اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011105669018027

مهاجرت به کانادا با ویزای C11 کانادا

کد: 140011105669018027

https://bit.ly/3ra7V1E

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای C11 کانادا چیست؟ سازمان کار و امور توسعه انسانی کانادا طبق LMIA، برنامه اشتغال‌زایی و کسب و کار ارائه شده از طرف کارفرمایان کانادایی را برای نیروی کار خارجی بررسی کرده و بنا به تاثیر آن کسب و کار و منصب شغلی بر اقتصاد کانادا، تصمیم به رد یا پذیرش پیشنهاد کاری آن کارفرمای کانادایی می‌گیرد.

ویزای C11 کانادا
ویزای c11 کانادا

ویزای C11 کانادا زیرمجموعه‌ای از Canada International Mobility Program یا همان برنامه پویای کار بین‌الملل کانادا می‌باشد که برنامه مذکور معاف از LMIA می‌باشد.

شرایط و صلاحیت‌های لازم برای ویزای C11 کانادا

  • فرد متقاضی می‌بایست دارای سابقه و استعداد برای راه اندازی یک سرمایه گذاری موفق بوده و یا منابع مورد نیاز و مجموعه مهارت‌های لازمه را برای خرید یک کسب و کار از قبل موجود در کانادا را داشته و بتواند آن را تبدیل به یک کسب و کار سودآور نماید.
  • متقاضی باید دارای یک طرح تجاری دقیق و مشخص بوده که عملی کردن آن واقع بینانه بوده و با منطق حاکم بر بازار کار در منطقه مورد نظر در کانادا سازگار باشد

در این راستا حداقل میزان سرمایه مورد نیازی در نظر نگرفته شده؛ اما شخص متقاضی می‌بایست دسترسی به دارایی و هزینه‌های لازم برای راه اندازی (یا خرید) آن طرح تجاری و کسب و کار مورد نظر را داشته باشد که این هزینه باید در حساب بانکی متقاضی (قبل از اجرای طرح) به عنوان تمکن مالی بوده و مبلغ پیشنهادی در این راستا معمولا 100 هزار دلار موجودی می‌باشد.

  • متقاضی باید صاحب حداقل 50 درصد از سهام کسب و کاری که راه‌اندازی یا خریداری نموده باشد.
  • متقاضی باید با ارائه شواهدی مبنی بر داشتن توانایی مالی برای شروع تجارت و پرداخت هزینه‌ها ، اجاره فضای کار، داشتن برنامه برای کارکنان، اخذ شماره اجازه کسب و کار، نشان دادن اسناد یا موافقت نامه‌های مالکیت بر تجارت و غیره شروع به عملی کردن طرح خود را نشان دهد.
  • متقاضی بایستی بتواند مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را ایجاد نموده تا به نفع کشور کانادا و مردم آن در زمینه‌های مختلف و در اقشار گوناگون زندگی باشد.
  • متقاضی باید همزمان با درخواست مجوز ویزای C11 کانادا، برنامه‌ای مبنی بر برقراری ارتباط با همکاران، تامین کنندگان، فروشندگان کانادایی و… را آغاز کرده باشد.

از طرفی شرایط زیر شانس متقاضی را بالاتر خواهد برد:

  • ایجاد کسب و کار در زمینه تولیدی
  • ایجاد کسب و کار در صنایع کلیدی و اصلی استان مورد نظر
  • ایجاد کسب و کار در زمینه صادرات کالا و یا خدمات کانادایی

استفاده از تکنولوژی‌های بروز

  • ایجاد اشتغال برای تعداد قابل توجهی از شهروندان کانادا یا افراد دارای اقامت دائم در این کشور
  • تولید محصول یا ارائه خدماتی که در حال حاضر در استان یا ناحیه مورد نظر ارائه نمی‌گردد
  • ایجاد کسب و کار در مناطق کم جمعیت یا به دور از شهر

همچنین فرد متقاضی مهاجرت کاری می‌بایست صلاحیت خود را در راستای شروع یا اداره کسب و کار خود نشان داده به طوری که آن کسب و کار دارای سودآوری قابل توجه و همچنین دارای منفعت اقتصادی، اجتماعی یا فرهنگی باشد و یا فرصت و موقعیت برای شهروندان کانادایی و افراد دارای اقامت دائم مطابق با نیازهای کانادا ایجاد نماید.

متقاضیان دریافت اقامت دائم کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای C11 کانادا در همان وهله اول امکانپذیر نبوده و کمی زمانبر خواهد بود که در آن مدت متقاضی دریافت اقامت دائم کانادا می‌بایست صلاحیت و توانایی خود را در زمینه مفید بودن و تاثیر مثبت بر اقتصاد و بازار کار کشور کانادا را ثابت کند. اعتبار ویزای C11، 2 سال است و در صورتی که شخص درخواست اقامت دائم دهد، می‌تواند تمدید گردد.

البته برای درخواست اخذ اقامت دائم، گذشت 1 سال زمان تحت شرایط زیر نیز کافی است؛ اما اخذ اقامت دائم برای این ویزا در دو مرحله صورت می‌گیرد که مرحله اول آن این است که شخص متقاضی می‌بایست واجد شرایط مذکور برای اخذ ویزای C11 کانادا باشد و در واقع همانند یک متقاضی اشتغال با اقامت موقت اقدام کرده و سپس با رعایت موارد زیر، پرونده خود را مبنی بر درخواست اقامت دائم کانادا ارائه دهد:

  • مدیریت موفقیت آمیز کسب و کار خود به مدت حداقل یکسال تحت مجوز کار دریافت شده
  • ثبت نام در لیست انتظار و سپس دریافت دعوتنامه از سمت اداره مهاجرت برای اپلای اکسپرس اینتری
  • برآوردن حداقل الزامات و امتیازات لازم برای برنامه اکسپرس اینتری و کارگران ماهر فدرال (FSW)

توجه داشته باشید که در راستای تبدیل ویزای C11 کانادا به اقامت دائم، هنگامی که وارد سیستم امتیازبندی می‌شوید، به الزامات روال جهت کسب امتیاز مانند مدرک زبان، سن، میزان تحصیلات، سابقه کار و… احتیاج پیدا خواهید نمود و بنابراین بهتر است که قبل از شرکت در سیستم امتیازبندی، در مدت زمان اداره کسب و کار خود، جایگاه شغلی خود را به سمت مدیر رده بالا برسانید تا در صورت نقص در معیارهای امتیاز بندی، شانس بیشتری را برای موافقت با اقامت دائم خود داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]