اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011185690218181

شرکت آریا بارون توس

کد: 140011185690218181

https://bit.ly/34n2m7o

، (اخبار رسمی): شرکت آریا بارون توس همزمان با پیدایش ساندویچ پانل‌های پلی اوریتان در اروپا و بهره گیری از این فراورده نوین در ساختمان، فعالیت خود را با رویکردی مهندسی به پروسه ساخت وسازهای مدرن، در شهر مشهد / ایران، در زمینی به مساحت شصت هزار متر مربع و با زیربنایی بیش از بیست هزار متر مربع آغاز نمود.

شرکت آریا بارون توس
شرکت آریا بارون توس
شرکت آریا بارون توس همزمان با پیدایش ساندویچ پانل‌های پلی اوریتان در اروپا و بهره گیری از این فراورده نوین در ساختمان، فعالیت خود را با رویکردی مهندسی به پروسه ساخت وسازهای مدرن، در شهر مشهد / ایران، در زمینی به مساحت شصت هزار متر مربع و با زیربنایی بیش از بیست هزار متر مربع آغاز نمود.

شرکت آریا بارون توس؛ تولید کننده انواع ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای،  کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کشوری است. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است. آریا بارون توس نماد اعتماد و کیفیت محصول ایرانی است.

برند آریا بارون توس در حال حاضر یکی از برترین برندهای کشوری در زمینه طراحی، تولید و ساخت ساندویچ پانل، ساختمان پیش ساخته، درب‌های سردخانه‌ای و... است. این برند با استفاده از نیروی فنی متخصص و همچنین استفاده از تکنولوژی و خطوط تولید تمام اتوماتیک توانسته است محصولاتی با استانداردهای جهانی را در ایران تولید کرده و به کشورهای همسایه ارسال کند. 

 آریا بارون با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و بکارگیری ماشین آلات پیشرفته تمام خودکار اروپایی و همکاری با مدیران و نیروهای فنی کارآمد و بکار بردن بهترین مواد اولیه و آمیختن تمامی این‌ها با چند دهه پیشینه کاری با رعایت استانداردهای جهان روا (بین المللی) هم اکنون سبد کالایی زیر را با استاندارد CE اروپا تولید و عرضه می‌نماید:

  • ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری و سردخانه‌ای، کلین روم  با عایق پلی اوریتان، پشم سنگ و پلی استایرن 
  • کانکس، کانکس سیار و سرویس بهداشتی
  • سـاختـمان (خانه) پـیــش ساخـته
  • درب‌های سردخانه‌ای، گرمخانه‌ای ،کلین روم، ضد حریق  و CNC
  • قــطـــعات پلی استایرن (EPS)
  • داکت (کانال) پیش عایق شده
  • سازه‌های فلزی
وب سایت شرکت: https://www.aryabaron.com

اطلاعات تماس:

051-36228814

051-36228800

05136228802

[email protected] 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید