اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012205760816401

انتخاب رشته ارشد پزشکی

راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

کد: 140012205760816401

https://bit.ly/34ACwge

، (اخبار رسمی): با اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد، می توانید درصدهای مکتسبه، تراز و رتبه ای که در آزمون به دست آورده اید را مشاهده کنید و با کسب اطلاع از نمونه کارنامه های قبولی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال های گذشته، در زمان انتخاب رشته به ثبت انتخاب های خود بپردازید.

بسیاری از داوطلبان اینگونه می پندارند که با کسب رتبه و تراز مدنظر خود، قبولی آن ها به اتمام رسیده است و در اصل اینگونه نیست!!! انتخاب رشته تاثیر زیادی بروی قبولی شما خواهد داشت.

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت راه ورود به مقطع کارشناسی ارشد رشته های پزشکی می باشد. داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های ارشد وزارت بهداشت پس از ثبت نام آزمون بایستی به رقابت با سایر شرکت کنندگان بپردازند و پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نوبت به انتخاب رشته می رسد. در این مقاله به راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت پرداخته ایم تا شما عزیزان را یاری کنیم.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، به جذب متقاضیان این مقطع تحصیلی می پردازد. داوطلبانی که ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت را انجام داده باشند با دریافت کارنامه اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت می توانند از وضعیت "مجاز شدن" خود مطلع شوند.

علاقمندانی که در کارنامه اولیه خود "مجاز به انتخاب رشته" شده باشند، بایستی به دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی بپردازند و کد رشته محل های ارائه شده و شرایط انتخاب هر یک از دانشگاه ها را از دفترچه مربوطه مطالعه نمایند و سپس برای چیدمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت اقدام کنند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به عنوان یکی از مراحل سرنوشت ساز آزمون نامبرده محسوب می گردد و در سال های متمادی شاهد این موضوع بوده ایم که برخی از داوطلبین علی رغم مطالعه فراوان منابع آزمون و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مشقت های عدیده برای کسب رتبه، به دلیل اشتباهات رایج انتخاب رشته ارشد علوم پزشکی، از ادامه دادن مراحل حذف شده اند و قبولی نهایی کسب نکرده اند.

کارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمایی شما عزیزان در زمینه انتخاب رشته می باشند، با فشردن دکمه "رزرو مشاوره تلفنی" می توانید مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دریافت نمایید و یا تمام مراحل انتخاب رشته خود را به بهترین مشاوران انتخاب رشته مشاوران برتر واگذار کنید.

منبع: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان