اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011275711718027

مهاجرت به کانادا از طریق کاری 2022

مهاجرت به کانادا از طریق کاری 2022

کد: 140011275711718027

https://bit.ly/3504OAP

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما یکی از کاندیدا های خوش‌ شانس هستید که بخت دریافت یک یا شاید حتی چندین پیشنهاد کاری از کانادا را داشته اید، بسیار عالیست! شما یک قدم از بسیاری از متقاضیان بالقوه دیگری که مایل به مهاجرت به کانادا از طریق کاری هستند جلو ترید.

مهاجرت به کانادا از طریق کاری 2022
مهاجرت به کانادا از طریق کاری 2022

در پروسه درخواست مهاجرت به کانادا از طریق کاری و شرایط سنی کار در کانادا این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که افراد در محدوده سی 18 تا 45 سال بیشترین شانس مهاجرت کاری از این طریق دارند. چ

چه چیز دیگری برای مهاجرت به کانادا از طریق کاری مورد نیاز است؟

دو نوع مجوز کار کانادایی برای انتخاب و مهاجرت کاری وجود دارد که شامل مجوز کار آزاد و مخصوص کارفرما می شود. این دو سند با ویزای سفر شما، که اصلی‌ترین مدرکی است که به شما اجازه ورود به کشور را می دهد یکسان نیست. در صورتی‌ که یک پیشنهاد کاری معتبر در کانادا دارید تنها نیاز است که ویزای خود را با یکی از این دو نوع مجوز تطبیق دهید. مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کاری با دریافت پیشنهاد شغلی آسان تر است. پس از دریافت مجوز کار، باید توجه داشته باشید که زمان پردازش برای دریافت مدارک لازم ممکن است مدت زیادی طول بکشد. هنگامی که درخواست خود را با مجوز کار ارسال می نمایید، باید از کامل بودن آن اطمینان حاصل کنید، در غیر این صورت، احتمالاً پروسه پردازش درخواست شما به تأخیر انداخته یا رد گردد. با توجه به این توضیحات فرایند مهاجرت به کانادا زمانی دشوار به نظر می رسد که نمی دانید کجا باید به دنبال اطلاعات صحیح باشید یا احساس می کنید منابع درستی ندارید و ممکن است اطلاعات شما نادرست باشد.

مهاجرت کاری کارگر کم مهارت به کانادا در 2022

مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا در سال 2022 آسان تر از آن چیزی است که تصور می شود. دلیل آن این است که اقتصاد تنها به بازرگانان وابسته نیست بلکه به کارگران کم مهارت مانند کشاورزان، رانندگان کامیون، پیشخدمت ها و سرایداران نیز نیازمند است. این افراد همگی پایه ای هستند که صنایع بزرگ بر آن ها تکیه می کنند. کانادا قصد دارد تا سال 2023 از بیش از 1.23 میلیون مهاجر برای اقامت دائم دعوت کند. به همین دلیل اکنون زمان مناسبی برای اتباع خارجی است تا به کانادا سفر کنند. با وجود بیش از 100 برنامه ویزا و مهاجرت، قطعا افراد مسیر مطمئنی را پیدا می کنند که حتی برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا هم مناسب باشد.

شغل‌های کم مهارت چه هستند؟

مشاغل کم مهارت معمولا در زمینه های تجارت، صنایع اولیه و تولیدی، فروش و خدمات و نقش‌هایی به عنوان دستیاران خاص هستند. طبق رتبه بندی ملی مشاغل (NOC )، این مشاغل به دسته های زیر تقسیم می شوند:

مشاغل دسته C: این نوع مشاغل معمولا به تحصیلات متوسطه و/یا آموزش خاص نیاز دارند.

مشاغل نوع D: این‌ها مشاغلی هستند که به آموزش در حین کار نیاز دارند.

مشاغل کم مهارت برتر در کانادا

در ادامه لیست ده شغل برتر برای کسانی که قصد مهاجرت کاری به کانادا با مهارت کم دارند را با ذکر میانگین درآمد سالانه را می گوییم:

راننده کامیون $70,258

کارمند میز پذیرش هتل $45,103

قصابی های صنعتی و کار با دستگاه برش گوشت $41,884

سرورهای غذا و نوشیدنی $32,356

کارگران عمومی مزارع $36,939

خانه داران اجرایی $48,583

کارگران دامپروری $33,150

جوشکارها $52,112

لوله کش $80,733

برق کار صنعتی $79,322

بهترین برنامه‌های مهاجرت کاری به کانادا با مهارت کم

این کشور پنج برنامه اصلی مهاجرتی دارد که برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا مناسب هستند. این برنامه ها به شرح زیر هستند:

1. برنامه نامزدهای استانی

برنامه نامزد استانی (PNP) به مهاجرانی که پیشنهاد شغلی از کانادا دارند این شانس را می دهد که به طور دائم به این کشور مهاجرت کنند و در یکی از 13 استان یا منطقه آن مستقر شوند. هر PNP برنامه های مختلفی دارد که با هدف رفع نیازهای بازار کار در استان یا منطقه انجام می شود. متقاضیان می توانند مستقیما به استانی که به آن علاقه دارند درخواست دهند یا از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام کنند. کسانی که می خواهند زودتر به کانادا بروند باید بدانند که فرایند درخواست از طریق اکسپرس اینتری بسیار سریع تر است. لازم به ذکر است برای افزایش موفقیت، متقاضیان باید به استان‌هایی درخواست دهند که مهارت های آن ها مورد نیاز است.

پنج PNP محبوب برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا

برنامه نامزدهای مهاجرت ساسکاچوان

برنامه نامزدهای مهاجرت انتاریو

برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا

برنامه نامزدهای مهاجرت آلبرتا

برنامه نامزدهای استانی منیتوبا

2. مهاجرت اتلانتیک

برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک به اتباع خارجی اجازه می دهد تا برای اقامت دائم به یکی از چهار استان اقیانوس اطلس یعنی نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا مهاجرت کنند. این برنامه برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا در سال 2022 عالی است زیرا متقاضیان برای واجد شرایط بودن نیازی به تجربه کاری کانادایی ندارند. متقاضیان تنها به یک سال تجربه کار خارجی و یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی در یکی از استان‌های شرکت کننده نیاز دارند.

متقاضیان می توانند برای برنامه زیر تحت برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک درخواست دهند:

برنامه مهارت متوسط آتلانتیک

برای درخواست این برنامه باید حداقل یک سال تجربه کار در موقعیتی داشته باشید که نیاز به تحصیلات دبیرستانی یا آموزش خاص شغلی دارد.

شما باید دیپلم دبیرستان برابر با مدرک کانادایی داشته باشید که برای آن به ارزیابی اعتبار آموزشی گزارش (ECA) نیاز است.

برای اثبات تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فرانسوی برای زندگی و کار در کانادا، باید در آزمون زبان تایید شده شرکت کنید.

باید مدرکی دال بر توانایی مالی ارائه کنید مبنی بر این که می توانید‌ حداقل مبلغ مورد نیازتان را برای حمایت از خودتان و افراد تحت تکفلتان بدون توجه به این که آیا در کانادا به شما ملحق می شوند یا خیر، برآورده کنید.

3. مهاجرت روستایی و شمالی

پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی (RNIP) به جوامع کوچکتر در کانادا کمک می کند و به آن ها فرصتی برای استخدام کارگران ماهر خارجی را می دهد. مهاجرانی که به دنبال زندگی در کانادا هستند می توانند برای این موقعیت ها درخواست دهند و در صورت موفقیت، جامعه می تواند متقاضیان را برای اقامت دائم به دولت پیشنهاد کند. 11 جامعه وجود دارد که در RNIP شرکت می کنند که در انتاریو، مانیتوبا، ساسکاچوان، آلبرتا و بریتیش کلمبیا قرار دارند. یکی از الزامات اصلی این برنامه، داشتن یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای کانادایی است. چندین شغل وجود دارد که در جوامع شرکت کننده تقاضای بالایی دارند که عبارتند از:

صنعت دندانپزشکی

خدمات مالی

پرستاران عملیاتی

فرآوری مواد غذایی

کشاورزی و تولید

4. مهاجرت کشاورزی و غذایی

برنامه مهاجرت کاری کشاورزی و غذایی، مسیری را برای کارگران ماهر مزرعه و دام باز می کند تا به کانادا مهاجرت کنند و برای اقامت دائم درخواست دهند. متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند و نشان دهند که کارگران با تجربه‌ای در یکی از مشاغل مشخص شده در بخش تولید گوشت و کشاورزی هستند به علاوه آن‌ها باید در موارد زیر یک سال تجربه داشته باشند:

یک پیشنهاد شغلی دائمی و غیر فصلی معتبر در کانادا داشته باشند که حقوق آن مطابق با دستمزد رایج یا بیش‌تر از آن باشد.

حداقل نمره CLB/NCLC 4 به زبان انگلیسی یا فرانسوی؛

دارای دیپلم دبیرستان کانادا یا ارزیابی اعتبار تحصیلی(ECA) معادل خارجی یا بالاتر.

پول کافی برای حمایت از خودشان و اعضای خانواده‌شان داشته باشند حتی اگر با متقاضی به کانادا نقل مکان نکنند.

5. برنامه کارگران خارجی موقت

برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP) به کارفرمایان کانادایی این امکان را می دهد که در صورتی که هیچ کانادایی یا افراد با اقامت دائم برای پر کردن این موقعیت وجود نداشته باشد، کارگران خارجی را استخدام کنند. کارفرمایان کانادایی می توانند کارگران نیمه ماهر خارجی را از طریق جریان‌های زیر تحت TFWP استخدام کنند:

جریان کارگران با دستمزد پایین

جریان کارگران کشاورزی

جریان ارائه دهنده مراقبت های خانگی

شرایط سنی مهاجرت به کانادا از طریق کاری

برای افراد بسیاری که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کاری را دارند، ممکن است شرایط سنی کار در کانادا و محدودیت سنی برای مهاجرت به یکی از دغدغه های اصلی بدل شود. محدودیت سنی برای مهاجرت به کانادا یک عامل مهم است. بسیاری از متقاضیان کار در کانادا که بالای 30 سال سن دارند ممکن است مایل باشند در مورد اینکه آیا هنوز گزینه مناسبی برای ورود به خاک کانادا محسوب می شوند یا خیر، اطلاعاتی کسب نمایند.

در سیستم اکسپرس اینتری کانادا افرادی که بین 18 تا 30 سال سن دارند معمولاً برای بازار کار مناسب تر هستند و به عنوان بهترین گزینه شناخته می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | دکوراسیون و منزل