اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011205697817646

یک اتفاق عجیب در عرضه اولیه فزر

کد: 140011205697817646

https://bit.ly/3LrpoKV

، تبریز , (اخبار رسمی): عرضه اولیه سهام شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر صبح امروز در فرابورس انجام گرفت که یک اتفاق عجیب در این عرضه اولیه رخ داد.

یک اتفاق عجیب در عرضه اولیه فزر
یک اتفاق عجیب در عرضه اولیه فزر

به گزارش شهر بورس، عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره از ساعت 9:30 امروز در بازار فرابورس آغاز شد و تا ساعت 12 ادامه داشت که یک اتفاق عجیب در عرضه اولیه فزر رخ داد.

قرار بود تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۱۰ درصد سهام این شرکت در محدوده قیمتی ۱۷ هزار و ۷۲۶ تا ۲۱ هزار و ۶۶۶ ریال برای هر سهم عرضه شود.

بر اساس اطلاع رسانی صورت گرفته، تعداد ۲۵۰ سهم به هر کد حقیقی و حقوقی اختصاص می‌یافت.

حواشی عرضه اولیه فزر

فعالان بازار سرمایه معتقد بودند که در شرایط کنونی بازار که ارزش معاملات به شدت افت کرده و نقدینگی در بازار ووجود ندارد، عرضه اولیه جدید می تواند بورس را با چالش جدی مواجه کند و اندک نقدینگی موجود در بازار را هم از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه فزر چهارشنبه در فرابورس

در این راستا، برخی از فعالان بازار در روزهای گذشته تصمیم به تحریم این عرضه اولیه گرفته و اعلام کردند که در آن شرکت نخواهند کرد.

میزان مشارکت در عرضه اولیه سهام شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر، یک میلیون و 261 هزار و 455 کد معاملاتی بود.

یک اتفاق عجیب در عرضه اولیه فزر

با توجه به عدم استقبال لازم از عرضه اولیه فزر ، این سهم در قیمت ۲۱۴۲۹ ریال کشف قیمت شد که در نوع خود اتفاق جالب توجهی است.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین فاکتورهای کلیدی برای ارزش‌گذاری فزر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر بورس

“شهر بورس” آمده است تا منبع رسمی دریافت اخبار و صدای سهامدار باشد. این رسانه که با شماره مجوز 87147 مشغول به فعالیت است؛ حاصل تلاش دوستانی است که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در حوزه اطلاع‌رسانی به عهد خود وفا کنند. بنویسند از کمبودها و نقص‌ها و بدانند که کسانی هستند که می‌خوانند و تأثیر گذارند، آنانی که تلاش می‌کنند تا بازار سرمایه همواره موتور مولد اقتصاد کشور باشد. “شهر بورس ” به عنوان نخستین آژانس خبری تحلیلی تخصصی بازارهای مالی در شمال غرب کشور از صنایع ایران می‌نویسد از ظرفیت‌هایی که دارد و از آنچه می‌تواند باشد. در این وادی دست شهر بورسی‌ها را بگیرید چراکه برای تعالی نیاز به دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ناب شما داریم. نیازی که از سر تعهد است. آژانس خبری-تحلیلی شهر بورس، حاصل تلاش گروهی از روزنامه‌نگاران ایرانی است که باهدف یاری به جریان اطلاع‌رسانی آزاد، راه‌اندازی شده است. این وب‌سایت کاملاً از داخل مرزهای ایران و با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می‌شود. شهر بورس رسانه هیچ حزب و جناحی نیست، هرچند که در جریان مسائل اقتصادی روز ایران فعالانه حضور رسانه‌ای خواهد داشت. این رسانه با حفظ نگاه ویژه خود به مسائل کلان اقتصادی ضمن پرهیز از درگیری‌های کم‌فایده رسانه‌ای، آماده است تا با درج تحلیل‌ها و مقالات صاحب‌نظران و فرهیختگان، محمل مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه‌ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید