اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012055729117728

معرفی سه نوع از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی

کد: 140012055729117728

https://bit.ly/3K32Fnb

، (اخبار رسمی): سنگ های مختلفی در ساختمان ها بکار می روند

معرفی سه نوع از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی
معرفی سه نوع از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی تنوع بسیار زیادی دارند. این تنوع شامل جنس، رنگ، ابعاد، محل مورد استفاده و... می شود. بیشترین تنوع مربوط به سنگ تراورتن است

سنگ های ساختمانی تنوع بسیار زیادی دارند. این تنوع شامل جنس، رنگ، ابعاد، محل مورد استفاده و... می شود.

بیشترین تنوع مربوط به سنگ تراورتن است. تراورتن ها انواع مختلفی دارندو از رنگ های بسیار تیره تا رنگ های بسیار روشن در این نوع از سنگ پیدا می شود. بعضی از این سنگ ها فقط برای نما ساختمان استفاده می شوند. بعضی دیگر هم در نما ساختمان و هم در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می شودو و بعضی از سنگ های تراورتن نیز صرفا برای کف ساختمان اسفاده می شود. یکی از این سنگ ها که بسیار پر استفاده است سنگ تراورتن عباس آباد است. این تراورتن از پر کاربردترین سنگ های ساختمانی است.

سنگ ها از نظر قیمتی نیز بسیار متنوع هستند. بعضی از سنگ ها بسیار گران قیمت هستند و بعضی از سنگ ها یرعکس ارزان هستند. در میان تراورتن ها سنگ عباس آباد یکی از گرانترین سنگ ها به حساب می آید. عوامل زیادی در نعیین قیمت سنگ ها دخیل هستند. یکی از این عوامل مقاومت سنگ است. هرقدر که سنگ مستحکم تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود. در میان تراورتن ها سنگ تراورتن دره بخاری یکی از مقاوم ترین سنگ هاست. این سنگ از سنگ هایی است که هم در نما ساختمان و هم در داخل ساختمان استفاده می شود.

سنگ ها بسته به جایی که به کار می روند خریداری می شوند. معمولا سنگ های گران قیمت برای نما ساختمان استفاده می شود. سنگ هایی که در نما ساختمان استفاده می شود باید براقیت بالایی داشته باشد. این مهمترین ویژگی سنگ نماست. سنگ هایی که برای کف ساختمان استفاده می شوند باید بسیار مستحکم و ضخیم باشندو علت آن هم فشاری است که بر اثر رفت و آمد روی آن می آید. اما سنگ هایی وجود دارد که در لبه ی پشت بام و یا استخر استفاده می شود. این سنگ ها که سنگ درپوش یا آبچکان نامیده می شوند به این منظور استفاده می شوند که آب به دیگر قسمت های ساختمان نفوذ نکند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان