اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011305716418027

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

کد: 140011305716418027

https://bit.ly/3sYW4TT

، تهران , (اخبار رسمی): شرایط ثبت شرکت در کانادا ثبت شرکت در کانادا برای شهروندان کانادا و مهاجران غیرمقیم متفاوت است. برای شروع یک کسب و کار جدید در کانادا می بایست شرایط مورد نیاز برای این کار را دارا بود. پس از آن باید مراحل و روند انجام مراحل قانونی انجام شود.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کانادا یکی از بهترین گزینه های ممکن باشد. خوشبختانه این امکان وجود دارد که به عنوان یک غیر مقیم در کانادا کسب و کار، راه اندازی کرد.

ثبت شرکت برای شهروندان کانادا

 امکان شروع یک بیزنس برای افراد غیر مقیم در کانادا که قصد مهاجرت به کانادا را دارند وجود دارد – اما این امر به موارد خاصی نیاز دارد که نباید آنها را فراموش کنید.

اول از همه، آیا شما یک فرد کانادایی هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، تنها به یک آدرس در کانادا نیاز دارید ( منظور ما یک صندوق پستی نیست، بلکه یک آدرس واقعی مورد نیاز است). اگر شخصا یک آدرس در اختیار دارید و شهروند یا مهاجر رسمی این کشور هستید، می توانید کسب و کار خود را به شکل انفرادی ثبت کنید.

شایان ذکر است که باید کسب و کار جدیدی که دارید را در همان استان مورد نظر که آدرسش را دارید، ثبت کنید. دلیل این موضوع نیز مدیریت و قانون گذاری استانی کسب و کار ها در کشور کانادا است. پروسه ثبت بیزینس جدید در هر استان با استان های دیگر متفاوت است.

اما اگر قصد راه اندازی یک شرکت بزرگ و کشوری در سطح کانادا را دارید، بهتر است آن را به شکل فدرال و دولتی به ثبت برسانید و به دنبال گرفتن مجوز های استانی نباشید. ثبت بیزنس فدرال به شما این اجازه را می دهد تا کسب و کار خود را در سطح کانادا و با یک نام مشترک پیگیری کنید.

ثبت شرکت برای مهاجران مقیم کانادا

اگر شهروند رسمی یا یک مهاجر مقیم در کانادا نباشید، باز هم امکان شروع کسب و کار در این کشور را دارید، با این تفاوت که گزینه های پیش روی شما محدودتر هستند.

شراکت و همکاری با یک فرد کانادایی

یکی از راه ها داشتن همکاری و شریک شدن با یک کانادایی مقیم این کشور است؛ سپس می توانید از آدرس وی برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید. راهکار دوم نیز آغاز کسب و کار شرکتی در این کشور است. در این مورد باز هم شما به یک آدرس در کانادا نیاز دارید تا بتوانید مزایای مالیاتی مربوط به تجارت در این کشور را داشته باشید.

حضور افراد کانادایی در هیئت مدیره

همچنین حضور تعداد کافی از افراد کانادایی در هیئت مدیره و برآورده کردن تمامی نیازهای مربوط به این مشارکت ضروری خواهد بود. تعداد افراد مقیم کانادا که باید در شرکت شما باشند بستگی به حوزه قضائی کسب و کارتان دارد. در کانادا می توان به شکل استانی یا فدرال (دولتی) برای کسب و کار مجوز دریافت کرد.

اطلاعات کافی سرمایه گذاران خارجی

سرمایه گذاران خارجی باید در مورد نیازمندی های اقامتی مربوط به مسئولان شرکت های مختلف بیزینسی در کانادا اطلاعات کافی داشته باشند. طبق قوانین دولتی کانادا باید ۲۵ درصد از مسئولان هر شرکت مقیم این کشور باشند. در صورتی که تعداد افراد در هیئت مدیره یک شرکت کمتر از ۴ نفر باشد، قانون رسمی CBCA تاکید بر این موضوع دارد که حداقل یک نفر از آن ها مقیم کشور کانادا باشد.

اقامت در استان ها برای ثبت شرکت متفاوت است

نیازمندی های مربوط به اقامت در استان ها با هم متفاوت هستند و هر فردی که قصد ایجاد شرکت و کسب و کار در کانادا را دارد باید حتما در مورد این موضوع اطلاعات دقیق و به روز کسب کند. به عنوان مثال برخی از استان ها هیچ اجباری در اقامت مسئولان شرکت ندارند ( به عنوان مثال استان کبک، نوا اسکوشیا، یوکان و نیوبرونزویک).

این قانون مربوط به اقامت مدیران و مسئولان شرکت ها تنها مربوط به مشارکت های این چنینی نیست و شرکت های خصوصی کنترل شده در داخل کانادا نیز باید از آن پیروی کنند.

شرکت های خارجی که قصد فعالیت در کانادا را دارند.

بیزینس های ثبت شده و فعال خارجی می توانند به دو شکل زیر درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند:

باز کردن یک شعبه در کانادا

برای انجام این کار، شرکت خارجی باید برای داشتن یک شعبه استانی دیگر یا شعبه خارجی در استان مد نظر درخواست دهد و منتظر نتیجه نهایی درخواست خود بماند.

همکاری با یک زیرمجموعه

شعبه زیرمجموعه به نمایندگی هایی در کانادا گفته می شود که سهام آن ها برای شرکت مادر در خارج از کشور است. این دسته از شرکت ها را می توان به شکل فدرال یا استانی در کانادا ثبت کرد. در مقایسه با زدن دفتر شعبه، میزان وابستگی زیرمجموعه های بیزینسی به کمپانی مادر محدودتر خواهد بود.

داشتن یک کسب و کار بدین معنا نیست که شما می توانید در کانادا زندگی کنید. هر چیزی که تا اینجای مقاله پیرامون آن بحث کردیم در شرایطی است که شما قصد اقامت و زندگی کردن در کانادا را نداشته باشید.

اگر شما یک شهروند کانادایی نباشید، نمی توانید خیلی زود به این کشور آمده و کسب و کار جدیدی را آغاز کنید. اگر واقعا قصد زندگی کردن در این کشور را دارید، باید از طریق برنامه های مهاجرتی کانادا سعی در گرفتن حق مهاجرت و زندگی داشته باشید. در غیر این صورت می توانید هرجا که هستید بمانید و با دیگر شهروندان کانادایی یا مهاجران این کشور کسب و کاری را در آنجا آغاز کنید.

تاسیس شعبه شرکت در کانادا

اگر در کشور خودتان یک کمپانی تاسیس کرده اید و فقط قصد گسترش آن در کشور کانادا را دارید، پروسه مربوطه ساده خواهد بود. کافیست کسب و کار جدید خود را در یکی از استان هایی مد نظرتان ثبت کنید و همچنین در کنار آن به دنبال گرفتن مجوز همکاری و فعالیت برون استانی باشید. هر استان وب سایت رسمی خود را دارد و ثبت نام کسب و کارها نیز از آنجا آغاز می شود.

مراحل ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا، به معنی راه اندازی کسب و کار جدید با بازدهی و سوددهی بالا در این کشور می باشد. لذا متقاضی دریافت اخذ ویزای ثبت شرکت در کانادا می بایست طرح توجیهی نوآورانه ای از کار خود ارائه دهد. پس از تصمیم گیری در مورد نوع کسب و کار و نام شرکت و … متقاضی شروع به اقدام برای کسب ویزای کار کانادا می نماید. در کل مهاجرانی که قصد ثبت شرکت در این کشور را دارند باید مراحل زیر را طی نمایند:

ویزای ثبت شرکت در کانادا

در ابتدا باید یک مجوز کار در کانادا اخذ کنید. اگر قصد زندگی و کار کردن در این کشور را دارید، می توانید برای گواهی بیزنسی مهاجرین کانادا اقدام کنید. در اینجا دو حق انتخاب دارید:

– ویزای استارت آپ، که به شما این اجازه را می دهد به شکل دائم به کانادا رفته و کسب و کار خود را شروع کنید.

– اشخاص دارای شغل شخصی و آزاد که به شما امکان کار کردن در کانادا را می دهد.

ثبت شرکت در استان های کانادا

شما باید حتما همکاری و شراکت خود را برای استان مورد نظر خود ثبت کنید. برای این کار کافیست وارد وب سایت استانی که مد نظرتان است شده و اطلاعات بیشتری در مورد پروسه مذکور کسب نمایید. در اینجا نیز دو حق انتخاب پیش روی شما خواهد بود:

شرکت سهامی فدرال

در این شرایط شما می توانید در تمامی استان ها و نواحی کانادا مشغول به کار شوید و در تمامی آن ها نیز از یک اسم یا برند مشترک استفاده کنید. با این حال در این شرایط هزینه ها بالاتر هستند و فرم های بیشتری را باید پر کرد.

شرکت سهامی استانی

در این حالت فقط می توانید در استان یا ناحیه ای که شرکت خود را در آن ثبت کرده اید کار کنید، اما هزینه پایین تر است.

انتخاب نام شرکت برای ثبت در دیتابیس فدرال کانادا

حالا باید یک نام برای شرکت خود انتخاب کنید و البته در این زمینه باید به سه نکته مهم و الزامی توجه داشته باشید:

– بخشی از نام باید هویت شرکت را مشخص کند.

– بخشی از نام باید فعالیت های شرکت را مشخص کند.

– بخشی از نام باید شرکت را به عنوان یک کمپانی تحت عناصر رسمی نظیر Co، Ltd یا Inc معرفی کند.

نام ها می توانند انگلیسی، فرانسوی و یا ترکیبی از هر دو بوده، و باید حتما متفاوت با نام دیگر شرکت های از قبل ثبت شده در کانادا باشند. همچنین باید نام مورد نظر خود را در دیتابیس فدرال کانادا جست و جو کنید تا از آزاد بودن آن مطمئن شده و سپس در حین ثبت اسناد شرکتی، نام مد نظر را نیز وارد نمایید.

آماده سازی اسناد شرکت برای ثبت در کانادا

آماده سازی اسناد شرکت و کسب و کار به موارد زیر نیاز دارد:

– مقالات شراکت و کسب و کار، که شامل قوانینی هستند که مسئولان و اعضای کمپانی باید طبق آن ها پیش بروند.

– سند مخصوص یادداشتی مموراندوم که قوانین مربوط به رفتارهای شرکتی در آن ذکر می شود.

– اعلان های دفتری که مسئولان دفتر دولتی که درخواست در آن ثبت شده است را آگاه می کنند و همچنین تاریخچه شرکتی کسب و کار شما ( هر دو مورد بر طبق قانون ضروری هستند)

– اعلان های مدیران شرکت که برای کمپانی های فدرال کانادا ضروری هستند.

– سند NUANS که امکان استفاده از نام مورد نظر برای شرکت را تایید می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون