اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011095666018098

دستگیره هوشمند سامسونگ مدل SHS-H6020

کد: 140011095666018098

https://bit.ly/3KTKMbl

، (اخبار رسمی): امروزه برخی افراد بعلت ماشینی شدن زندگی به دنبال محصولات با سبک سنتی و قدیمی هستند ، دستگیره هوشمند سامسونگ مدل 6020 ساخت کره بوده و تمامی امکانات یک دستگیره هوشمند را در قالب یک دستگیره اهرمی با سبک دستگیره های معمول برای شما فراهم نموده که علاوه بر زیبایی، امنیت شما را هم فراهم می‌کنند.

دستگیره هوشمند سامسونگ مدل SHS-H6020
دستگیره هوشمند سامسونگ مدل SHS-H6020

امروزه برخی افراد بعلت ماشینی شدن زندگی به دنبال محصولات با سبک سنتی و قدیمی هستند ، دستگیره هوشمند سامسونگ مدل 6020 ساخت کره بوده و تمامی امکانات یک دستگیره هوشمند را در قالب یک دستگیره اهرمی با سبک دستگیره های معمول برای شما فراهم نموده که علاوه بر زیبایی، امنیت و اطمینان خاطر شما را هم فراهم مینماید.

دسترسی های دستگیره هوشمند سامسونگ مدل H6020

این دستگیره دارای راه های ارتباطی متعددی هست اما راه های اصلی از طریق رمز و کارت یا ترکیب این دو میباشد.

این دستگاه از طریق رمز 5تا 10 کاراکتری میتواند اجازه دسترسی به کاربر بدهد که بعنوان رمز ادمین هم نامیده میشود.

شرکت سامسونک برای افزایش امنیت و راحتی خیال شما از لو رفتن رمز تابع عدد تصادفی استفاده کرده تا با استفاده از اثر انگشت شما روی اعدا صفحه کلید امکان بازیابی رمز وجود نداشته باشد.

تعداد 20 عدد کارت قابل تعریف برای این دستگاه میباشد که در صورت مفقود شدن کارت شما امکان حذف دسترسی کارت مفقود شدره را دارید.

راه های ارتباطی دیگری همانند سایر مدل های دستگیره هوشمند سامسونگ در اختیار کاربران قرار داده شده که شامل ریموت، بلوتوث و دو عدد کلید مکانیکی منحصر به فرد هر دستگیره است که برای مواقع اضطرار و غیر قابل کپی هستند.

 

نحوه کار کرد دستگیره هوشمند از طریق ریموت کنترل:

در این نوع دسترسی که به صورت اختیاری در دستگیره های هوشمند سامسونگ از جمله مدل H6020طراحی شده کاربر میتواند با اضافه کردن کیت ارتباط دهنده ریموت کنترل توانایی کنترل درب را از فاصله بین 15 تا 20 متری را داشته باشند که مناسب محل های پر رفت وآمد کانند شرکت ها و موسسات میباشد.
این دستگیره به شما اجازه میدهد تا 3 ریموت کنترل را با این دستگیره ست کرده و استفاده نمائید.

بلوتوث نیز دیگر راه اختیاری برای ایجاد حس راحتی کاربران طراحی شده است که از طریق بلوتوث امکان بازگشایی درب را خواهید داشت و یا میتوانید اجازه ورود به افراد خارج از محل را بدهید.

کلید اضطراری برای مواقع خاص به کار میرود که امکان بازگشایی از طریق راه های معمول وجود ندارن به کار میرود مزیت کلید های مکانیکی برای هر دستگیره هوشمند این است که کلید ها به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی شده و غزی قابل کپی برداری است .

در صورت اتمام باطری در منبع تغذیه دستگیره هوشمند شما میتوانید از طریق محل ورود ولتاژاضطراری از طریق باطری 9ولت سیستم الکترونیکی قفل  دیجیتال  را به کار انداخته و از طریق راه های دسترسی وارد شوید و اقدام به تعویض باطری داخل دستگیره هوشمند کنید.

 

 کیفیت ساهت دستگیره هوشمند

کیفیت در ساخت این مدل در پوسته بیرونی و مغزی کاملا مشهود است زیرا پوسته بیرونی از جنس فلز بوده و نسب به سایر متریال های به کار رفته در سایر دستگیره های هوشمند دارای کیفیت و مقاومت بالا تری برخوردار است.

لازم به ذکر است مغزی فولادی این مدل دستگیره هوشمند سامسونگ از جنس فولاد بوده و در برابر فشار و دیلم مقاوم بوده و در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقتوم بوده  امنیت بالایی برای شما ایجاد خواهد کرد.

ساختار فنی دستگیره هوشمند سامسونگ مدل H6020

در این دستگیره هوشمند برای ارامش و اطمینان خاطر بیشتر از تکنولوژی حریم خصوصی استفاده شده تا افراد داخل امنیت بالا تری را تجربه کنند. زمانی که حریم خصوصی فعال باشد حتی افرادی که دسترسی انها چه از طریق کارت و چه از طریق اثر انگشت تعریف شده باشد امکان ورود را ندارن .

قفل کودک از دیگر امکانات این دستگیره با کیفت و هوشمند است که مجزا از حریم خصوصی بوده و برای افرادی که حیوانات خانگی دارند، کودک یا فرد سالمندی در منزل نگهداری میکنند بسیار مناسب است زیرا تنها راه بازگشایی درب فشردن دکمه و همزان پایین بردن دستگیره درب است، در غیر این صورت دستیگیره درب عمل نمیکند و درب امکان باز شدن ندارد.

 

آلارم های دستگیره هوشمند سامسونگ مدل H6020:

الارم های مختلفی برای اهداف خاصی طراحی شده اند که به شرح زیر هستند:

 

آلارم اتمام باطری:

اگر باطری در منبع تغذیه شما رو به اطمام باشد، الارم اتمام باطری فعال شده و شمارا از کم شدن قدرت باطری در منبع تغذیه مطلع نموده تا باطری دستگیره را برای کارکد بهتر و بدون مشکل تعویض نمائید.

آلارم آتشسوزی:

در صورت بروز اتشسوزی و بالاتر رفتن  دمای محیط بیش از حد مجاز دستگیره الارم آتشسوزی میدهد تا افراد داخل محل مورد نظر از بروز آتشسوزی مطلع شده و با بازگشایی قفل امکان خروج افراد را فراهم نموده تا امداد رسانی به محل وقوع اتشسوزی و افراد حاضر سریعتر انجام شود.

آلارم شوک الکتریک و هک:
در صورتی که سارقین اقدام به هک و یا ورود ولتاژ غیر مجاز به دستگاه کنند ، بورد دستگاه غیر فعال شده و آلارم شوک و یا سرقت فعال شده تا سارقین نتوانند در عملکرد دستگیره هشومند خللی ایجاد کنند.

بورد دستگیره های هوشمند سامسونگ به نحوی طراحی شده اند که احتمال هک شدن انها بسیار ناچیز بوده و هکر ها امکان نفوذ به سیستم داخلی دستگیره های هوشمند سامسونگ را ندارند.

آلارم سرقت :

در صورتی که سارقین با استفاده از دیلم و یا ابزار های دیگر اقدام به تخریب و یا شکستن قفل ویا مغزی در کنند آلارم سرق فعال شده و ساکنین را از حضور سارقین در محل مطلع میکند .

 

آلارم کاربر غیر مجاز:

در صورتی که کاربری از طریق ورود رمز اشتباه یا کارت تعریف نشده اقدام به ورود به منزل یا محل کار شما نماید در صورت تکرار خطای کاربر تعریف نشده یا رمز اشتباه آلارم فعال شده و آزیر به صدا در میآید.

 

آلارم باز بودن درب:

هنگامی که درب منزل یا محل کار شما باز مانده باشد یا فراموش کنید درب را ببندید دستگیره از طریق بوق کوتاه شما را از باز بودن درب منزل مظلع ساخته تا شما اقدام به بستن درب نمائید.

فناوری های به کار رفته در دستگیره هوشمند سامسونگ مدل H6020 تمامی راه های نفوذ سارقین به محل کار و یا منزل شمارا بسته و امنیت را برای شما برقرار میکنند.

تیم فنی و متخصص ما به صورت شبانه روزی و 24 ساعته اماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد  تمامی مدل های دستگیره دیجیتال دارای 1 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند .

منبع: www.digitaldoorlock.ir

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]