اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012275775417728

معرفی سنگ تراورتن

کد: 140012275775417728

https://bit.ly/3DfWSIx

، (اخبار رسمی): تراورتن یکی از سنگ‌های پر کاربرد و زیبا است که از رسوب چشمه‌های اّب گرم بوجود می‌آید. در کشور ما معادن تراورتن زیادی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به معادن زنجان، تکاب، اردبیل و مرکزی اشاره کرد. مهم‌ترین تفاوت تراورتن با سایر سنگ‌های معدنی در شکل ظاهری آن است.

معرفی سنگ تراورتن
معرفی سنگ تراورتن

تراورتن، نوعی سنگ های متخلخل است که از دستهسنگ های رسوبی و تزیینی به‌شمار می‌رود.

کاربرد تراورتن

سنگ تراورتن دارای شکل ظاهری خاصی است و طول عمر بالایی هم از خود نشان می‌دهد به همین دلیل می‌توان از آن در بخش‌های مختلف داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. عمده کاربردهای تراورتن عبارتند از:

راه پله: بعد از اینکه تراورتن از داخل معادن استخراج شد آن را به سمت کارخانه‌ها می‌برند تا پس از طی کردن مراحل فرآوری به کاشی یا موزاییک شود. از این کاشی‌ها برای ساختن راه‌پله‌ها کمک می‌گیرند و نتیجه خروجی یک پله زیبا و منحصر بفرد خواهد بود.

سنگ نما: تراورتن در برابر تغییرات دما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد و به همین جهت از آن برای نمای خارجی ساختمان کمک می‌گیرند. استفاده از تراورتن در نمای ساختمان، سبب خاص شدن منزل شما خواهد شد.

کفپوش: تراورتن می‌تواند باعث زیباتر شدن کف منزل شما شود و برای استفاده در دیوار هم گزینه‌ای بسیار خوبی خواهد بود. علاوه بر آن سنگ تراورتن در آشپزخانه و سرویس بهداشتی هم کاربردی است و به دلیل شکل ظاهری خاص، می‌تواند جلا بخش لابی هتل یا مجتمع‌های بزرگ باشد.

حیاط و استخر: سنگ‌های تراورتن هیچ لغزندگی نخواهد داشت و جز بهترین گزینه‌ها برای ساخت استخر هستند. در حیاط‌های منزل شخصی هم می‌توان از تراورتن برای ساخت فضایی دلنشین کمک گرفت.

شومینه: امروزه در طراحی منازل، از شومینه‌های خاص استفاده می‌کنند تا به جذابیت محیط داخلی منزل بیفزایند. تراورتن از جمله متریال‌هایی است که برای ساخت شومینه مناسب خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع سنگ ملورینا

مجموعه صنایع سنگ ملورینا از سال 1396 در شهرک صنعتی شمس آباد تهران با یک سالن و یک خط تولید کار خود را برای تولید سنگ ساختمان آغاز کرد. در این سال‌ها سعی به فرآوری بروز و ارتباط مستقیم با مصرف کننده‌های انواع سنگ داشته ایم… در ماه های اولیه پس از بررسی قسمت های مختلف این صنعت گسترده و یافتن کمبودها و نقاط ضعف موجود در صنعت ساخت و ساز کشور و با مشورت و همفکری با بسیاری از اساتید و اهالی فن توانستیم لیست نهایی این مشکلات را با توجه به اولویت های فعالان این حوزه تهیه نماییم. در حال حاضر همکاری با سازندگان و معماران مطرح ایرانی و به دست آوردن جایگاه مناسب در بازار سنگ ایران از افتخارات صنایع سنگ ملورینا می باشد. چشم انداز ما در تولید انواع سنگ ساخنمان: چشم‌انداز ما تولید و ارائه انواع سنگ با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در سطح کشور می‌باشد و از نقاط قوت صنایع سنگ ملورینا ، می‌توان به نیروهای جوان و با انگیزه این مجموعه و رزومه موفق در زمینه تامین سنگ پروژه‌های انبوه سازی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اشاره کرد. انبار و کارخانه تولید سنگ ساختمانی: اینک مجموعه صنایع سنگ ملورینا با تولید و عرضه انواع سنگ های پرفروش ساختمانی در سراسر کشور مشغول به تامین پروژه‌های ساختمانی و انبارداران شهرستانها می‌باشد‌. انبار و کارخانه این مجموعه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد – خیابان خواجه نصیر – نبش شقایق پنجم میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان