اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010055602816401

راهنمای دریافت اینترنتی معافیت تحصیلی

کد: 140010055602816401

https://bit.ly/3Jl719F

، (اخبار رسمی): یکی از قوانین ادامه تحصیل برای آقایان در هر یک از مقاطع تحصیلی (کنکور، ارشد و دکتری) داشتن مجوز ادامه تحصیلات (معافیت تحصیلی) و نداشتن منع قانونی از سوی نظام وظیفه می باشد که به وضوح در دفترچه کنکور به این قانون اشاره گردیده است.

تمام آقایان با رسیدن به سن مشمولیت بایستی مجوز رسمی سازمان نظام وظیفه عمومی را دریافت کنند تا امکان ادامه تحصیل داشته باشند و وارد دوره غیبت سربازی نشوند. سوال اصلی اکثریت مشمولان خدمت این است که از کجا معافیت تحصیلی بگیریم؟ در گذشته پاسخ به این سوال مراجعه به دفاتر پلیس + 10 بود، اما اکنون امکان دریافت معافیت تحصیلی اینترنتی نیز مقدور گشته است.

درگاه خدمات الکترونیک انتظامی یا (پلیس + 10) به جهت صرفه جویی در زمان و انجام امور مربوطه راه اندازی گردیده است و شما می توانید با ورود به سایت epolice.ir از خدمات این سامانه بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز +10 بهره مند گردید.

سامانه درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی امکانات فراوانی همچون ثبت درخواست معافیت تحصیلی، خدمت تعویض یا صدور المثنی گواهی نامه رانندگی، پیگیری صدور کارت سوخت، خدمات اینترنتی وظیفه عمومی، خرید دفترچه راهنمای وظیفه عمومی، صدور گذرنامه و… را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

منبع: معافیت تحصیلی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش