اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305715817728

چند مدل روشویی سنگی با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

کد: 140011305715817728

https://bit.ly/3v38oFe

، (اخبار رسمی): روشویی های سنگی قیمت های مختلفی دارند. بسته به جنس و ابعاد سنگ

چند مدل روشویی سنگی با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان
چند مدل روشویی سنگی با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شما میتوانید این محصولات را در وبسایت صنایع سنگ ملورینا سفارش دهید و یا در صورت لزوم برای گرفتن مشاوره با شماره تماس های این کارخانه تماس بگیرید.

روشویی های سنگی با توجه به  ابعاد و موادی که در ساخت آن استفاده می شود قیمت های مختلفی دارند. قیمت این روشویی ها ممکن است تا بیست ملیون تومن هم بالا رود. مهمترین عامل تاثیرگذار روی قیمت این روشویی ها تاثیر گذار است، نوع سنگ و کیفیت آن سنگ است. چرا که هر نوع از یک سنگ ممکن است دارای سه یا چهار نوع کیفیت مخنلف باشد. درجه های یک سنگ عبارتند از: سوپر، صادراتی، درجه یک و درجه دو

 

ما در این مظلب چند مورد روشویی سنگی با قیمت کمتر از سه ملیون تومان به شما معرغی میکنیم:

اولین محصول یک روشویی سنگی با طرح ال است. این روشویی سنگی با سنگ های سیمکان و دهبید ساخنه شده است. البته این روشویی با توجه به سفارش مشتری با سنگ های دیگر نیز قابل تولیذ است. سنگ این محصول بسیار با کیفیت است. در آن از سنگ درجه یک از سورت سوپر استفاده شده است.

محصول دوم یک روشویی سنگی کوچک قابدار است. این محصول با سنگ دهبید ساخته شده است. سنگ دهبید انواع مختلفی دارد که در این محصول از بهترین کیفیت سنگ اسفاده شده است. این روشویی با توجه به طراحی که دارد بسیار خاص و پر طرفدار است. ابعاد این محصول در حالت استاندارد 40*40 است.

اما سومین محصول یک روشویی سنگی فلت بسیار جذاب است. این روشویی با سنگ نجف آباد ساخته شده است. می توان آن را با سنگ گلدن بلک نیز ساخت. البته این روشویی با سنگ های روشن نیز قابل تهیه است. ابعاد استاندارد این محصول 70*40 است. البته ابعاد بصورت سفارشی قابل تغییر است.

شما میتوانید این محصولات را در وبسایت صنایع سنگ ملورینا سفارش دهید و یا در صورت لزوم برای گرفتن مشاوره با شماره تماس های این کارخانه تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان