اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011045656118027

معافیت LMIA

ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا (LMIA)

کد: 140011045656118027

https://bit.ly/3tULYoP

، تهران , (اخبار رسمی): ارزیابی اثرات بازار کار (که قبلاً با عنوان نظر بازار کار (LMO) شناخته می شد، سندی است که توسط توسعه اقتصادی و اجتماعی کانادا (ESDC) صادر شده و ارزیابی تأثیر اشتغال یک نیروی کار خارجی در کانادا را ارزیابی می کند. LMIA مثبت تأیید می کند که نیاز به یک نیروی کار خارجی موقت وجود دارد.

 ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا (LMIA)
مهاجرت به کانادا

برای یک کارفرمای کانادایی برای استخدام یک نیروی کار موقت خارجی معمولاً یک LMIA لازم است،

معافیت از پیش نیاز های ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا (LMIA) برنامه پویایی بین المللی

برنامه پویایی بین المللی (IMP) کارفرمایان کانادایی را قادر می سازد نیروی کار موقت خارجی را استخدام کنند بدون اینکه نیاز به ارزیابی تأثیر بازار کار ( باشد. در حالی که بیشتر کارفرمایان برای استخدام نیروی کار خارجی به LMIA احتیاج دارند، شرایط خاصی وجود دارد که معافیت از LMIA را به کارفرمایان میدهد. این معافیت های LMIA بر اساس شرایط زیر میباشد:

گسترده تر کردن اقتصاد، فرهنگ و یا سایر مزایای رقابتی کانادا. 

مزایای متقابلی که کانادایی ها و ساکنان دائمی از آن برخوردار بشوند.

برای استخدام نیروی کار خارجی از طریق IMP، کارفرمای کانادایی باید سه مرحله را دنبال کند:

تأیید موقعیت یا نیروی کار مورد نظر برای داشتن صلاحیت معافیت از LMIA.

هزینه قبول کردن کارفرما را که 230 دلار کانادا میباشد را پرداخت کند.

پیشنهاد شغلی رسمی را از طریق درگاه کارفرمای IMP ارسال کند.

اتباع خارجی فقط پس از اتمام این سه مرحله واجد شرایط درخواست اجازه کار هستند. اگر موضع آنها سطح مهارت های NOC و از خارج از کانادا درخواست خود را میدهند، ممکن است آن نیروی کار واجد شرایط معافیت از LMIA جهت پردازش اجازه کار بشود.

موافقت نامه های بین المللی

تعداد قابل توجهی از معافیت های LMIA از طریق توافق های بین المللی بین کانادا و سایر کشورها در دسترس است. دسته های خاصی از کارمندان  در صورت اثبات این امر که می توانند تأثیر مثبتی داشته باشند، می توانند از کشورهای دیگر به کانادا منتقل شوند و برعکس. کانادا در مورد توافق نامه تجارت آزادی که در ادامه آورده شده مذاکره کرده است، که هر یک شامل طیف وسیعی از معافیت های LMIA است:

توافق نامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA)

FTA کانادا-شیلی، FTA کانادا-پرو، FTA کانادا-کلمبیا یا FTA کانادا-کره

موافقتنامه جامع اقتصادی و تجارت اتحادیه کانادا و اتحادیه اروپا (CETA)

توافق نامه کلی معامله در خدمات (GATS)

استثنا های مصلحتی کانادا

دسته محبوب دیگری از معافیت های LMIA در دسته گسترده معافیت های مصلحتی کانادا قرار دارد. افرادی که میخواین این معافیت را دریافت کنند باید نشان دهند که این معافیت به نفع کانادا خواهد بود، چه از مزایای قابل توجهی که برای کانادایی ها دارد و چه از طریق حفظ روابط اشتغال متقابل با سایر کشورها.

به منظور واجد شرایط بودن در مورد معافیت LMIA در دسته مزایای قابل توجهی برای کانادایی ها، اشتغال یک تبعه خارجی باید منافع اجتماعی یا فرهنگی قابل توجهی برای کانادا داشته باشد. به طور کلی، افسران مهاجرت سابقه موفقیت یک شهروند خارجی را ارزیابی می کنند و شهادت و توصیه های کارشناسان برجسته در زمینه اتباع خارجی را بررسی کرده تا منافع قابل توجهی که برای کانادا دارند را تعیین کنند.

انتقال های درون شرکتی

وسیله دیگری که معافیت LMIA را برای منافعی قابل توجه تأمین میکند، از طریق معافیت LMIA برای نقل و انتقالات درون شرکتی است. از طریق این ماده ممکن است برخی از شرکت ها یک تبعه خارجی را به منظور ارتقاء کیفیت مشاغل آن ها که به نفع کانادایی ها باشد را به مکانی در کانادا منتقل می کنند.

معافیت های دیگر LMIA

در حالی که اکثر معافیت های LMIA به توافق های بین المللی یا منافع کانادا داده می شوند، تعدادی از معافیت های LMIA خارج از این دسته ها قرار دارند. در بعضی موارد، معافیت LMIA به دلایلی انسانی و دلسوزانه داده می شوند. برخی از کاندیدا ها برای اقامت دائم کانادا نیز ممکن است واجد شرایط درخواست اجازه کار بدون نیاز به LMIA باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش