اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101045779918027

ثبت شرکت خارجی در کانادا

کد: 140101045779918027

https://bit.ly/3iE2x1O

، تهران , (اخبار رسمی): ممکن است شخصی قصد ثبت شرکت خارجی را در کانادا داشته باشد. بدین معنا که شرکت در کشوری غیر از کانادا تاسیس شده اما شرکا قصد دارند که شرکت را در کانادا نیز ثبت کنند. در این مورد نیز باید ایالت مورد نظر را انتخاب کنید. اگر قصد تجارت در ایالات کانادا را دارید باید شرکت خود را در تمام ایالات ثبت کنید.

ثبت شرکت خارجی در کانادا
ثبت شرکت خارجی در کانادا

هر یک از استان های کانادا شرایط خاصی را برای ثبت شرکت در استان در نظر گرفته اند که فرد بسته به عوامل مختلفی می تواند استان مورد نظر خودش را انتخاب کرده و مطابق با قوانین آن استان شرکت را ثبت کند.

با در نظر گرفتن جمعیت ایالات می‌توانید بهترین مکان برای ثبت شرکت را انتخاب کنید. ایالت آنتاریو با ۱۳ میلیون جمعیت بهترین گزینه‌ی سرمایه‌گذاری است و بریتیش کلمبیا نیز در رتبه بعدی قرار دارد. برای ثبت چنین شرکت‌هایی در ایالات مختلف کانادا باید روند زیر را طی کنید:

باید در ایالت مورد نظر، نمایندگی داشته باشید. در واقع شرکت ثبت شده در ایالت فقط یک نمایندگی است.

توجه به قانون رقابت در کانادا. قانون رقابت شامل مقرراتی است که به موجب آن رقابت بین رقبا در یک حوزه تجاری و تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار تنظیم می‌شود.

توجه به قانون سرمایه‌گذاری در کانادا. این قانون فدرال است و صرف نظر از این که شرکت شما در کدام یک از ایالات ثبت می‌شود لازم‌الاجرا است.

توجه به قوانین مرتبط با تولید محصول مورد نظر یا ارائه خدمات در کانادا

توجه به قوانین مرتبط با اقامت اداره‌کنندگان شرکت در کانادا

کسب موافقت اداره رقابت در ایالت مورد نظر. باید در زمان ارائه درخواست به اداره مذکور، درخواست گرفتن اقامت برای شرکت را نیز به همین اداره ارائه کنید.

باید برای دولتمردان کانادا برای انجام مصاحبه برای سرمایه‌گذاری در این کشور درخواست بدهید.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در کانادا

شاید مهم‌ترین دغدغه سرمایه‌گذاران و متقاضیان ثبت شرکت در کانادا، حداقل سرمایه لازم برای تاسیس شرکت است. سرمایه‌ای که برای ثبت شرکت در کانادا به آن نیاز دارید در هر ایالت متفاوت است. معمولا سرمایه‌ای که در ونکوور و تورنتو از شما خواسته می‌شود بیشتر از سایر ایالات است.

اگر آرزوی ثبت شرکت در کانادا را دارید اما بابت هزینه‌های آن و فراهم نمودن سرمایه اولیه نگران هستید از طریق برنامه کارآفرینی کبک اقدام کنید. امروزه کبک به دلیل در نظر گرفتن شرایط آسان‌تری در ثبت شرکت و مطالبه سرمایه اولیه پایین‌تر در مقایسه با سایر ایالات، مهاجران را نسبت به ثبت شرکت در کانادا و دریافت ویزای کانادا امیدوارتر می‌کند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در کانادا

مدارک اثبات مالکیت شرکت

کلیه مدارک و اسناد شخص متقاضی

ارائه اسناد تحصیلی، مدارک سابقه مدیریتی، مدارک فیش حقوقی مدیریتی قبل

برنامه کسب و کار برای شرکت

اظهارات بانکی، پاسپورت و دیگر اسناد مختلف مانند سند ازدواج در صورت تاهل

مراحل ثبت شرکت در کانادا

انتخاب نام شرکت به گونه ای که از نظر قوانین کانادا مشکلی نداشته باشد و کاملا رسمی و معتبر باشد.

در نظر گرفتن قوانین مربوط به شرکت

مهر و موم شرکت در کلیه مدارک صورت جلسات مدیران، اوراق بهادار، قراردادها و مبادلات شرکت

اخذ مجوزهای لازم برای ثبت شرکت در کانادا

افتتاح حساب برای ثبت شرکت و انجام کلیه امور بانکی در کانادا

شرح مراحل ثبت شرکت در کانادا

انتخاب یک اسم بسیار مناسب برای شرکت به گونه ای که تشابه اسمی با سایر شرکت ها مخصوصا شرکت های بزرگ و شناخته شده نداشته باشد.

تکمیل اساس نامه شرکت به گونه ای که محل تاسیس شرکت، نوع شرکت، تعداد سرمایه گذاران، مبلغ سرمایه گذاری، قوانین مربوط به کار و اعضای هیئت علمی مشخص شود. توجه داشته باشید که اساس نامه یا به زبان انگلیسی یا به زبان فرانسوی ترجمه شده باشد.

انجام کلیه مراحل و در نظر گرفتن شرایط لازم برای تاسیس شرکت از جمله عدم سوء سابقه برای مدیر شرکت

پر کردن فرم های مربوطه برای ثبت شرکت در کانادا

پرداخت هزینه های لازم برای ثبت شرکت در کانادا

مقایسه انواع شرکت های تجاری در کانادا

Corporation

 این مدل شرکت ها در کانادا این است که می تواند به صورت استانی و یا کشوری فعالیت داشته باشند و تعداد افراد سهامدار در این شرکت ها بسیار زیاد است. این شرکت ها طرفداران بسیار زیادی در کانادا دارند چرا که مزیت های مهمی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

این شرکت ها مالیات کمتری نسبت به بسیاری از شرکت ها پرداخت می کنند و احتیاجی به تمدید کردن آن ها وجود ندارد چرا که همیشگی هستند و دیگر این که در صورت ورشکست شدن شرکت، سهامداران مسئولیت کمی دارند و به اندازه سهمی که در شرکت دارند جبران خسارت می کنند.

Sole Proprietorship

همانطور که از نام آن پیداست، این نوع شرکت ها یک نفر مسئولیت کلیه شرکت و بدهی ها و سود دهی شرکت را بر عهده دارد. از مزایای این مدل شرکت ها این است که در صورت سود دهی، کل مبلغ متعلق به همان شخص حقیقی است و دیگر آن که این شرکت ها برای ثبت، هزینه کمتری دارند.

General Partnership

این شرکت ها در حقیقت می توانند اعضای ۲ نفره تا بیشتر داشته باشد و در نتیجه کلیه بدهی ها، سود دهی ها و دیگر مسائل، مربوط به همه اعضای گروه می شود. شرکت های General Partnership‌ برای ثبت و شروع فعالیت معمولا ارزان قیمت هستند، کلیه هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود و از نظر مالیاتی نیز مزیت های فراوانی دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]