اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011215699318027

ثبت شرکت کانادا

ثبت شرکت کانادا

کد: 140011215699318027

https://bit.ly/3HSHq6U

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین شهر ها برای ثبت شرکت در کانادا معیار متقاضی و شرایط کسب و کار و شرکت مورد نظر در انتخاب بهترین شهر بسیار حائز اهمیت است. این شهر ها عبارت اند از ادمونتون و کلگری در استان آلبرتا، ونکوور در استان بریتیش کلمبیا، تورنتو و واترلوو در استان انتاریو و مونترال.

ثبت شرکت کانادا
ثبت شرکت کانادا

با استفاده ویزای دریافت شده توسط متقاضی اصلی، همسر می تواند مجوز کار دریافت کند، فرزندان نیز قادر به دریافت مجوز تحصیل دریافت کرده و بدون پرداخت هزینه در یک مدرسه دولتی ثبت و مشغول به تحصیل شوند.

قوانین ثبت شرکت در کانادا در این بخش می خواهیم به بررسی قوانین نحوه ثبت شرکت کانادا بپردازیم. به طور کلی هر شرکتی باید اساسنامه خود را داشته باشد. ثبت شرکت در کانادا دارای قوانین اساسنامه زیر است:
    عنوان شرکت ارائه شود. مکانی که قصد تاسیس شرکت در آن را دارید انتخاب کنید. مسئولیت ها و نقل و انتقالات سهام انجام گرفته باشد. لیست شرکت هایی که به شرکت تازه تاسیس وابسته هستند ارائه گردد. اعضای هیئت مدیره معرفی شوند. قوانین و مقررات شرکت تنظیم گردد. اطلاعات شخصی مدیرعامل ارائه گردد. مدیرعامل بالای 18 سال سن داشته باشد. گواهی عدم سوپیشینه برای مدیر عامل ارائه گردد. سرمایه شرکت بیمه شود.
مزایای مهاجرت به کانادا با ایجاد شعبه

     بدون محدودیت سنی نوع ویزا متقاضی اصلی ورک پرمیت 2 ساله است نوع ویزای همسر open work permit تحصیلات فرزندان کمتر از 18 سال رایگان می باشد فرزندان بالای 18 تا 22 سال مجرد زیر مجموعه متقاضی ویزا دریافت می کنند آزادی اسکان در هر جای کانادا و بدون محدودیت پروسه رسیدگی به پرونده از سایر ویزا ها کمتر است بدون نیاز تعهد به سرمایه گذاری مشخص شده بدون نیاز به مدرک آیلتس و یا سایر گواهینامه های زبان خارجه قابلیت تبدیل ویزای کار به اقامت دائم بعد از دو سال در کانادا (دریافت کارت pr) بعد از گذشت یکسال از اقامت دائم ، اخذ پاسپورت کانادایی
ثبت نمایندگی شرکت در کانادا

برای ثبت نمایندگی شرکت کانادا در قدم اول با ارائه یک بیزنس پلن باید ساختار کلی بیزنس خود را در نهادهای محلی و استانی به ثبت رساند. برای ایجاد و ثبت نمایندگی شرکت باید تمامی مدارک در تمامی استان های کانادا به ثبت برسد. مدارک زیر در هنگام ثبت نمایندگی شرکت به مقامات محلی تحویل داده شود:

    ارائه اطلاعات و اسناد مربوط به شرکت اصلی به همراه گواهی ثبت، ارائه اسناد نمایندگی شرکتی که در کانادا تاسیس می شود، اعلامیه به نام مدیران نمایندگی شعبه و دبیر جلسه، ارائه اطلاعات مربوط به نمایندگان شرکت اصلی در دفتر نمایندگی شرکت اصلی باید نمایندگان خود را برای انجام مراحل ثبت نمایندگی شرکت در کانادا منصوب کند.
ثبت شرکت از طریق شرکت ایالتی در کانادا

برای ثبت شرکت از طریق شرکت ایالتی در کانادا لازم است مراحل زیر طی شود:

    متقاضیان برای تکمیل ثبت نام خود، به اداره ثبت استان یا منطقه خود مراجعه کنند. برای فعالیت در استان یا مناطق دیگر، لازم است در منطقه قضایی آن مناطق، یک شرکت فرا استانی ثبت نمود. یک شماره اقتصادی فدرال دریافت کنید. حساب مالیات بر درآمد شرکت را دارا باشید. ممکن است مجوزهای دولت فدرال و شهرداری درخواست شود. ممکن است به حساب های مالیاتی، حقوق و دستمزد، واردات و صادرات نیاز باشد که از طریق شماره اقتصادی خود به آن ها دسترسی دارید.
با ثبت شرکت در ایالات زیر شماره اقتصادی و مالیاتی شرکت خود را به طور خودکار دریافت می کنید.

ثبت شرکت از طریق فدرال در کانادا

برای ثبت شرکت از طریق برنامه های فدرال در کانادا باید مراحل زیر طی گردد:

باید دارای مقالات ترکیبی باشند.

شماره تجاری و اقتصادی داشته باشند.

دارا بودن حساب مالیات بر درآمد شرکت های فدرال.

ثبت نام در سایر حساب های مالیاتی فدرال از قبیل: حقوق، HST/GST .

شرکت فرا استانی یا فرا منطقه ای را برای ثبت مد نظر داشته باشد.

ثبت شرکت در کانادا از طریق برنامه OWNER-OPERATOR

ثبت شرکت در کانادا از طریق برنامه OWNER-OPERATOR به این صورت است که مالک بیزنس، صاحب یک واحد تجاری است که شخصا آن را مدیریت می کند. این افراد می توانند با ثبت شرکت در کانادا، 51 درصد سهام یک شرکت را خریداری کنند و به عنوان یک شخص حقوقی محسوب شوند و در ادامه با توجه به قانون LMIA اقدام به جذب نیروی کار متخصص کنند.

فرم Labor Market Impact Assessment (LMIA) از طرف اداره کار صادر می شود و به تبع اعلام می گردد که استخدام یک نیروی کار غیر کانادایی اثر منفی بر روی بازار کار کانادا ندارد. معمولا اخذ این فرم سخت و دشوار است شرکت کانادایی باید در ابتدا به مدت قابل توجهی آگهی استخدام بدهد و مدارک مربوط به اداره کار کانادا را ارائه کند تا آن ها متقاعد شوند که شرکت مورد نظر نتوانسته نیروی کار مورد نیاز خود را از بین شهروندان کانادا پیدا کند و باید از افراد خارجی نیروی مدنظر را استخدام کند.

صنعت ساخت و ساز را می توان یکی از پر رونق ترین صنایع در کشور کانادا دانست. در قالب شرکت های ساختمانی، متقاضی می تواند اقدام به ساخت و ساز نماید یا اقدام به بازسازی ساختمان ها کند. برای تاسیس یک شرکت ساختمانی شرایط زیر لازم است:

نوع شرکت را مشخص نمایید.

مقررات لازم برای دریافت مجوزات را رعایت نمایید.

تعهدات بهداشتی و ایمنی را رعایت نمایید.

داشتن بیمه نیز یکی از موارد مهم می باشد.

هدف تجاری داشته باشید.

یک طرح بازاریابی به موفقیت شرکت شما کمک می کند.

بیزنس پلن داشته باشید.

مکان مناسبی را انتخاب نمایید.

ثبت شرکت حمل و نقل در کانادا

نقش حمل و نقل در زندگی افراد غیر قابل انکار است. ثبت شرکت حمل و نقل در کانادا از گزینه های سودآور محسوب می شود. شرکت های حمل و نقل را می توان یکی از شرکت های پرطرفدار برای مهاجران دانست. تاسیس یک شرکت حمل و نقل به شرایط زیر لازم دارد:

نوع وسیله حمل و نقل برای فعالیت را مشخص کنید.

حجم و میزان وسایل مورد حمل و نقل باید مشخص شود.

مسیر مورد فعالیت نیز باید مشخص

ثبت شرکت بازرگانی در کانادا

اصول ثبت شرکت بازرگانی نیز مشابه ثبت دیگر شرکت ها در این کشور می باشد. بدین صورت که در مرحله اول متقاضی باید یک بیزنس پلن قوی در امر تجارت و بازرگانی داشته باشد. انتخاب نام و ماهیت تجاری شرکت نیز دیگر مراحل ثبت شرکت بازرگانی در کانادا خواهد بود. همچنین برای فروش استانی متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت نام و اقدام لازم در جهت فعالیت مالیاتی جداگانه را نیز انجام دهند.

مراحل ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا مراحل مختلفی دارد که در این قسمت می خواهیم به بررسی نحوه و مراحل ثبت آن بپردازیم.

در درجه اول متقاضیان باید اقدام به نام گذاری شرکت کنند به گونه ای که با قوانین کانادا در تضاد نباشد.

ثانیا، باید قوانین مربوط به شرکت در نظر گرفته شود.

مهر شرکت برای کلیه مدارک و صورت جلسات، قراردادها و مبادلات لازم است.

مجوزهایی که برای ثبت شرکت در کانادا ضروری است اخذ شود.

حسابی برای شرکت و انجام امور بانکی در کانادا افتتاح شود.

ثبت شرکت در کانادا و بیزینس پلن

برای ثبت شرکت در کانادا، متقاضیان باید در درجه اول ایده و طرح خود را در قالب یک بیزنس پلن یا یک طرح تجاری ارائه دهند. در صورتی که این بیزنس پلن مورد تایید ادارات مربوطه در کشور کانادا قرار گرفت، می توانند برای انجام فعالیت اقتصادی خود اقدام کنند. نکته حائز اهمیت در این زمینه ارائه طرح تجاری است که بتواند ابهامات موجود در امر ثبت شرکت و نحوه ثبت شرکت را برطرف سازد.

ثبت شرکت در کانادا و انتخاب نام تجاری

برای هر کسب و کار ثبت شده لازم است نامی اتخاذ شود تا به طور قانونی بتوان آن را شناسایی کرد. این نام  در کانادا می تواند انگلیسی، فرانسوی یا ترکیبی از هر دو زبان باشد. جهت ثبت نام شرکت، نام تجاری نباید در سیستم فدرال وجود داشته باشد و منحصر به فرد بودن آن یکی از نکات قابل توجه می باشد. سیستم Newly Upgraded Automated Name Search (NUANS) سیستم جستجوی اینترنتی نام در این کشور است که به مقایسه نام های شرکت ها یا علائم تجاری می پردازد. نام شرکت نشان دهنده هویت و عملکرد آن شرکت می باشد. بدین معنا که نام شرکت باید در راستای فعالیت آن برگزیده شود. به طورکلی، معمولا نام شرکت با علائم اختصاری Ltd, Co یا Inc ترکیب می شود.

بهترین شهرهای کانادا برای ثبت شرکت

یکی از موارد مهم برای ثبت شرکت در کانادا رویکرد مشابه و شرایط متفاوت آن است. شهرهای ونکوور، مونترال و تورنتو را می توان از بهترین شهرها برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار دانست. با توجه به ایجاد بستر سرمایه گذاری این سه شهر از کسب و کارها و برنامه های استارت آپی استقبال می کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]