اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012265775218027

شرایط ثبت شرکت در کانادا

کد: 140012265775218027

https://bit.ly/3qG23wz

، تهران , (اخبار رسمی): مراحل ثبت شرکت در کانادا برای این کار باید قوانین و مراحل مربوطه را طی کنید. 4 مرحله برای این کار وجود دارد. دقت کنید که دانستن این مراحل باعث نمی شود که بتوانید بی نیاز از یک کارشناس آگاه این کار را انجام دهید. تمامی موارد حقوقی مانند ثبت شرکت در کانادا نیازمند رعایت قواین خاص است.

شرایط ثبت شرکت در کانادا
شرایط ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا این روزها طرفداران زیادی دارد. افراد زیادی همه ساله برای ایجاد کسب و کار به کانادا مهاجرت می کنند. از بهترین و پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کانادا شرکت خود را به ثبت برسانند.

دوست دارید شرکت تان چه نامی داشته باشد؟

نام شرکت در کانادا می تواند به شکل حرفی یا عددی باشد. این نام نشان می دهد که شرکت شما چگونه فعالیت می کند. در تمامی فاکتورها و قراردادهای شرکت باید از این نام استفاده نمایید. شرایط زیر را در مورد نام گذاری در نظر داشته باشید.

ویژگی های نام حرفی

نام حرفی می تواند شامل حرف، اعداد یا نمادها باشد. نام انتخابی بایاد منحصر به فرد باشد و با دیگر اسامی شباهتی نداشته باشد. یک لیست کلمات ممنوعه هم وجود دارد که نام شرکت نمی تواند شامل ان ها باشد. می توانید این نام را کاملا انگلیسی یا فرانسوی انتخاب کنید. هم چنین امکان انتخاب کلمات جداگانه انگلیسی و فرانسوی و یا ترکیبی از آن ها هم وجود دارد. یک مشخصه قانونی مانند Ink هم باید در انتهای نام شرکت وجود داشته باشد.

ویژگی های نام عددی

نام عددی تنها برای شرکت ها و کسب و کارهای غیر انتفاعی کانادا قابل انتخاب است. مالکین مربوطه می توانند بر روی کارت ویزیت خود نام دیگری بنویسند یا مثلا برای تابلوی مغازه از نامی به جز این نام عددی استفاده کنند.

تنظیم اساسنامه شرکت در کانادا

بعد از این که نام شرکت را انتخاب کردید باید اساسنامه را تنظیم نمایید. برای این کار خوب است که با کارشناسان آگاه مشورت نمایید.

به صورت کلی اساسنامه شرکت باید شامل موضوعاتی مثل نام شرکت، ساختار سهمی، تعداد مدیران، محدودیت ها و.. باشد. اساسنامه می تواند به زبان فرانسوی، انگلیسی یا ترکیبی از هر دوی این زبان ها باشد.

نوبت به تعیین دفتر شرکت در کانادا می رسد

شرکت در کانادا باید آدرسی ثبت شده برای دفتر و هیات مدیره داشته باشد. شما در دفترتان سوابق و اسناد خود را نگه داری می نمایید. آدرس شرکت باید دقیق باشد تا بتوانید اسناد ارسال شده توسط نهادهای قانونی را دریافت کنید. اعضای هیات مدیره باید تعیین شوند. مدیران انتخابی باید شرایط لازم را داشته باشند. وضعیت اقامت هر مدیر در کانادا هم باید مشخص شود.

پرداخت هزینه ثبت شرکت در کانادا

پس از این که تمامی مراحل بالا را به درستی انجام دهید باید پرونده تان را به صورت انلاین تکمیل کرده و هزینه های لازم را بپردازید. معمولا پرداخت هزینه ثبت شرکت در کانادا متفاوت است

شرکت در کانادا به صورت فدرال

شرکت را می توانید به صورت فدرال یا ایالتی ثبت نمایید. ثبت فدرال باعث می شود بتوانید در همه ایالت های کانادا فعالیت کنید و تسهیلات خوبی در زمینه فعالیت بین المللی هم داشته باشید. البته دقت کنید که هزینه ثبت شرکت فدرال بیشتر است و میزان سرمایه بیشتری هم می خواهد. مراحل زیر را برای ثبت شرکت در کانادا به صورت فدرال باید انجام دهید:

اساسنامه شرکت را تنظیم نمایید.

شماره بیزینس فدرال دریافت کنید.

حساب مالیات بر درآمد شرکت های فدرال افتتاح کنید.

در دیگر حساب های مالیاتی فدرال ثبت نام کنید. این حساب ها می تواند شامل GST/HST/لیست حقوق/صادرات و واردات اختیاری باشد.

شرکت در کانادا به صورت ایالتی

در صورتی که می خواهید در منطقه یا ایالت خاصی فعالیت کنید باید شرکت تان را به صورت ایالتی ثبت نمایید. برای به ثبت شرکت در کانادا در هر کدام از ایالت ها باید قوانین مربوطه را رعایت نمایید. معمولا سرمایه گذاران علاقه مندند در کلمبیا، بریتیش و اونتاریو شرکت خود را به ثبت برسانند.

مزایای شرکت در کانادا برای غیر کانادایی ها

شرکت در کانادا می تواند مزایای زیر را برای شما داشته باشد:

مالیات با نرخ پایین

قرار گرفتن در شرایط پایدار اقتصادی کانادا و یهره مند شدن از این شرایط

رسیدگی به پرونده های شما با سرعت بالا

دریافت ویزای توریستی

مشکلی از این بابت وجود ندارد که رشته تحصیلی و سوابق کاری تان هماهنگ نباشد

همسر فرد می تواند ویزای کار داشته باشد

فرزندان زیر 18 سال تحصیل رایگان خواهند داشت

ساختارهای مختلف شرکت در کانادا

جالب است بدانید که در کانادا شرکتی با عنوان شرکت مسئولیت محدود نداریم. می توانید شرکت در کانادا را در قالب های مالیت یگانه، چند ماکیتی یا مشارکتی و یا سهامی ثبت نمایید.

شرکت مالیت یگانه در کانادا به راحتی ثبت می شود و محبوب است. می توان این نوع شرکت را همان شرکت مسئولیت محدود در آمریکا و انگلیس دانست. شرکت مالکیت یگانه در حقیقت به عنوان یک منبع درامد برای مالک ان در نظر گرفته می شود.

شرکت های چند مالکیتی شبیه شرکت های مالکیت یگانه است با این تفاوت که در این جا مالکیت شرکت می تواند بر عهده ی 2 یا چند نفر باشد.

شرکت های سهامی در مقایسه با دو نوع قبلی ساختار پیچیده تری دارد. برای به ثبت رساندن این شرکت ها باید یک نهاد حقوقی جداگانه از طریق مالکیت سهامدارانش به ثبت برسد. این شرکت ها تشریفاتی رسمی برای تقسیم سهام دارند. سیستم گفته شده باعث می شود فاصله مالیاتی میان شرکت و سهامداران ایجاد شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]