کد: 140012125744016713

سفارش اکسپرت و اندیکاتور، آموزش فارکس

کد: 140012125744016713

https://bit.ly/3tsEdF3

، شیراز , (اخبار رسمی): سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس
سفارش اکسپرت و اندیکاتور، آموزش فارکس

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید

سفارش اکسپرت و اندیکاتور | آموزش فارکس

اولین قدم برای شروع فارکس آموزش فارکس است. در مرحله ی بعد معامله گران بازار باید استراتژی فارکس شخصی خود را خلق کنند و سپس به دنبال کسب سود از بازار باشند. طبیعتا بررسی و تست استراتژی فارکس زمان بر بوده و صبر و حوصله زیادی میطلبد. یک تریدر باید نقاط ضعف استراتژی معاملاتی خود را پیدا کند و آنها را اصلاح نماید تا بتواند بصورت مستمر در بازار سود کند. تریدرها اغلب استراتژی و معاملات روزانه ی خود را بصورت تکراری انجام میدهند . به همین علت ؛ اکثرا نیازمند برنامه یا دستیاری هستند که تحلیل و سیگنال یابی آنها را به صورت اتوماتیک انجام دهند.

اکسپرت چیست ؟

اکسپرت ها همان معاملات دستی هستند که به حالت autotrading (معاملات خودکار)  درآمده اند . تریدرها میتوانند استراتژی معاملاتی خود را به ربات معامله گر یا همان اکسپرت و یا اندیکاتور تبدیل کنند که البته برای نوشتن یک برنامه ی Expert   تسلط به زبان برنامه نویسی MQL نیاز است. زبان MQL کاملترین زبان برنامه نویسی جهت ساختن و طراحی اکسپرت و اندیکاتورهای فارکس است.  با این کار استراتژی معاملاتی افراد اتوماتیک خواهد شد و نیازی نیست که بصورت 24 ساعته پای سیستم بنشینند و بازار را رصد کنند.

همچنین فرقی ندارد که این استراتژی بر پایه ی الگوهای پرایس اکشن است یا بر پایه ی اندیکاتورها و یا هر روش دیگری. در هر صورت امکان تبدیل آن استراتژی فارکس به سفارش اکسپرت فارکس و یا سورس کد اندیکاتور وجود دارد. معامله گران می توانند به کمک کدنویسهای mql ، استراتژی شخصی خود را بصورت کامل و یا بخشی از آن را به اکسپرت و یا اندیکاتور تبدیل کنند. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص ماهیت اکسپرت ، مطلب « اکسپرت چیست » را در سایت گوگل فارکس مطالعه فرمایید.

در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه سفارش اکسپرت و اندیکاتور در سایت mql5 آشنا کنیم.

سفارش اکسپرت و اندیکاتور در سایت mql5

اگر استراتژی شما نیاز به سفارش طراحی اکسپرت و یا سفارش برنامه نویسی اندیکاتور دارد می توانید از سایت mql5 این کار را انجام دهید. کد نویس های این سایت در قبال دریافت هزینه ، با تسلط به زبان برنامه نویسی MQL امکان انجام سفارش اکسپرت و اندیکاتور  را دارند. که البته هزینه اکسپرت نویسی را دریافت میکنند.

در مرحله اول میبایست در سایت mql5 ثبت نام نمایید.

جهت ثبتنام در سایت MQL5 و سفارش اکسپرت و اندیکاتور طبق مراحل زیر عمل کنید:

1-  اول وارد سایت MQL5 شوید و روی گزینه Create Account در بالای صفحه کلیک نمایید و فرم نام و ایمیل را پر کنید. مطابق عکس زیر :

شما میتوانید بازار فارکس را با 20% شارژ هدیه ی اضافی شروع کنید ، جهت  ثبت نام در بروکر amarketsکلیک نمایید

2-  بعد از پر کردن فرم ، ایمیل خود را برای تایید اکانت باز کنید و با کلیک بر روی لینک وریفای به اکانت MQL خود وارد شوید.

3-  بعد از ورود به حساب کاربری خود ، در بالای صفحه گزینه‌ی Freelance را انتخاب کنید. در این صفحه نرخ و رزومه برنامه نویسان را مشاهده میکنید ؛ حال برای ثبت سفارش اکسپرت و اندیکاتور خود بر روی دکمه  Create an order کلیک نمایید. مطابق عکس زیر :

در صفحه ی جدید Create an order  اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید به این ترتیب که :

نوع order خود را مشخص کنید.

سفارش متاتریدر 4 یا 5 را انتخاب کنید.

نوع دستور خود را انتخاب کنید : اکسپرت یا اندیکاتور و…

4- در بخش توضیحات باید اطلاعات کامل از استراتژی خود ارسال کنید. به عنوان مثال:

A- مشخص کردن اینکه استراتژی شما به اکسپرت تبدیل شود یا سفارش ساخت اندیکاتور دارید.

B- دستور معامله SELL و BUY است و یا دستور معامله از نوع Pending order  است.

C- روش ورود به پوزیشن + روش خروج از پوزیشن

D-  حجم لات هر معامله + نحوه محاسبه size

E- مشخص کردن حد سود و حد ضرر معاملات (Take profit و stop los )

F- توضیحات اضافه مثل دستور Trailing stop و Close All و تایم فریم.

G- اضافه کردن عکس یا نوشته از استراتژی در صورت نیاز .  مطابق عکس زیر :

5- با کلیک بر روی گزینه top up میبایست حساب خود را شارژ نمایید که روشهای شارژ عبارتست از ویزاکارت ، پی پال ، یونیون پی. (جهت شارژ اکانت میتوانید به صرافی های آنلاین مراجعه کنید)

6- اگر Developer یا برنامه نویس خاصی مد نظر دارید نام آنرا وارد کنید.( در غیر این صورت باید منتظر دریافت پروژه توسط دولوپر باشید)

7- در نهایت جهت اجرای سفارش گزینه ی Add application to website را کلیک نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش