اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012255772316238

استخدام فتوشاپ کار

کد: 140012255772316238

https://bit.ly/3CTaycf

، (اخبار رسمی): استخدام فتوشاپ کار

استخدام
https://mellikar.com/
استخدام
https://mellikar.com/
استخدام
https://mellikar.com/

قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که اصلی‌ترین مسائلی که می‌توانند در کسب پروژه و بستن قرار داد با شرکت و موسسه‌های مختلف تاثیر به سزای داشته باشند، مربوط به سطح خلاقیت و مهارت شما در فتوشاپ می‌شود.

فتوشاپ یکی از اصلی‌ترین نرم ازفرهای چند رسانه‌ای برای تنظیم و طراحی محسوب می‌شود که فتوشاپ کار می‌تواند باتوجه به سابق شغلی و سطح مهارت خود در انواع موسسه و سازمان‌های مخلفی استخدام شود و در ادامه بررسی مختصری در مورد نحوه استخدام شدن و استخدام به عنوان یک فتو شاپ کار (گرافیست) خواهیم پرداخت.

فتوشاپ کار و یا گرافیست کیست و چه وظایفی دارد؟

فتوشاپ کار یا به اصطلاح گرافیست یک فرد با مهارتهای تنظیم، ویرایش  و طراحی داده‌‌های چند رسانی‌ای مانند عکس است که با داشتن مهارت مورد نیاز در زمینه کار با نرم افزار فتو شاپ می‌تواند به عنوان فتوشاپ کارفعالیت داشته باشد.

فتوشاپ یک نمونه از چندین نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای است که از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه نرم افزارها برخوردار است.

فتوشاپ کار وظیفه دارد با در نظر گرفتن نیاز، خواسته‌ها، سلیقه و ایده‌های کارفرما و طرف قرار داد، با نگرش به میزان بودجه و استفاده و تکیه بر درک، فهم، هنر، خلاقیت و توانایی‌هایش در طراحی خود بهترین نتیجه را برای کارفرما تحویل دهد.

برای موفقیت در این زمینه شغلی بهتر است فرد مورد نظر؛ علاوه بر داشتن مهارت مورد نیاز برای کار با نرم افزار فتوشاپ، دارای درک و فهم قابل قبولی در زمینه روانشناسی و جامعه شناسی باشد که تاثیر به سزایی در این عنوان شغلی دارد.

از نمونه خدماتی که فتوشاپ کار برای کارفرما باید بدهد می‌توان باتوجه به نوع قرداد و حیطه کاری به مواردی مانند طراحی و ویرایش پوستر، بنر،  تصاویر اشاره کرد.

مزایا و آینده شغلی فتو شاپ کار

باتوجه به این که در دنیای تکنولوژی و نوین امروزی، درصد زیادی از فعالیت‌های یک جامعه به دیجیتالی مورد انجام قرار می‌‌گیرد، باید گفت آینده شغلی که یک فتوشاپ کار یا به اصطلاح گرافیست در انتظار دارد؛ به میزان مهارت و خلاقیت آن فرد در این زمینه مربوط می‌شود.
این عنوان شغلی باتوجه به نتایج و تاثیراتی که دارد؛ در دنیای صنعت و فناوری می‌تواند تاثیر به سزایی در کسب درآمد، سرگرمی، تبلیغات و خیلی موارد دیگر داشته باشد، پس می‌توان گفت آینده شغلی فتوشاپ کارها و گرافیست‌ها از پیش تعیین شده است و همواره با پیشرفت تکنولوژی و نزدیک شدن هر چه بیشتر به صنعت دیجیتالی، نیاز جامعه به گرافیست نیز بیشتر خواهد شد.

حقوق و میزان درآمد گرافیست و فتوشاپ کارها

قبل از هر چیزی در نظر داشته باشید که اصلی‌ترین مسائلی که می‌توانند در کسب پروژه و بستن قرار داد با شرکت و موسسه‌های مختلف تاثیر به سزای داشته باشند، مربوط به سطح خلاقیت و مهارت شما در فتوشاپ می‌شود.

فعالیت در زمینه فتوشاپ و گرافیست در 2 حالت واقع شده است، در حالت اول می‌توان بعد از کسب مهارت برای طراحی و ویرایش با فتوشاپ و گرفتن حداقل مدرک کارشناسی و کاردانی در رشته علوم کامپیوتر، با ساخت یک رزومه خوب و تا حدودی داشتن سابقه کاری متوسط به استخدام در انواع شرکت‌های بزرگ و کوچک برای کسب درآمد پرداخت.

در حالت دوم نیز می‌توانید با تبلیغ خودتان در فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ بیزنس، فیسبوک، رددیت، پینترست و ...) و حقیقی (کارت ویزیت، شرکت، دفتر و...) به دریافت پروژه و بستن قرار داد با انواع شرکت و سازمان‌های مختلف بپردازید.

با در نظر گرفتن نوع  فعالیت در هر دو حالت، می‌توان گفت نحوه کسب درآمد و حقوق در هر دو شرایط بسیار متفاوت است، چرا که در هر دو حالت باتوجه به حیطه کاری (دورکاری یا حضوری) و حجم و سطح پروژه و خواسته کارفرما میزان درآمد متفاوت است.

برای مثال بهتر می‌توان گفت در صورت بستن قرار داد و داشتن یک پروژه برای فعالیت، هر دو طرف (کارفرما و کارگر) باید با در نظر گرفتن سطح و حجم کاری به توافق برسند.

در حالت دیگر برای مثال می‌توان به موسسه‌های گرافیکی و طراحی اشاره کرد که به حین استخدام با در نظر گرفتن نوع پروژه و بررسی میزان مهارت و سطح کاری مستخدمین و رزومه‌ای که دارند، میزان حقوقی برای کسب درآمد تعریف می‌کنند که با توافق هر دو طرف موجب بستن قرار داد می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]