کد: 140010105613316713

معرفی بهترین بروکر برای ایرانیان

کد: 140010105613316713

https://bit.ly/3HqicvY

، شیراز , (اخبار رسمی): در این مقاله با بهترین بروکر جهت کاربیری ایرانیان یعنی بروکر فارکس آشنا می‌شوید

بهترین بروکر فارکس | بهترین بروکر برای ایرانیان
معرفی بهترین بروکر برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس | بهترین بروکر برای ایرانیان

 

بروکر ها و کارگزاری ها در بازار فارکس به عنوان واسطه ایی میان معامله گران و بازار فارکس ایفای نقش می‌کنند مانند بنگاه های املاک که واسطه ایی میان مشتری و صاحب ملک هستند. تعداد بسیار زیادی بروکر در زمینه تجارت در بازار فارکس وجود دارد که در بالا بردن کیفیت خدمات برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران در رقابت هستند.کیفیت در خدمات رسانی بروکر ها جنبه های مختلفی دارد که در ادامه به مهم ترین انها می‌پردازیم و به اختصار توضیح می‌دهیم. همچنین بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را معرفی خواهیم کرد.

عدم محدودیت برای کاربران

برای ما ایرانیان که تحت تحریم هستیم ممکن است برخی از کارگزاری ها یک سری محدودیت هایی را اعمال کنند . به عنوان مثال ممکن است یک کارگزاری دسترسی کاربران با آدرس ip ایران را به طور کامل قطع کند یا از ارائه یک سری خدمات به ایرانیان اجتناب کند. به هر حال در انتخاب بروکر باید دقت کرد که کارگزار تفاوتی میان کاربران خود قائل نباشد. و اگر زمانی امکان همکاری با کشور ما را نداشته باشد این اطمینان را به معامله گر بدهد که پول شخص امن بوده و قابل برداشت است.

امکان شارژ حساب با ریال (بهترین بروکر برای ایرانیان)

معامله گران به دنبال سرمایه گذاری راحت و آسانند به همین دلیل امکان شارژ کردن حساب کاربری با ریال و به طور مستقیم یک امتیاز به شمار می آید.

در بعضی از کارگزاری ها امکان شارژ حساب با دلار و ارز های دیگر غیر از ریال را در اختیار معامله گران قرار میدهند که باعث پیچیدگی روند شارژ حساب میشود و سرمایه گذار را سردرگم میکند. اگر زمان برای شما اهمیت دارد حتما این ویژگی را مد نظر قرار دهید

حمایت از سرمایه های کوچک

از آنجا که در بازار فارکس میبایست با ارز های رایج دنیا مانند دلار، پوند، یورو و… به مبادله پرداخت، ممکن است سرمایه گذاری در این بازار برای ما ایرانیان کمی گران تمام شود بخصوص اگر کارگزاری که انتخاب کرده ایم فقط مبالغ بالایی را برای شارژ حساب در نظر گرفته باشد. بنابراین انتخاب یک بروکر که به سرمایه های کوچک نیز امکان فعالیت در بازار فارکس را میدهد بسیار مقرون به صرفه تر است.

قابل دسترس بودن

قاعدتا یکی معیارهای مهم هر بروکری دسترسی سریع و آسان سرمایه گذار به بخش های مختلف سایت طراحی شده برای کارگزاری است.اینکه معامله گران بتوانند به راحتی و بدون دردسر نقشه سایت کارگزاری را درک کنند یک مزیت به شمار می آید. قابل دسترس بودنِ روش واریز و برداشت ، داشتن زبان فارسی برای ایرانیان و…

پوشش دادن بازار

یک کارگزاری معتبر میبایست درصد بالایی از بازار را تحت پوشش خود قرار دهد به عنوان مثال امکان معامله ی ارزهای دیجیتال ، جفت ارزها ، نمادها ، سهام و… را داشته باشد.

کارگزاری که امکان تجارت همه ارزها را در اختیار کاربران قرار میدهد از اهمیت و اعتبار بیشتری برخوردار است نسبت به یک کارگزاری که فقط مبادلات تعداد محدودی از ارزها را پوشش میدهد.

امکان ثبت نام و افتتاح حساب در یک مرحله

در انتخاب کارگزاری دقت کنید و بروکری که امکان ثبت نام و افتتاح حساب  در یک مرحله دارد را انتخاب کنید یعنی بروکری که فقط یکبار از شما مدارک و مستندات اخذ کند.

با کلیک بر روی تصویر زیر در بروکر پیشنهادی  سایت گوگل فارکس ثبت‌نام کنید و 20 درصد شارژ هدیه ی اضافی دریافت نمایید. (Amarkets)

برخی از کارگزاری ها قواعد سختگیرانه ایی برای کاربران حتی پس از افتتاح حساب در نظر میگیرند. یعنی وریفای چندمرحله ای دارند. درست است که این قواعد سختگیرانه بیشتر برای امنیت حساب کاربران در نظر گرفته شده اما بعضی از این قوانین دست و پاگیر بوده و شاید نیاز به وریفای مجدد برای برداشت سود داشته باشد  که در طولانی مدت باعث سرد شدن شما از بازار میشود.

کارمزد و حق کمیسیون

کارگزاری ها و بروکر ها هم مانند بنگاه های املاک در قبال جوش دادن معاملات بین خریدار و فروشنده یا بین فروشنده و خریدار مبلغی جهت کمیسیون یا کارمزد دریافت میکنند. بروکرها در نرخ گذاری میزان حق کمیسیون با یکدیگر در رقابتند. سعی کنید بروکری را انتخاب کنید که از کمترین میزان کمیسیون و کارمزد برخوردار است.

اعتبار و شهرت بروکر

در میان تعداد بسیار زیادی از کارگزاری ها همیشه یک یا دو کارگزاری بیش از همه از اعتبار و شهرت به دلیل طیف وسیعی از خدمات و سطح کیفیت خدمات برخوردارند و به عبارت دیگر رگوله شده هستند. یافتن این نوع کارگزاری ها کار راحتی است

لوریج | اهرم | وام

اگر استعداد معامله گری را دارید و به خوبی آموزش دیده اید ولی سرمایه کوچکی دارید و میخواهید با سرعت بیشتری در بازار فارکس پیشرفت کنید بهتر است کارگزاری را انتخاب کنید که امکان وام گرفتن از خود کارگزاری را فراهم میکند

در اینجا شما با استفاده از اهرم و لوریج میتوانید با سرمایه کوچک معاملات با حجم بزرگتری را باز کنید و سود های بزرگتری کسب کنید

اخبار اقتصادی و تحلیل بازار

بروکری را انتخاب کنید که کمک به حال معامله گر باشد یعنی به طور مداوم اخبار اقتصادی را در اختیارتان قرار میدهد و همزمان تحلیل های لازم در ارتباط با اخبار و تاثیر آن بر بازار را منتشر میکند.

ویدئو راهنمای انتخاب بهترین بروکر

در این ویدیو در مورد انتخاب بهترین بروکر میشنویم. انتخاب بروکر معتمد یکی از دغدغه های معامله گران و اولین گام ورود به بازار فارکس است. یک معامله گر برای انتخاب بهترین بروکر باید آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهد تا بتواند با اعتماد کامل سرمایه گذاری کند. در این ویدیو سعی کردیم مهمترین فاکتورهایی که باید در انتخاب بهترین بروکر به آن توجه کنید را توضیح دهیم تا افراد علاقمند به معامله گری با شناخت کافی بروکر معتمد خود را انتخاب نمایند.

سرفصل های این فیلم آموزشی عبارتست از:
شناخت ساز و کار بروکر
استانداردهای کارگزاری های جهانی
رگولیشن بروکر چیست و کدام بروکر رگوله است؟
واریز و برداشت در ایران چگونه صورت میگیرد؟
نحوه افتتاح حساب در بروکر
کارمزد معاملات
و…

سوالات متداول

بهترین بروکر فارکس کدام است؟

بروکرهای معتبر جهانی از جمله بروکرهای Interactive Brokers، TD Ameritrade FX ، City Index و … جزو بهترین بروکرهای جهانی می باشند که رگولیشن بین المللی دارند و امنیت مالی پذیرفته شده. ولی هیچکدام از آنها به منطقه جغرافیایی ایران خدمات نمی دهند.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان چیست؟

بروکرهایی که رگولیشن امریکایی دارند به کاربران ایرانی خدمات نمیدهند. در میان بروکرهایی که به ایرانیان خدمات میدهند بروکر آمارکتس و بروکر هاتفارکس (به دلیل پشتیانی قوی، اسپرد مناسب و قدمت بروکر، تنوع حساب و نمادهای معاملاتی) به عنوان بهتربن بروکر برای ایرانیان قابل معرفی هستند.

امنیت بروکر آمارکتس چگونه است؟

این بروکر مورد تایید و عضو الف سازمان The Financial Commission است که یکی از مزایای این مجوز، بیمه سرمایه مشتریان در هر ادعا تا 20.000 یورو می باشد. بروکر AMarkets دارای رگوله توسط The financial Commission میباشد. ثبت شده توسط FSA با شماره ثبت No. 22567 IBC 2015 در سنت وینسنت می باشد.

آیا بروکر آمارکتس رگوله دارد؟

بلی. بروکر AMarkets دارای رگوله توسط The financial Commission میباشد. ثبت شده توسط FSA با شماره ثبت No. 22567 IBC 2015 در Saint Vincent and the Grenadines می باشد.

ادامه مطلب را در ویدیو مشاهده فرمایید:

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش