اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010265639816287

برای استخدام هزینه نکنید

کد: 140010265639816287

https://bit.ly/3GCFWNo

، (اخبار رسمی): امروزه مهم ترین دغدغه جوانان به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی داشتن شغل مرتبط با تحصیلات و مهار ت ها می باشد و در همین راستا سعی کردیم تا شما را با سامانه کشوری کاریابی رایگانی آشنا نماییم که در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای استخدام هزینه نکنید
برای استخدام هزینه نکنید

نکات مهمی که در زمینه ساخت رزومه اهمیت دارد ارائه اطلاعات تحصیلی و شغلی به طور دقیق می باشد و جهت تسریع در امور استخدامی پیشنهاد می شود فیلدهای مورد نیاز را به طور دقیق تکمیل نمایید.

برای استخدام هزینه نکنید

امروزه مهم ترین دغدغه جوانان به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی داشتن شغل مرتبط با تحصیلات و مهار ت ها می باشد و در همین راستا سعی کردیم تا شما را با سامانه کشوری کاریابی رایگانی آشنا نماییم که در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه شغل مورد نظر خود را پیدا نمایید.

سامانه ملی کار یک سامانه کشوری بوده و در جهت حل مشکل استخدامی کارجویان تاسیس شده است.

از خدمات این سامانه برای کارجویان که به طور رایگان انجام می شود می توان به ساخت رزومه عکس دار حرفه ای و همچنین مشاهده آگهی های شغلی اشاره کرد.

با وجود سامانه ملی کار دیگر لازم نیست کارجویان برای استخدام و پیدا کردن شغل مناسب هزینه نمایند و می توانند به طور رایگان از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

در زیر به تاثیر داشتن رزومه در استخدام می پردازیم تا کارجویان از اهمیت داشتن یک رزومه خوب برای آگاهی لازم را کسب نمایند.

داشتن یک رزومه خوب و استاندارد کمک زیادی در جذب و استخدام کارجویان دارد و به همین دلیل امروزه اکثر کارجویان سعی دارند تا یک رزومه خوب و استاندارد برای خود تهیه نمایند.

طی تحقیقاتی که انجام شده کارجویانی که از قبل برای خود رزومه استانداردی تهیه کرده بودن نسبت به افرادی که فاقد رزومه بودند از شانس بیشتر برای استخدام برخوردار بودند.

بنا به دلیل ذکر شده، هر کارجوی لازم است قبل از استخدام و مصاحبه حضوری ابتدا رزومه خود را برای شرکت مورد نظر ارسال نمایید.

کارفرمایان نیز پس از بررسی سوابق و رزومه اولیه افراد در صورت صلاح دید از کارجو برای مصاحبه حضوری زمان مورد نظر را هماهنگ می کنند.

خوشبختانه رزومه ساز ملی کار مطابق با آخرین اصول و استاندارد جهانی ایجاد شده است و کارجویان می توانند رزومه های خود را پس از تایید دانلود نمایند و در صورت نیاز برای شرکت های دیگر نیز ارسال نمایند.

نکات مهمی که در زمینه ساخت رزومه اهمیت دارد ارائه اطلاعات تحصیلی و شغلی به طور دقیق می باشد و جهت تسریع در امور استخدامی پیشنهاد می شود فیلدهای مورد نیاز را به طور دقیق تکمیل نمایید و از ارائه هر گونه اطلاعات نادرست و گمراه کننده جدا خودداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