اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012125744218027

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

کد: 140012125744218027

https://bit.ly/3HLgWTE

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا با هزینه کم روش‌هایی مانند مهاجرت کاری، تحصیلی، اسپانسرشیپ، ازدواج و روش‌هایی که در ادامه گفته می‌شود جزء ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا هستند. اگر بخواهیم ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم می‌توان اینگونه گفت که برای کسانی که شرایط سنی مناسب و سطح زبان خوبی دارند، ب

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا
ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

مه این روش‌ها هزینه‌هایی دارند که برخی از افراد توانایی تأمین این هزینه‌ها را ندارند، پس همین موضوع باعث می‌شود تا افراد به دنبال ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا باشند.

مهاجرت کم هزینه به کانادا از طریق کار

اگر شرایط مهاجرت کاری را دارید، قطعاً یکی از بهترین روش‌ها و ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا می‌تواند مهاجرت کاری باشد. اما قبل از هر چیز بهتر است تا نکات دیگری هم مورد بررسی قرار گیرد تا ابتدا مطمئن شوید که می‌توانید در این کشور شغل مناسبی را برای خود انتخاب کنید یا خیر. به طور مثال همیشه به نرخ بیکاری کشور‌ها بسیار دقت کنید و اگر کشوری شرایط بسیار خوبی داشت آن را انتخاب کنید. در مورد کانادا مهاجرت کاری می‌تواند یکی از بهترین روش‌های باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید.

برای مهاجرت کاری کانادا یک روند دو مرحله ای وجود دارد که نیاز است تا با استفاده از این روند، مهارت خود را به اثبات برسانید. در مرحله اول اسکیل ورکر، شما باید ۶۷ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز را دریافت کنید تا بتوانید شرایط دریافت ویزای کاری را داشته باشید. سپس وارد مرحله دوم می‌شوید که در مرحله دوم نیاز است تا شرایط دیگری را داشته باشید که توسط دولت کانادا تعیین می‌شود. در این مرحله حداقل امتیاز مورد نظر تعیین می شود. یعنی حد نصابی برای شما وجود دارد که اگر از آن فراتر باشید، شرایط مهاجرت کاری به کانادا را خواهید داشت. 

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی نیز یکی از روش‌هایی است که می‌توانید از طریق آن‌ به کشور کانادا مهاجرت کنید. اما قبل از هر چیز بهتر است بدانید تمامی هزینه‌های موجود برای تحصیل در این کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما بهتر است ابتدا با بررسی مقطع تحصیلی خود، رشته و نوع دانشگاه مشخص کنید که چه هزینه‌هایی برای شما در نظر گرفته می‌شود. اما به طور کلی و میانگین می‌توان گفت که هر دانشجو به صورت سالانه از ۱0 هزار دلار تا ۴۵ هزار دلار کانادا باید برای تحصیل خود هزینه کند.

ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا برای شما در نظر گرفته شود. اما یکی از نکات قابل توجه در هنگام مهاجرت تحصیلی به کانادا این است که ابتدا روی رزومه خود کار کنید و با ارائه رزومه تحصیلی مناسب و معتبر برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام کنید. قطعا اگر از این روش استفاده کنید هزینه‌های شما به مراتب بسیار کمتر خواهد بود. به طور مثال عواملی مانند داشتن مدرک زبان با نمره بالا، معدل خوب و انجام پژوهش‌های مختلف که مرتبط با رشته تحصیلی شما باشد، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر کشور کانادا داشته باشد. پس با این اوصاف بعد از مهاجرت کاری، می‌توان مهاجرت تحصیلی را ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا معرفی کرد.

ارزان‌ترین روش سرمایه گذاری در کانادا

یکی دیگر از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان به کشور کانادا مهاجرت کرد، سرمایه‌گذاری در این کشور است. ایرانیان بسیار زیادی در کشور کانادا سرمایه گذاری می‌کنند. از طریق‌های مختلفی می‌توان این سرمایه گذاری را انجام داد. شاید در ابتدا فکر کنید که سرمایه گذاری جزء ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا نباشد، اما همین سرمایه گذاری هم می‌تواند یکی از بهترین راه‌هایی باشد که شما برای مهاجرت به کانادا می‌توانید در نظر بگیرید. به طور مثال یکی از بهترین راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توان در کشور کانادا سرمایه گذاری کرد و اقامت این کشور را دریافت کرد، نشان دادن دو میلیون دلار دارایی است.

ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

هر دو فرد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند و اینکه شخصی که اسپانسر شده است باید توانایی تامین حداقل هزینه ۳ سال زندگی با همسرش را داشته باشد. همچنین عدم سوء سابقه، تخلف و قانون شکنی در پرونده فرد اسپانسر شونده نیز یکی از مهم‌ترین شرایطی است که افراد باید داشته باشند. اما همان‌طور که گفتیم یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌هایی که می‌توان برای مهاجرت به کانادا انجام داد، ازدواج با تبعه این کشور است. اما در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج یکی از ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا است باید بگویم که چون فردی که مقیم کانادا است اسپانسر می‌شود پس هزینه خاصی برای فرد متقاضی وجود ندارد. اما شرایط دیگری نیز در این بین وجود دارد؛ که نباید فرد اسپانسر شونده در پنج سال گذشته همین کار را برای شخص دیگری انجام داده باشد و بسیار مهم است که اگر قبلاً سابقه چنین کاری را داشته باشد؛ نیاز است تا پنج سال از مدت آن بگذرد تا بتواند چنین کاری را برای فرد دیگری انجام دهد.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق اسپانسرشیپ

یکی دیگر از ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا را می توان از طریق اسپانسرشیپ نام برد که در این روش نیاز است یکی از اعضای خانواده شما در کشور کانادا حضور داشته باشد. سپس این فرد یا باید شهروندی کانادا را داشته باشد یا اینکه اقامت دائم کانادا را داشته باشد. با استفاده از چنین روشی شما می‌توانید به کشور کانادا مهاجرت کنید.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید، شخصی که به عنوان حامی شما معرفی می‌شود باید شرایط اسپانسر شدن را داشته باشد و شرایط مالی و حقوق مناسبی نیز داشته باشد. همچنین برای ثبت درخواست نیز فرد متقاضی باید ۱۰۵۰ دلار کانادا هزینه را پرداخت کند. دلیل این‌که اسپانسرشیپ به عنوان ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا انتخاب می‌شود این است که فرد متقاضی در هنگام ثبت درخواست برای دریافت اقامت کانادا نیاز است ۴۷۵ دلار را پرداخت کند، حال اگر برای اقامت دائم درخواست خود را ثبت کند، نیاز است تا ۵۰۰ دلار هزینه را پرداخت کند. پس این روش یکی از کم هزینه ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. البته در صورتی که یکی از اعضای خانواده شما در کشور کانادا اقامت دائم کانادا یا شهروندی این کشور را داشته باشد.

کشور کانادا برای ورزشکاران یا هنرمندانی که مقام یا فعالیت حرفه ای در زمینه کاری خود دارند، شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته که می‌توانند با استفاده از خود اشتغالی مهاجرت به کانادا را انجام دهند. افراد در این روش نیاز به دو سال سابقه کار مقدماتی دارند تا با نشان دادن آن مشخص کنند که حرفه و تجربه ای در زمینه مورد نظر دارند و می‌توانند در این کشور نیز امورات خود را بگذراند. هزینه چنین روشی با توجه به هر فرد و مهارتی که با استفاده از آن قصد خود اشتغالی در کشور کانادا را دارد، متفاوت است و این افراد باید طرحی را ارائه کنند که ثابت کنند می‌توانند به اقتصاد کانادا کمک کنند. اما بدون شک خود اشتغالی از جمله ارزان‌ترین راه های مهاجرت به کانادا است که افراد می‌توانند از این طریق مهاجرت به کانادا را انجام دهند.

مهاجرت ارزان به کانادا از طریق پرستار خانگی

کانادا هم شرایط ویژه‌ای را برای افرادی در نظر گرفته که می‌خواهند از این روش استفاده کنند و به عنوان ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا اقامت این کشور را دریافت کنند. شرایط برای ارسال درخواست پرستار خانگی بسیار ساده است و فرد متقاضی می‌تواند تنها با داشتن مدرک دیپلم یا حتی گذراندن ۷۲ واحد درسی در مقطع قبل از دانشگاه، شرایط مهاجرت به کانادا را داشته باشد. همچنین با داشتن چنین مدارک تحصیلی فرد می‌تواند با گذراندن دوره‌های پرستاری و داشتن حداقل ۶ ماه سابقه در این زمینه، رزومه معتبری برای مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی را داشته باشد.

اما نکات دیگری نیز وجود دارد که فرد باید به خوبی از آن‌ها بهره‌مند باشد تا بتواند ارتباط بهتری با افراد برقرار کند. به طور مثال زمانی که فرد به عنوان پرستار خانگی از ارزان‌ترین روش مهاجرت به کانادا استفاده می‌کند و اقامت این کشور را دریافت می‌کند،  با این روش که ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا نیز محسوب می‌شود، فرد متقاضی می‌تواند تنها با صرف هزینه حدودی ۱۳۲۵ دلار بابت بررسی پرونده و ویزا؛ درخواست خود را برای دریافت اقامت کانادا ثبت کند.

مهاجرت کم هزینه به کانادا از طریق پناهندگی

این روش نیز به عنوان یکی از کم هزینه ترین روش‌ها محسوب می‌شود. اما لازم است بدانید که خطراتی که این روش دارد اصلاً این ریسک را پوشش نمی‌دهد و نمی‌توانید از این روش به عنوان یکی از ایده آل ترین و ارزان‌ترین روش های مهاجرت به کانادا از آن استفاده کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]