اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012025721718027

ثبت شرکت در کانادا یا owner operator

کد: 140012025721718027

https://bit.ly/3JGQuvW

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت شرکت در کانادا یا owner operator یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری می‌باشد و برای افرادی طراحی شده که مشتاق راه‌اندازی کسب و کار خود در کانادا هستند. و در صورت تاسیس یا ماکیت بیش از 50 درصد در یک بیزینس و همچنین داشتن سوابق مدیریتی امکان اخذ ویزای ورک پرمیت امکان‌پذیر می‌باشد.

ثبت شرکت در کانادا یا owner operator
ثبت شرکت در کانادا یا owner operator

سالانه افراد در کانادا برای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت به سمت خود جذب می‌کند. از کارآفرینی گرفته تا خرید بیزینس و ملک، ا پرطرفدار‌ترین روش که می‌تواند سود زیادی را به صاحب خود برساند، روش ثبت شرکت است.

 

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یکی از مسیرهایی است که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم شود و بسیاری از سرمایه‌گذاران به قصد اخذ اقامت دائم کانادا اقدام به ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در این کشور می‌کنند. با دریافت این ویزا ابتدا با اقامت موقت وارد خاک کانادا می‌شوید تا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. در صورتی که بیزینس شما به سوددهی برسد و برای اقتصاد کانادا مفید باشد دولت کانادا شما را به عنوان فردی واجد شرایط برای اخذ اقامت دائم کانادا پذیرش خواهد کرد.

شرایط ثبت شرکت در کانادا  

قبل از اقدام به ثبت شرکت در کانادا توصیه می‌شود تمام شرایط و الزامات را به طور کامل بررسی کرده و تمام مراحل را به درستی طی کنید. الزامات اولیه برای ثبت و راه اندازی شرکت به شرح زیر می‌باشد: 

برنامه‌ریزی یک کسب و کار 

متقاضی باید برنامه‌ریزی دقیقی برای راه‌اندازی کسب و کار داشته باشد. اقدامات زیر در راستای برنامه‌ریزی برای ثبت شرکت انجام می‌شود: 

ارائه ایده‌ تجاری قابل قبول و متناسب با کسب و کار-دارای یک مدل تجاری(بیزینس پلن حرفه ای)؛ 

راه‌اندازی مکانی مناسب جهت انجام کسب وکار؛  

انتخاب ساختار تجاری متناسب با کسب و کار؛ 

انتخاب نام شرکت 

در این مرحله برای ثبت شرکت در کانادا اخذ ویزای کار Owner Operator متقاضی باید نامی مناسب برای شرکت انتخاب کند.

متقاضی باید اطمینان حاصل کند که این نام توسط شرکت دیگری انتخاب نشده باشد؛ در سایت خبری و رسمی کانادا cicnews کاملا به همین موارد برای دریافت ویزای Owner Operator کانادا اشاره شده است.

ثبت قانونی شرکت در کانادا  

در این مرحله متقاضی باید اقدام به ثبت قانونی شرکت بر اساس نوع ساختاری که مد نظر دارد، بنماید. ملاحضات زیر برای این مرحله باید در نظرر گرفته شود: 

مشخص کردن مکان اصلی دفتر شرکت؛ 

مشخص کردن نام شرکت؛ 

مشخص کردن مکان‌ها و مناطقی که شرکت قرار است در آن‌ها فعالیت داشته باشد؛

اخذ مجوزها برای مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت 

در مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت صرف نظر از نوع ساختار و فعالیت‌های شرکت، هر نهادی ملزم به دریافت مجوز برای راه‌اندازی کسب و کار خود می‌باشد.  

دریافت حمایت و سرمایه از طریق جذب سرمایه‌گذار 

یکی از مهمترین عوامل برای راه‌اندازی کسب و کاری تامین مالی و جذب سرمایه می‌باشد. سازمان‌های سرمایه‌گذار مختلفی در کانادا وجود دارند که در جهت کمک به کارآفرینان و توسعه کسب و کارها برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. کافیست بتوانید با ارائه یک طرح تجاری قوی سرمایه‌گذاران را به سمت ایده و تجارت خود جذب کنید.در صورتی که همه ملزومات به خوبی آماده شده باشد مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت یک راه مناسب برای دریافت اقامت تلقی می‌‌‌گردد

انواع ثبت شرکت در کانادا (Owner Operator)

برای ثبت شرکت در کانادا ابتدا باید با توجه به طرح تجاری‌تان، استان و شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید و طبق قوانین و شرایط همان استان برای ثبت شرکت اقدام کنید.البته باید هدف شما برای ثبت شرکت کاملا مشخص باشد.مثلا در ویزای استارتاپ کانادا با راه اندازی کسب و کار نو پا خود در مراحل میانی نیاز به ثبت شرکت در کانادا هم دارد که باید حیطه فعالیت هم کاملا مشخص و شفاف باشد.

ثبت شرکت مالکیت انحصاری 

این نوع از کسب وکار ساده‌ترین ساختار تجاری برای ثبت شرکت در کانادا می‌باشد و روشی کم هزینه نیز محسوب می‌شود. در این ساختار همان طور که از نامش مشخص است مالکیت و کنترل تمام امور توسط یک شخص واحد انجام می‌شود. صاحبان چنین مشاغلی کمتر درگیر هزینه‌های راه‌اندازی و کاغذ‌بازی هستند و یک مالکیت انحصاری مسئول مدیریت کسب و کار و  استخدام نیرو می‌باشد.  

شما شخصا مسئول هر جنبه‌ای از کسب و کار خود، از تامین سرمایه گرفته تا راه‌اندازی و کسب و کار، می‌باشید. اما در حالی که چنین استقلالی می‌تواند بسیار جذاب باشد، تمام بدهی‌ها و مسئولیت‌ها نیز تنها بر عهده شخص شماست. در صورت بروز هر نوع اتفاقی شما باید تمام خطرات، سود و زیان‌ها و پیامدهای مالیاتی را بپذیرید. همچنین قابل ذکر است که بانک‌های کانادایی تمایل چندانی به اعطای وام به این نوع شرکت‌ها را ندارند. 

ثبت شرکت سهامی 

شرکت‌های سهامی به صورت فدرال یا استانی ثبت می‌شوند و نسبت به انواع دیگر شرکت‌ها ساختاری نسبتا پیچیده‌تر، پر هزینه‌تر و زمان‌بری دارند. اما در مقابل مزایای بسیار خوبی را نیز ارائه می‌دهند. یکی از بزرگترین مزیت‌های شرکت‌های سهامی این است که مسئولیت هر یک از شرکا محدود به میزان سرمایه‌گذاری است که در تجارت مشارکت داده اند.  

بر طبق قوانین شرکت‌های سهامی شخصیت حقوقی جداگانه و جدا از مالکان خود تلقی می‌شوند. به این معنا که اگر سهامداران به هر دلیلی شرکت را ترک کنند، شرکت به حیات خود ادامه خواهد داد. مالکان این شرکت‌ها باید حساب بانکی جداگانه داشته باشند و دارایی‌های شرکت با دارایی‌های شخصی یکی نمی‌باشد. ارسال اظهارنامه مالیاتی سالانه دو تا سه بار توسط مالکان نیز الزامی می‌باشد.

به طور کلی دو نوع شرکت مشارکتی وجود دارد: شرکت مشارکتی عام و محدود 

مشارکت عمومی یا تضامنی 

در این شرکت‌ها که به آن‌ها شرکت تضامنی هم گفته می‌شود، دو یا چند مالک در مدیریت کسب و کار سهیم هستند. همه شرکا مالک کسب و کار هستند و به طور مشترک مسئول سود و زیان شرکت می‌باشند. این بدان معناست که شرکا چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی عمل کنند مسئولیتی مشترک و یکسان در قبال همه‌چیز دارند.  

