اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012265774416287

استخدام وردپرس

کد: 140012265774416287

https://bit.ly/3Itd1LI

، (اخبار رسمی): وردپرس که درصدی زیادی از سایت‌های فروشگاهی، خبری و چندرسانه‌ای و خدماتی را در سرتاسر جهان تشکیل می‌دهد، می‌توان  توسط استخدام یک وردپرس کار انواع سایت‌‌های مختلف را در زمینه‌های متنوع طراحی و ویرایش کنید.

استخدام وردپرس
استخدام
استخدام وردپرس
استخدام
استخدام وردپرس
استخدام

استخدام برنامه نویس در سامانه ملی کار

استخدام وردپرس 

وردپرس که درصدی زیادی از سایت‌های فروشگاهی، خبری و چندرسانه‌ای و خدماتی را در سرتاسر جهان تشکیل می‌دهد، می‌توان  توسط استخدام یک وردپرس کار انواع سایت‌‌های مختلف را در زمینه‌های متنوع طراحی و ویرایش کنید که در ادامه به بررسی مختصری در مورد حقوق، مزایا و وظایف یک طراح وردپرس یا همان وردپرس کار خواهیم پرداخت.

وردپرس و وردپرس کار چیست و کیست؟

همانطور که آمار و ارقام نشان می‌دهد؛ نزدیک به 87 درصد سایت‌های موجود در دنیا توسط وردپرس راه اندازی و طراحی شده‌اند که نشان می‌دهد این سیستم تولید و مدیریت محتوا از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوانی برخوردار است که مهمترین آن‌ها، رایگان وOpen Source (متن باز) بودن این سیستم تولید محتوا است.
وردپرس کار فردی است که مهارت‌های لازم برای طراحی و ویرایش این سیستم متن باز را دارد و می‌تواند به راحتی با استفاده از کد نویسی PHP و محتوا نویسی به تولید محتوا، طراحی و ویرایش این سیستم بپردازید.
از نمونه وظایفی که یک وردپرس کار دار و در طول فعالیت خود با آن‌ها بیشتر برخورد می‌کند عبارتند از:

  1. نصب و راه‌اندازی وردپرس بر روی یک دامنه. تصحیح، ویرایش، مینی فای کردن کدهای سایت باتوجه به نیاز کارفرما و طرف قرار داد. طراحی و وتنظیم ظاهری قالب وردپرس. نصب، تست و ایراد یابی افزونه‌های مورد نیاز سیستم؛ باتوجه به نیاز کارفرما. تامین و افزایش امینت سیستم وردپرس. بهبود GTMETRIX و رفع خطاهای احتمالی در مورد سرعت سایت. محتوا نویسی و تولید محتوا با در نظر گرفتن الگوریتم‌های گوگل (باغ وحش گوگل). کنترل و مدیریت ابزارهای کنترل پنل و مدریتی.

مزایا و آینده شغلی طراح وردپرس یا همان وردپرس کار

همانطور که گفته شد بیشترین درصد سیستم سایت‌ها؛ بر روی پلتفرم وردپرس نصب و راه اندازی شده است و باتوجه به داشتن ویژگی‌های فراوان و آسانی در استفاده و کار با آن، نیاز هر جامعه‌ای به یک وردپرس کار حرفه‌ای روز به روز بیشتر می‌شود چرا که با بررسی آمار و ارقام می‌توان دید که وبلاگ نویسی و کسب و کارهای دیجیتالی روز به روز رو به افزایش است و داشتن مهارت لازمه برای شروع همچین کسب و کارهایی و خبرنامه‌هایی با استفاده از سیستم رایگان و با قابلیت وردپرس، می‌تواند دلیل خوبی برای داشتن یک عنوان شغلی با حقوق و درصد نیاز بالا باشد.

حقوق و میزان درآمد وردپرس کار

همانطور که متوجه شدید وردپرس یک سیستم رایگان برای راه‌اندازی یک وبسایت و یا وبلاگ است که برخی از افراد برای راه اندازی این سیستم عامل هزینه دریافت می‌کنند و برخی دیگر با نصب و راه اندازی این سیستم به صورت رایگان علاقه خود را به کرافرما و طرف قرار داد خود اعلام می‌کنند.
با این حال فعالیت در این عنوان شغلی در دو حالت دور کاری و حضوری است که در حالت دور کاری می‌تواند با تعریف و بستن یک قرار داد دو طرفه وظایف اصلی و فرعی را تعریف کرده و هزینه لازمه را برای انجام این وظایف تعریف کنید و به صورت دور کاری به ادامه فعالیت خود بپردازید.
در حالت دوم می‌توانید با بستن قرار داد با یک شرکت و یا موسسه‌ای که در زمینه طراحی وبسایت و کار با وردپرس سر و کار می‌توانید فعالیت خود در این زمینه ادامه داده و یا شروع کنید.
در حالت سوم هم به صورت حضوری و هم به صورت دورکاری می‌توانید با بستن قرار داد و دریافت یک پروژه؛ شروع به طراحی و راه اندازی وردپرس بر روی سایت کنید که این قرار داد باتوجه به سطح و حجم کاری کاری می‌تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال حداقل هزینه فقط برای طراحی و راه‌اندازی یک سایت وردپرس به همراه هزینه‌های خرید هسات و دامنه و دیگر موارد، در سال 1400 به میزان 4.5000.000 تومان تا 5.000.000 تومان مشاهده شده است و ما بقیه هزینه می‌تواند باتوجه به نیاز کارفرما (ریسپانسیو کردن سایت، مینی فای کردن کدهای سایت، امنیت، سئو نویسی و ...) در یک قرارداد یاد شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]