراه یک لینک فالو در سایت اخبار رسمی است.

این بسته ارزشمند با  45 درصد تخفیف ویژه ارائه شده است که فقط و فقط با مبلغ 1 میلیون و 400 هزار تومان می توانید آن را خریداری کرده و اهداف رسانه‌ای کسب و کارتان را در‌ این روزهای پایانی سال محقق کنید.

این یک فرصت ارزشمند برای هزاران کسب و کاری است که در پلتفرم اخبار رسمی حضور دارند. همین‌طور کسب و کارهایی که در سایت اخبار رسمی دارای اکانت اختصاصی نیستند می توانند با مراجعه به سایت اخباررسمی به نشانی https://news.akhbarrasmi.com/  حساب کاربری خود را به صورت کاملا رایگان‌ایجاد کرده و از تخفیف 200 هزار تومان یلدایی ما و همچنین بسته ویژه فوق بهره مند شوند.

فرصت یلدایی اخبار رسمی زمان مناسبی است برای آشتی هزاران کسب و کار همراه و همکار اخبار رسمی است که با استفاده از‌ این دریچه کشوده شده به سوی دنیای رسانه‌های معتبر، محصولات و خدمات خود را به میلیون‌ها نفر معرفی کنند.

  •  فرصت‌ها همیشه تکرار نمی شوند. فرصت ارزشمند اخبار رسمی برای رسانه‌ای شدن کسب و کار خودتان را از دست ندهید.
  • وارد پنل اختصاصی خود در اخباررسمی شوید و بسته ویژه یلدا را انتخاب کنید.
  •  این فرصت را به اطلاع دوستان خود که هنوز به اخبار رسمی نپیوسته اند نیز برسانید.

اعتبار‌این فرصت تا 10 دی ماه است

برای استفاده از‌ این فرصت رسانه‌ای فقط تا 10 دی ماه فرصت دارید. ضمن‌این که تخفیف اعطا شده شامل تمام خدمات موجود در سایت اخبار رسمی است.

شگفتانه‌های اخبار رسمی تا پایان سال ادامه خواهند داشت. پس، در روزها و هفته‌های پیش رو، بیش از پیش با ما باشید.

ما برای معرفی کسب و کارها، محصولات و خدمات شما در روزهای پایانی سال برنامه‌ها و کمپین‌های حرفه‌ای خاصی در نظر داریم. تخفیف‌های فوق، بخشی از آن‌هاست. 

برای شروع، همین الان از لینک زیر اقدام کنید:

https://panel.akhbarrasmi.com/account/login/?st=-1

هدیه 200 هزار تومانی اخبار رسمی و بسته شگفت انگیز ارزان برای همه
هدیه 200 هزار تومانی اخبار رسمی و بسته شگفت انگیز ارزان برای همه

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]