مشارکت محدود  

همان‌طور که گفتیم در شرکت‌های تضامنی، همه شرکا مالک دارایی‌های شرکت هستند، مدیریت و اداره شرکت با تمام شرکا است و اعضا به طور کامل در قبال بدهی‌ها و تعهدات کسب وکار مسئول می‌باشند. شرکت مشارکت محدود، از یک یا چند شریک تضامنی با مسئولیت نامحدود و یک یا چند شریک با مسئولیت محدود تشکیل می‌شود. شرکای تضامنی مدیریت شرکت را بر عهده دارند، در تمام ریسک‌ها و امور شرکت مسئولند و سود بیشتری نیز دریافت می‌کنند. اما شرکای با مسئولیت‌ محدود در مدیریت تجارت، شرکت ندارند، نمی‌توانند بیش از مقدار سرمایه‌ای که مشارکت داده‌اند، مسئول شناخته شوند. در تصمیمات شرکت مداخله نمی‌کنند و فقط در جریان امور قرار می‌گیرند.  

شرکت تضامنی با مسئولیت محدود 

این شرکت نوع دیگری از شرکت‌های مشارکتی می‌باشد که روشی نسبتا جدید برای ثبت شرکت در کانادا به شمار می‌آید و همان‌طور که از اسمش پیداست محافظت بیشتری از از اعضای خود می‌کند. به طور مثال اگر مشتری طی اتفاقاتی احساس کند در حق او ظلم شده یا آسیب دیده باشد و بخواهد شکایت کند، تنها دارایی شخصی که موجب لطمه دیدن آن مشتری شده در معرض خطر خواهد بود و دارایی سایر شرکا محافظت می‌شود. این مورد برای شرکت‌های تضامنی صدق نمی‌کند.  

ثبت شرکت تعاونی  

ثبت شرکت تعاونی روشی متفاوت برای انجام تجارت است. در یک ساختار تجاری تعاونی، انجمنی متشکل از اعضا مالکیت و کنترل کسب و کار را بر عهده دارد. تعاونی ها برای برآورده کردن یک نیاز مشترک- خواه اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی- راه اندازی می شوند.  این نوع کسب و کار می تواند به عنوان یک نهاد انتفاعی یا غیرانتفاعی راه اندازی شود و معمولاً مشارکت همه اعضا برای موفقیت مستمر ضروری است. در این نوع شرکت‌ها نیز به دلیل تعداد زیاد اعضای آن و روند کند تصمیم گیری، احتمال اختلاف بین شرکا وجود دارد. این نوع شرکت توسط اعضا مدیریت می‌شود اما مسئولیت محدود دارد به این معنا که سهامداران به صورت شخصی در قبال بدهی‌ها و دیگر تعهدات مسئول نیستند. درآمدها به طور مساوی تقسیم می‌شود زیرا منابع نیز به طور مساوی جمع‌آوری شده‌اند.  

مراحل ثبت شرکت در کانادا

ارائه یک بیزینس پلان فوق العاده و ایده تجاری مناسب با چشم انداز اقتصادی پرسود  

نامگذاری کسب و کار متناسب با قوانین کانادا 

دریافت شماره تجاری یا شماره ثبت شرکت از دولت کانادا  

ایجاد شخصیت حقوقی برای شرکت (به صورت فدرال یا استانی)  

تدوین و تنظیم قوانین مربوط به شرکت شامل ارائه اساس‌نامه شرکت، هزینه‌های تشکیل پرونده… 

انتخاب سرمایه‌گذار 

افتتاح حساب بانکی در کانادا برای ثبت شرکت 

تشکیل پرونده و تکمیل تمام فرم‌های مربوطه و پرداخت تمام هزینه‌ها 

دریافت سایر الزامات و مجوزها  

ارائه برنامه و دریافت تاییدیه های لازم برای راه‌اندازی کسب و کار 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه