اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011225701118027

روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2022

روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2022

کد: 140011225701118027

https://bit.ly/3Bi1NHX

، تهران , (اخبار رسمی): روش سرمایه‌گذاری یک فرصت خوب برای دریافت اقامت دائم کانادا و استفاده از مزایای زندگی در کانادا است. این روش، متقاضیان کمتری نسبت به دیگر روش‌های مهاجرتی دارد و شرایط پذیرش آن کمتر و راحت‌تر از روش‌های مهاجرت تحصیلی یا کاری است.

روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2022
روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2022

کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در کانادا ، در ابتدا با ویزای کار کانادا وارد می شوید و پس از راه اندازی کسب و کار یا خرید بیزینس در کانادا ، پس از حدود 2 سال فعالیت برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

هر کدام از روش‌های سرمایه‌گذاری قوانین و شرایط متفاوتی دارند؛ اما موارد زیر از نیازمندی‌های مشترک بین تمام این روش‌ها است.

1. داشتن توانایی مالی کافی برای سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی کسب و کار در کانادا یا داشتن حمایت مالی از سمت شرکت‌های سرمایه‌گذار
2. مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی
3. توانایی و تجربه مدیریت
4. سن بالای 18 سال تا 55 سال
5. داشتن حداقل تحصیلات دیپلم

افراد زیادی از طریق روش‌های بیزینسی وارد خاک کانادا می‌شوند و برای خود خانواده‌شان، اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند. با توجه به این که روش‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؛ پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت سرمایه‌گذاری، کمک بزرگی به شما خواهد کرد. با استفاده از این فرم، متوجه می‌شوید که کدام روش بیزینسی مناسب مهاجرت شما به کاناداست. روش‌های زیر با وجود تفاوت‌های زیادی که با هم دارند؛ اما همگی برپایه سرمایه‌گذاری مالی در کانادا هستند:

1. سرمایه‌گذاری استانی کبک
2. سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی
3. سرمایه‌گذاری استارت‌آپ
4. سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت
5. سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

روش اول: سرمایه‌گذاری استانی کبک

مهمترین روش سرمایه‌گذاری در کانادا، از طریق استان کبک برگزار می‌شود. در واقع این استان برای پذیرش متقاضیان این روش، بیشتر از هرچیزی بر توانایی مالی آن‌ها تمرکز دارد. میزان دارایی خالص شما برای این روش مهاجرتی باید حدود 2 میلیون دلار باشد و 1.2 میلیون دلار در کانادا سرمایه‌گذاری کنید.

تفاوت روش مهاجرت کارآفرینی و سرمایه گذاری استانی کبک

بسیار اهمیت دارد که بدانید روش سرمایه گذاری، کارآفرینی، خوداشتغالی و استارت‌آپ با همدیگر تفاوت دارند؛ و هرکدام نیازمند شرایط خاصی هستند. مهمترین تفاوت روش کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا این است که متقاضی روش سرمایه گذاری در هنگام ورود به کانادا بدون راه اندازی کسب و کار، می‌تواند اقامت کانادا از طریق سرمایه ‌گذاری را دریافت کند؛ اما این امکان برای متقاضی روش کارآفرینی وجود ندارد.

روش دوم: سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

با وجود این که روش کارآفرینی با روش سرمایه‌گذاری کبک تفاوت زیادی دارد؛ تمرکز روش کارآفرینی ، بر روی جذب نیروی متخصص و نوآور است. این روش در هر استان به صورت جداگانه برگزار می‌شود؛ و به سرمایه‌گذاری اولیه کمتری نسبت به روش سرمایه‌گذاری استان کبک نیاز دارد. در این روش شما ملزم به راه‌اندازی کسب و کار هستید و بدون آن نمی‌توانید در کانادا ساکن شوید یا اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. استان‌های زیر از پرطرفدارترین استان‌های کانادا برای سرمایه‌گذاری کارآفرینی هستند:

سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

این استان اقتصاد قدرتمندی دارد و معمولا کسب و کارهای نوپا در آن سودده هستند. شما می‌توانید با داشتن شرایط زیر برای مهاجرت کارآفرینی به بریتیش کلمبیا اقدام کنید:

شرایط فردی

1. داشتن حداقل دارایی خالص 600،000$

2. شما باید تصمیم داشته باشید در 100کیلومتری کسب و کاری که قصد ایجاد آن را دارید؛ زندگی کنید.

3. شما باید متعهد شوید که به طور فعالانه به مدیریت بیزینس خود در استان بریتیش کلمبیا می‌پردازید.

4. داشتن حداقل 3 سال سابقه مالکیت و مدیریت در طول 10 سال گذشته، در کسب و کاری که در مدیریت امور آن مشارکت فعالانه داشته‌اید و حداقل مالک 10% از سهام آن هستید. یا داشتن 4 سال سابقه مدیریت ارشد یک مجموعه، همراه با مشارکت فعالانه در امور و مدیریت حداقل سه کارمند تمام وقت.

5. داشتن تجربه تحصیل در مراکز آموزشی عالی(کالج و دانشگاه) الزامی است؛ در غیر این صورت لازم است حتما در 5 سال گذشته، 3 سال به صورت فعالانه مالک    100%یک کسب و کار بوده باشید.

شرایط بیزینس

1. داشتن حداقل سهم یک سوم از بیزینس آینده

2. شما باید تصمیم داشته باشید در 100کیلومتری کسب و کاری که قصد ایجاد آن را دارید؛ زندگی کنید.

3. حداقل میزان مبلغ سرمایه‌گذاری شما باید 200،000$ باشد.

4. ایجاد حداقل یک شغل تمام وقت جدید برای یک شهروند کانادایی یا افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند.

5. راه‌اندازی یک کسب و کار با کیفیت جدید، یا خرید و توسعه یک کسب و کار موجود در کانادا

سرمایه‌گذاری در استان منیتوبا

یکی از دلایل عمده مهاجرت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به استان منیتوبا هزینه زندگی پایین در این استان است. امکان پس‌انداز و سرمایه‌گذاری بالایی در استان منیتوبا وجود دارد به همین خاطر افراد مختلف برای به دست آوردن شرایط کارآفرینی در آن تلاش می‌کنند.

شرایط کارآفرینی در منیتوبا

تجربه کاری

1. متقاضی باید در 5 سال گذشته، حداقل 3 سال سابقه در مدیریت و مالکیت یک کسب و کار و یا مدیریت ارشد یک بیزینس موفق را داشته باشد.

2. در مراحل گزینش متقاضیان این برنامه، مالکان کسب و کار امتیاز بیشتری نسبت به مدیران ارشد دریافت می‌کنند.

3. مالکان کسب و کار باید حداقل صاحب یک سوم سهام شرکت باشند؛ تا به عنوان مالک شناخته شوند.

مهارت زبان

. متقاضی باید حداقل سطح 5 را در معیار سنجش سطح زبان در کانادا (CLB)، در هر 4 مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی به دست بیاورد.

تحصیلات

متقاضی باید حتما دبیرستان را تمام کرده باشد.

سن

هیچ محدودیت سنی در این برنامه وجود ندارد؛ اما کسانی که سنشان بین 25 تا 49 سال است امتیاز بیشتری نسبت از دیگران دریافت می‌کنند.

سرمایه‌گذاری

1. اگر کسب و کار متقاضی در منطقه مرکزی منیتوبا واقع شده باشد؛ نیاز به سرمایه‌گذاری 250،000$ است. در غیر این صورت مبلغ 150،000$ برای سرمایه‌گذاری کفایت می‌کند.

2. سرمایه‌گذاری باید بر روی اقتصاد مردم منیتوبا تاثیر بگذارد و حداقل یک شغل برای یک شهروند یا مقیم دائم منیتوبا ایجاد کند.

بازدید تحقیقاتی

متقاضی باید حداقل یک بار در یک سال گذشته برای بررسی امکان راه‌اندازی کسب و کار به منیتوبا سفر کرده باشد.

دارایی خالص

حداقل دارایی خالص متقاضی باید 500،000$ باشد.

روش سوم: سرمایه‌گذاری از طریق استارت‌آپ

اگر شما هم از افراد خلاقی هستید که فکر میکنند توانایی راه‌اندازی یک شرکت نوپا را دارند و می‌توانند ایده‌های جدید را اجرایی کنند؛ روش مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ مناسب شماست. در روش استارت‌آپ شما می‌توانید با جذب سرمایه از شرکت‌های خصوصی و دولتی به کشور کانادا مهاجرت کنید و شرکت خود را راه‌اندازی کنید.

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق استارت‌آپ :

1. داشتن یک کسب و کار دارای صلاحیت
2. اثبات تامین مالی از سازمان‌های سرمایه‌گذار اداره مهاجرت
3. کسب حداقل نمره CLB5 در زبان انگلیسی یا فرانسوی
4. اثبات تمکن مالی متقاضی : بری یک متقاضی مجرد به اندازه 12960$
5. داشتن حداقل یک سال سابقه تحصیلات عالی(دانشگاه یا کالج)

روش چهارم: سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کانادا یک نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و افراد می‌توانند از طریق آن به این کشور مهاجرت کنند. امکان ثبا انواع شرکت در کانادا وجود دارد اما متقاضی برای مهاجرت به کانادا از این طریق لازم است که شرایط زیر را داشته باشد:

1. متقاضی باید مالک حداقل 51 درصد (بیش از نصف) از سهام کسب و کار مورد نظر در کانادا باشد.

2. متقاضی باید نسبت به ارائه یک برنامه کسب و کار مناسب اقدام کنند. این برنامه شامل نحوه مدیریت، سودآوری، و ایده‌های اولیه در رابطه با بودجه متقاضی است.

3. در اولین سال فعالیت شرکت، متقاضی باید نسبت به استخدام حداقل یک شهروند یا فرد دارای اقامت دائم کانادا اقدام کند.

4. وجود منابع مالی کافی برای فعالیت کسب و کار (بین 100.000 تا 300.000 دلار کانادا) و همچنین پرداخت حقوق و مزایای کارکنان

روش پنجم: سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

برای سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق خوداشتغالی، باید مهارت‌هایی را بلد باشید که پس از ورود شما به کانادا حداقل برای خود شما ایجاد اشتغال کنند. ورود شما به این کشور باید همراه با اعتلای فرهنگی کانادا یا تاثیر مثبت بر اقتصاد این کشور همراه باشد. این روش مهاجرتی و سرمایه‌گذاری معمولا برای هنرمندان یا ورزشکاران بسیار مناسب است.

مهمترین شرایط روش خوداشتغالی :

1. داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط در 5 سال گذشته
2. تمایل به زندگی در کانادا و خد اشتغال بودن در این کشور
3. به دست آوردن حداقل 35 امتیاز در جدول امتیازبندی این روش مهاجرتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]