اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011085664118091

چگونه اتو سیلتر را تعمیر کنم

کد: 140011085664118091

https://bit.ly/3KTXKGo

، (اخبار رسمی): تعمیراتو سیتلر یا هر اتوی دیگری کار آسانی است. همچنین اتو از جمله وسایل پر استفاده در هر خانه‌ای می‌باشد. به دلیل اینکه هر روز از این وسیله استفاده نمی‌کنید به راحتی دچار خرابی نمی‌شود. در برخی موارد می‌توانید آن را به راحتی در خانه خود تعمیر کنید.

تعمیر اتو بخار سیلتر
تعمیر اتو سیلتر

قیمت و تعمیر اتو سیلتر

تعمیراتو سیتلر یا هر اتوی دیگری کار آسانی است. همچنین اتو از جمله وسایل پر استفاده در هر خانه‌ای می‌باشد. به دلیل اینکه هر روز از این وسیله استفاده نمی‌کنید به راحتی دچار خرابی نمی‌شود. .


آموزش تعمیر اتو سیتلر در خانه
 در ادامه با 20 بافت همراه باشید تا روش عیب یابی و تعمیر اتو سیتلر را به شما آموزش دهیم.

چه وسایلی برای تعمیر کردن اتو سیتلر نیاز داریم؟

جهت تعمیر اتو سیتلر در منزل خودتان به ابزاری احتیاج دارید. این وسایل به راحتی در هر خانه‌ای یافت می‌شود. استفاده از این ابزارها بسیار آسان است. این وسایل شامل، خلال دندان، سیم‌های ظرفشویی آشپزخانه،جوش شیرین و یا سرکه، سنجاق خیاطی و یا سوزن نازک است. شما می‌توانید با استفاده از مواردی که در ادامه بررسی می‌کنیم و این ابزار به تعمیر اتو در منزل بپردازید.

چه نکاتی را باید قبل از تعمیر اتو رعایت کنیم؟

مواردی برای نگهداری و تعمیر اتو سیتلر وجود دارد که باید رعایت کرد.  مانند مواردی که در ادامه آورده شده است. نباید روی اتو آب ریخته شود و یا آن را در آب فروبرد. آب اتو نباید از آب لوله کشی باشد زیرا املاح آن باعث ایجاد رسوب می‌شود. بهتر است از آب مقطر و بدون املاح استفاده کنید. در صورت خرابی سیم رابط از سیم رابط جدد با روکش بافته استفاده کنید. هرگز اتو را روی سطوحی مانند قلاب،زیپ، سگک یا دکمه نکشید. برای پیچیدن سیم دور اتو تا خنک شدن آن صبر کنید. و برای خراب نشدن از ایجاد ضربه جلوگیری کنید.

چگونه نشتی آب اتو بخار را تعمیر کنیم؟

اگر اتو بخار شما دچار نشتی آب شده است. احتمال خرابی مخزن آب ورود و خروج و راه آب وجود دارد. می‌توانید به راحتی مخزن را تعویض کنید. و درصورت رفع نشدن مشکل کفی فلزی اتو را تعویض کنید. در صورت درست نشدن به موارد زیر دقت کنید.

درجه ترموستات را به درستی تنظیم کنید.

همچنین از پایین نبودن درجه آن مطمئن شوید.

در صورت خرابی ترموستات را عوض کنید.

مخزن اتو را بیش از حد پر نکنید.

لاستیک‌های اطراف مخزن را تعویًض کنید.

در آخر مخزن را با دقت به اتو متصل کنید.

عیب‌یابی گرم نشدن اتو سیتلر

درصورت گرم نشدن اتوسیتلر سه مورد نیاز به بررسی دارند.  ترموستات را بررسی کنید. ممکن است درجه ترموستات پایین باشد. در این صورت کفی اتو گرم نمی‌شود. به درجه ترموستات دقت کنید. در صورت خرابی ترموستات آن را تعمیرکنید. همچنین از روشن بودن اتو مخزن دار مطمئن شوید. کابل برق را بررسی کنید. در برخی موارد مشکل نرسیدن برق به اتو است. در این صورت فقط روشن شن اتو را چک کنید. در صورت تخصصی تر بودن مشکل اتو، از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

چرا اتو رسوب میکند؟

محفظه اتو رسوب می کند. برای رفع مشکل رسوب و تعمیر اتو سیتلر موارد زیر را انجام دهید:

در صورت انسداد سوراخ های کف اتو با ریختن سرکه سفید درون محفظه بخار آن بریزید. سپس بگذارید اتو گرم شود و سرکه به صورت بخار از سوراخ ها خارج شود. ادرون محفظه این بار آب بریزید تا بخار از سوراخ ها بیرون آید. بگذارید اتو کاملا خنک شود. سپس سوراخ ها را با یک برس ظریف تمیز کنید. اگر کفی اتو آلومینیومی است به نسبت دو به یک کربنات دو سود و آب را با پارچه روی آن بکشید.

کفی های ضد زنگ اتو را با آب و صابون و پارچه تمیز پاک کنید. کفی اتو را بشویید و به خوبی خشک کنید. درجه اتو را کم سپس روی کاغذ موم دار و پارچه بکشید. اگر کفی اتو نچسب است با پارچه ای مرطوب آن را پاک کنید.

درصورتی که رسوب رفع نشد و گرمای اتو کم باقی ماند، توموستات را تعویض کنید.

اگر اتو به لباس چسبید چه اقداماتی انجام دهیم؟

اگر هنگام اتو کردن لباس به اتو چسبید. اول صبر کنید اتو کاملا خنک شود. سپس کفی اتو را تمیز کنید. قبل از هر چیز باید از تنظیم بودن درجه اتو با جنس پارچه اطمینان حاصل کنید تا حرارت زیاد باعث خرابی پارچه نشود.

چگونه ترموستات اتو سیتلر را تعمیر کنیم؟

ابتدا با یک پیچ گوشتی پیچ و پلاتین روی اتو را خارج کنید. با دقت پیچ پرس شده ترموستات و بازوی بی متال آن را جدا کنید. در هنگام جدا کردن بازوی ترموستات دقت و ظرافت لازم را به خرج دهید تا نشکند. زیرا ممکن است مشکل ترموستات بسیار سطحی باشد.

مقاومت اتو را در سطح زیرین اتو بسنجید. مقدار استاندارد مقاومت باید حدودا 10 مگا اهم باشد 

سخن پایانی

در این مقاله روش های عیب یابی و تعمیر اتو سیتلر را بیان کردیم اگر تا حدودی قابلیت عیب یابی و تعویض قطعات اتو را دارید. می توانید قطعه مورد نیاز را خریده و آن را تعویض کنید. در غیر این صورت به متخصصان حرفه ای این حوزه مراجعه کنید.  تا قبل از حاد شدن مشکل اتوی شما توسط افراد حرفه ای به خوبی تعمیر شود. جهت مشاوره خرید و اطلاع از قیمت اتو سیتلر و انواع اتو با مشاورین 20 بافت به شماره 02155800005 و تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش