اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101045780018027

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator

کد: 140101045780018027

https://bit.ly/3NqUJye

، تهران , (اخبار رسمی): مالک بیزینس صاحب یک واحد تجاری است که خود آن را مدیریت می کند. مثلا یک تعمیرگاه خودرو را در نظر بگیرید که کسب و کار خودش را دارد یا یک قناد که قنادی خودش را دارد. یک شرکت برنامه نویسی سایت را دارد و خودش هم مدیریت کند. به طور کلی وقتی سخن از ثبت شرکت در کانادا یا Owner Operator می شود

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یا owner operator

برنامه owner operator برای صاحبین مشاغلی ست که در کشور خود بیزینسی را مدیریت می کنند و یا از مدیران ارشد یک بیزینس بوده اند، می توانند با ارائه یک بیزینس پلن دقیق به کانادا، ویزای کار دریافت کنند.

ویزای کار کانادا از طریق ثبت شرکت در کانادا چگونه دریافت می شود:

در ویزای کار ثبت شرکت یا owner operator، متقاضی ابتدا یک واحد تجاری یا شرکت را در کانادا راه اندازی یا خریداری می کند. سپس به اداره کار کانادا اعلام می کند که حضور وی برای مدیریت این واحد تجاری واجب است. اگر اداره کار قانع شود، برای وی نامه LMIA صادر می کند. بعد از دریافت این نامه، متقاضی می تواند به اداره مهاجرت کانادا تقاضای ویزای کار بدهد.

اگر اداره مهاجرت هم با تقاضای وی موافقت کند، ویزای کار کانادا صادر خواهد شد. همسر متقاضی نیز می تواند ویزای کار کانادا دریافت کند و فرزندان زیر 18 سال وی نیز اجازه خواهند داشت در کانادا رایگان تحصیل کنند. ویزای متقاضی اصلی به وی اجازه می دهد تنها برای واحد تجاری خود کار کند. اما ویزای همسر وی از نوع Open Work Permit است و به او اجازه می دهد که تقریبا برای هر کارفرمایی کار کند.

LMIA در کانادا به چه معناست:

LMIA ) Labour Market Impact Assessmen ) نامه ایست که اداره کار کانادا صادر می کند و طی آن اعلام می کند، استخدام یک فرد غیر کانادایی اثر منفی روی بازار کار کانادا ندارد. به طور معمول گرفتن LMIA بسیار دشوار است و یک شرکت کانادایی باید ابتدا برای مدت قابل توجهی با صرف هزینه های قابل توجهی در چند منبع قابل قبول آگهی استخدام بدهد و یک سری مدارک و فرم به اداره کار کانادا ارائه کند تا آنها متقاعد شوند که آن شرکت موفق نشده نیروی مورد نیاز خود را از بین مقیمان دائم یا شهروندان کانادا پیدا کند و چاره ای  جز استخدام افراد خارجی ندارد.

بسیاری از روشهای مهاجرتی کانادا به سرمایه گذاری در کانادا یا ثبت شرکت معروف است، اما برنامه owner operator برای صاحبین مشاغلی ست که در کشور خود بیزینسی را مدیریت می کنند و یا از مدیران ارشد یک بیزینس بوده اند، می توانند با ارائه یک بیزینس پلن دقیق به کانادا، ویزای کار دریافت کنند.

یا با  ثبت شرکت در کانادا و ویزای کار owner operator می توان به کانادا مهاجرت کرد؟

دریافت این ویزا می تواند بین 50 تا 200 امتیاز برای مهاجرت اکسپرس انتری Express Entry همراه داشته باشد. در حقیقت صرف گرفتن LMIA می تواند کافی باشد. دریافت امتیاز 50 یا 200 بستگی به پستی دارد که متقاضی احراز می کند و همچنین نوع واحد تجاری که خریداری یا تأسیس می شود. که البته ما پرونده های بسیاری را داشته ایم که توانسته اند 200 امتیاز این ویزا را کسب کنند.

وجود این امتیاز مهاجرت به کانادا را تضمین نمی کند. به عبارت دیگر گرچه این روش ممکن است برای بعضی متقاضیان راههای مهاجرت را تسهیل کند، اما برای خیلی از افراد مؤثر نخواهد بود.

صرف نظر ازشانس گرفتن اقامت کانادا، موفقیت در این روش به متقاضی و خانواده وی اجازه حضور و کار در کانادا می دهد (و برای فرزندان زیر 18 سال اجازه تحصیل).

مزایای ثبت شرکت در کانادا یا owner operator:

در صورتی که صاحب یک کسب و کار در کشور خود هستید، اما سرمایه بالایی برای دریافت اقامت سرمایه گذاری کانادا ندارید، پیشنهاد ما، برنامه مهاجرتی ثبت شرکت در کانادا یا owner operator است، که مزایای بسیاری داشته و به اختصار به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1. توجیه اقتصادی بالا نسبت به برنامه های مهاجرتی حاضر
2. بدون نیاز به ارائه مدرک زبان
3. سرمایه گذاری و داشتن حداقل دارایی از اهمیت کمتری نسبت به برنامه های مشابه کارآفرینی استانی برخوردار است (با سرمایه به مراتب کمتری امکان اقدام وجود دارد)
4. امکان انتقال سرمایه به صورت قانونی به کانادا.
5. تحصیلات دانشگاهی الزامی نیست.
6. داشتن ویزای توریستی کانادا برای شروع فرآیند الزامی نیست.
7. امکان تغییر بیزینس یا خرید بیزینس دیگر بعد از ورود به کانادا، ممکن است.
8. سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن اهمیتی ندارد.
9. می توانید شهر خود را انتخاب کنید و محدود به انتخاب استانی خاصی نیستید
10. رشته تحصیلی و سوابق کاری اگر ناهماهنگ باشند مشکلی نخواهید داشت.
11. پس از راه اندازی بیزینس ملزم به اقامت محل یا شهر خاصی نیستید و انتخاب با خود شماست.
12. مالک 100% کسب و کار خود خواهید بود
13. همسر میتواند ویزای کار باز داشته باشد و فرزندان زیر 18 سال از تحصیل رایگان بهره مند خواهند شد.
14. کل خانواده بیمه درمانی تکمیلی خواهند داشت.
15. تسهیل راه برای دریافت اقامت دائم کانادا.

طریقه ی ثبت شرکت در کانادا:

جهت ثبت شرکت در کانادا،قبل از هر اقدامی،چنانچه کار آزادی رو ثبت می کنید حتماَ در رابطه با مجوزهای مربوط به آن نیز اطلاعاتی داشته باشید.در ضمن ممکن است از طرف شهرداری شهر نیز با محدودیت هایی روبرو باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]