اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012095739618027

۴ روش سریع و قطعی برای مهاجرت به کانادا

کد: 140012095739618027

https://bit.ly/3HxZUIz

، تهران , (اخبار رسمی): کشور کانادا بیش از هر کشور دیگری به‌دنبال جذب مهاجران متخصص است؛ و برای رسیدن به این هدف بیش از ۸۰ روش مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می‌کند. در ادامه با روش‌های مهاجرت اکسپرس اینتری، استارت‌آپ، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری و که جزو سریع‌ترین روش‌‌های مهاجرت به این کشور هستند، آشنا می‌شوید.

۴ روش سریع و قطعی برای مهاجرت به کانادا
۴ روش سریع و قطعی برای مهاجرت به کانادا بهترین و سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا

با توجه به برنامه سطوح مهاجرتی اداره مهاجرت کانادا به صورت موقت تعداد پذیرش مهاجران اکسپرس اینتری را کم می کند تا تعداد ییشتری از مهاجران برنامه اقامت موقت به اقامت دائم را بپذیرد.

روش اکسپری اینتری 

شاید باورتان نشود ولی شما با روش مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری می‌توانید در عرض ۶ ماه اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. اگر با اقامت دائم کانادا آشنا نیستید؛ باید اشاره کرد که گرفتن کارت اقامت دائم کانادا آرزوی خیلی از افراد است و شما با مهاجرت از طریق روش اکسپرس اینتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را دریافت می‌کنید.

طبق آمار موجود در سال ۲۰۲۰، بیش از ۱۰۷,۰۰۰ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری فرستاده شده است. تمام مراحل اکسپرس اینتری به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید در سیستم اکسپرس اینتری ثبت‌نام کنید. در این سیستم شما با توجه به سطح زبان، تحصیلات، تجربه کاری، سن و چند ویژگی دیگر شخصی امتیاز به دست می‌آورید و در هر سری انتخاب اکسپرس اینتری با متقاضیان دیگر رقابت می‌کنید. 

روش استارت‌آپ  

روش  مهاجرت به کانادا از طریق استارت ‌آپ برای کسانی طراحی شده است که ایده خاصی را برای راه‌اندازی کسب و کار در ذهن دارند و توانایی مدیریت یک بیزینس تازه‌ تاسیس را در خود می‌بینند.

جالب اینجا است که این روش مهاجرتی نیاز به سرمایه چندانی ندارد و بیشتر روی استعداد و توانایی‌های شما تمرکز کرده است. پس اگر یک ایده خاص برای راه‌اندازی کسب و کار در نظر دارید و دوست دارید در خاک کانادا این ایده را اجرایی کنید؛ همین امروز می‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت‌آپ اقدام کنید.

سازمان مهاجرتی تایسیز یکی از سازمان‌هایی است که در زمینه استارت‌آپ فعالیت دارد و می‌تواند با استفاده از تجربه و روابط خود، شما را به آرزوی داشتن یک کسب و کار شخصی و زندگی در کانادا برساند.

روش کارآفرینی 

در این روش مهاجرتی شما برای مردم کانادا شغل ایجاد می‌کنید و پس از راه‌اندازی و موفقیت کسب و کارتان، صاحب اقامت دائم کانادا می‌شوید. این روش مهاجرتی روی رشد اقتصاد کانادا تاثیر مثبت زیادی می‌گذارد؛ به همین خاطر مطمئن باشید سازمان‌های دولتی و خصوصی زیادی در این راه با حمایت‌های مالی خود به شما کمک می‌کنند. این برنامه به‌صورت استانی برگزار می‌شود و هرکدام از استان‌های کانادا برای پذیرش متقاضی روش کارآفرینی، قوانین متفاوتی دارند.

روش سرمایه‌گذاری 

هدف این روش مهاجرتی چرخاندن چرخ اقتصاد کاناداست. پس اگر بخواهیم با شما روراست باشیم؛ مهمترین عامل انتخاب شما در این روش، سرمایه مالی‌تان است. در این روش شما مجبور به راه‌اندازی کسب و کار نیستید و فقط باید یک سرمایه قابل قبول همراه خود به کانادا بیاورید. سرعت دریافت اقامت در روش سرمایه‌گذاری نسبتا بالاست و شما پس از چند ماه اقامت دائم کانادا را برای خود و خانواده‌تان اخذ می‌کنید.

این روش نه محدودیت سنی خاصی دارد و نه نیاز چندانی به مهارت زبان انگلیسی، پس خیالتان راحت باشد که پرونده شما به خاطر سن و سطح زبان‌تان، رد نمی‌شود. در حال حاضر تنها استان کبک این روش مهاجرتی را برگزار می‌کند و شما برای شرکت در آن نیاز دارید که خود و همسرتان حداقل دو میلیون دلار سرمایه خالص داشته باشید.

برای مهاجرت به کانادا از چه کسی کمک بگیرم؟

همان طور که تا اینجای این نوشته متوجه شدید، روش‌های زیادی برای مهاجرت شما به کشور کانادا وجود دارد و شما می‌توانید با انتخاب درست یک روش، به‌سادگی به این کشور مهاجرت کنید. وجود یک سابقه ریجکتی در پرونده ویزای کانادای شما، ممکن است شانس شما را برای مهاجرت به این کشور کم کند؛ پس بهتر است از همان ابتدای کار، قدم اول خود را محکم بردارید و از کسانی در این زمینه متخصص هستند کمک بگیرید.

یکی از سازمان‌های مهاجرتی مطرح که تجربیات درخشانی در زمینه مشاوره و ارائه خدمات مهاجرتی دارد؛ موسسه مهاجرتی تایسیز است. از ویژگی‌‌های درخشان موسسه الهام کیا ، این است که با استفاده از روابطی که با گروه‌ها و سازمان‌های کانادایی دارد؛ امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال شما با کمک الهام کیا می‌توانید از بورسیه‌ها و حمایت‌های مالی زیادی استفاده کنید و با استفاده از روش استارت‌آپ و  با داشتن سابقه مدیریتی به کانادا مهاجرت کنید.

مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا

وزیر مهاجرت کانادا شان فریز گفت، این سطوح مهاجرتی براساس نیازهای کشور کانادا و تعهدات بین المللی ما است. این برنامه های مهاجرتی به دنبال جذب نیروی کار ماهر برای رشد اقتصادی کانادا و رفع کمبود نیروی کاری است و با توجه به اهمیت در کنار هم بودن اعضای خانواده به همسران و والدین افراد مقیم کانادا اقامت داده می شود. مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا جزو اولویت های دولت کانادا بوده و کانادا بیشتر به دنبال رشد اقتصادی از طریق جذب و حفظ مهاجران تازه وارد در مناطقی است که با مشکلات اقتصادی، کمبود نیروی کار و جمعیت روبه رو هستند . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]