اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011175686317514

همه چیز درباره اسپیکر خانگی ایستاده دنای

کد: 140011175686317514

https://bit.ly/3ux9I2Y

، تهران , (اخبار رسمی): اسپیکر خانگی و نقش آن در سبک زندگی مدرن:: سبک زندگی جوامع دیگر مانند نسل‌های گذشته نیست. با ورود تکنولوژی به زندگی روزمره، نیازها و لذت‌های مردم هم تغییرات زیاده داشته که زندگی در این عصر را با تجربه‌های جدید، هیجان و خلق ایده‌های نو همراه کرده‌است.

همه چیز درباره اسپیکر خانگی ایستاده دنای
اسپیکر خانگی

از تجهیزات مدرن آشپزخانه گرفته تا سیستم‌های پخش حرفه‌ای همگی به دنبال اضافه کردن ارزش‌های جدید به محیط خانه هستند.

کاربرد اسپیکر ایستاده خانگی

اسپیکرهای ایستاده خانگی محصولاتی هستند که تجربه مشاهده تلویزیون، پخش موسیقی، برگزاری مهمانی و حتی بازی‌های کامپیوتری را متحول کرده‌اند. با ورود اسپیکر ایستاده خانگی به محیط خانه، فیلم و سریال لذت متفاوتی دارد.

موسیقی با کیفیت جذابتری به گوش می‌رسد. مهمانی‌ها دیگر بدون این اسپیکرها بخصوص در نسل جوان قابل تصور نیستند. اسپیکر ایستاده جایگاه خود را بخوبی در سبک زندگی نوین جامعه محکم کرده‌است.

انواع اسپیکر خانگی

اسپیکرهای ایستاده مدل‌های مختلفی دارند که انتخاب بین آن‌ها به معیارهای زیادی بستگی دارد. اسپیکر را باید با توجه به کیفیت محصول، فضای محیط و میزان بودجه‌ای که درنظر گرفته‌اید انتخاب کنید.

اسپیکرهای خانگی در دو نوع رومیزی و ایستاده عرضه می‌شوند. همانطور که از نام این محصولات پیداست اسپیکرهای رومیزی برای محیط‌های کوچکتر و معمولی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسپیکرهای ایستاده برای مصارف حرفه‌ای و محیط‌های بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول از محیط خانه و قرار گرفتن در کنار تلویزیون تا برگزاری مراسم و مهمانی‌های بزرگتر همراه شما خواهد بود.

بهترین اسپیکر خانگی برای مهمانی

یکی از کاربردهای جذاب اسپیکرهای خانگی استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی است. حتماشما هم به این فکر افتاده‌اید که با یک سیستم پخش حرفه‌ای مهمانی‌های خود را خاص و جذاب کنید. اسپیکرهای حرفه‌ای همگی می‌توانند برای مهمانی‌ها استفاده شوند اما ما یک پیشنهاد جذاب داریم.

یکی از بهترین محصولات برند دنای اسپیکر ایستاده رقص نور دار است که علاوه بر کیفیت بالای پخش موسیقی، با رقص نور جذابی که دارد محیط همانی را هم متفاوت می‌کند.

این نوع اسپیکرهای درچند مدل به بازار عرضه شده‌است. اسپیکر خانگی رقص نوردار دنای مدل DE-3010LW3 یکی از بهترین نمونه‌های بازار است که جذابیت بسیار زیادی برایتان خواهد داشت. اسپیکر دنای مدل DE-WB3065L3 و اسپیکر مدل DE-WB3065PW از اسپیکرهای مدرن و پرطرفدار موجود در بازار هستند.

عواملی تاثیرگذار در قیمت اسپیکر خانگی

خیلی از مشتریان اسپیکرهای خانگی بیشتر به بلندی صدای اسپیکر توجه می‌کنند درحالی که اسپیکر ایستاده خانگی مشخصات فنی زیادی دارد که بر قیمت آن تاثیرگذار است.

آمپلی فایر، ساب ووفر، توییتر، میدرنج، قدرت صدا، طراحی و زیبایی و امکانات مانند اتصالات، رادیو، اتصال میکروفون، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صوتی و… قیمت اسپیکر را تغییر می‌دهند.

در مقاله همه چیز درمورد اسیکر ایستاده خانگی درمورد کارکرد هرکدام از بخش‌های اسپیکر صحبت کردیم تا درک بهتری در این مورد داشته باشید.

اگر عواملی مانند شهرت برند، سیاست‌های فروش برندها و سیستم فروش بازاریان را به عوامل فنی تاثیرگذار بر قیمت اسیکر اضافه کنیم، قیمت بسیار متغیر این محصولات زیاد عجیب نخواهد بود.

قیمت اسپیکر ایستاده خانگی

قیمت اسپیکر همیشه یکی از معیارهای مهم مشتریان عزیز است. اگر به دنبال خرید اسپیکر خانگی ارزان هستید لازم است این نکته را بدانید که بهتر است قیمت را در کنار کیفیت قرار دهید.

چرا که اگر یک اسپیکر خانگی ارزان و بی‌کیفیت تهیه کنید نه تنها لذتی نخواهد داشت، بلکه بعد از مدتی از کیفیت بد صدا خسته خواهید شد. اما باید این را هم اضافه کنیم که گران بودن زیاد هم به معنی کیفیت بسیار بالا نیست.

بسیاری از برندهای مطرح خارجی قیمت گرانی دارند. بخشی از این قیمت به دلیل کیفیت خوب و بخش زیادی هم به دلیل نام آوازه برند است.

برند دنای به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی، محصولاتی با کیفیت نزدیک به برندهای خارجی و مطرح دنیا و قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌کند. برای مشاهده لیست قیمت اسپیکر خانگی وارد فروشگاه دناکالا شوید.

بهترین اسپیکرهای ایستاده خانگی دنای

در این بخش با چند نمونه از اسپیکرهای باکیفیت و پرفروش دنای آشنا شوید. این اسپیکرها در فروشگاه اینترنتی دنای بصورت آنلاین موجود هستند و امکان ثبت سفارش بصورت آنلاین هم وجود دارد.

1. اسپیکر ایستاده 3 ساب 10 دنای مدل (DE-3010NW5 (mp5

اسپیکر ایستاده 3 ساب 10 دنای مدل (DE-3010NW5 (mp5 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 80 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل مجهز به بلوتوث بوده و قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 و فایل‌های ویدئویی MP5 است.

2. اسپیکر ایستاده 3 ساب 8 دنای مدل (DE-3080NW5 (mp5

اسپیکر ایستاده 3 ساب 8 دنای مدل (DE-3080NW5 (mp5 دارای 6 عدد ساب ووفر 8 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 70 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل مجهز به بلوتوث بوده و قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 و فایل‌های ویدئویی MP5 است.

3. اسپیکر ایستاده 3 ساب 6.5 دنای مدل DE-3065NW3

اسپیکر ایستاده 3 ساب 6.5 دنای مدل DE-3065NW3 به صورت مجموع دارای 6 عدد ساب ووفر 6.5 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 60 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل مجهز به بلوتوث بوده و قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است.

4. اسپیکر ایستاده رقص نور دار دنای مدل DE-3010LW3

اسپیکر ایستاده 3 ساب 10 دنای مدل DE-3010LW3 دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچ، دو عدد میدرنج 5 اینچ و دو عدد توییتر 1 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 80 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این مدل قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است و بلوتوث دار است.

5. اسپیکر ایستاده 3 ساب 6.5 دنای مدل DE-WB3065PW

اسپیکر ایستاده 3 ساب 6.5 دنای مدل DE-WB3065PW به صورت مجموع دارای 6 عدد ساب ووفر 6.5 اینچ است. قدرت صدای این اسپیکر 60 * 2 وات است. ساب ووفر این اسپیکر از نوع اکتیو بوده و دارای آمپلی فایر داخلی است که صدا را تقویت و باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. نسخه بلوتوث این مدل 5.0 است. مدل DE-WB3065PW قادر به پخش فایل‌های صوتی MP3 است.

اسپیکر ایستاده خانگی دنای

شرکت مهر مینا الکترونیک از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که با برند دنای در بازار فعالیت می‌کند. تمرکز بر اسپیکرهای ایستاده خانگی باعث شده که برند دنای علاوه بر کیفیت بالا، طراحی جذابی هم در این محصولات ارائه کند.

اسپیکرهای ایستاده دنا با قیمت بسیار مناسب و کیفیتی در حد و اندازه برندهای بزرگ دنیا توانسته‌اند به رقیب قدرتمند این برندها در بازار ایران تبدیل شوند. گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه این برند یکی از مزیت‌های بزرگ برای مشتریان است. برای مشاهده اسپیکرهای برند دنای وارد صفحه فروشگاه محصولات دنای شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]