اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101045780118027

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا

کد: 140101045780118027

https://bit.ly/3LkGvNU

، تهران , (اخبار رسمی): کانادا دهمین اقتصاد بزرگ جهان ، به مهاجرین این امکان را می دهد تا تجارت و کسب و کار خود را با حداقل هزینه ممکن آغاز کنند ، ثبت شرکت در کانادا را می توان روندی آسان دانست که تلاش می کند تا هر سرمایه گذار بتواند با ساده ترین امکانات هدف خود در این کشور را آغاز نماید.

 سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا
سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا

شرکت های LLC به صاحبان مشاغل اجازه می دهند تا دارایی های شخصی خود را از دارایی های شرکت جدا نگه دارند و بتوانند در مورد بدهی ها و مسئولیت های شرکت مسئولیت به صورت مستقل عمل کنند.

کانادا به عنوان یکی از پیشروترین کشورهای برجسته G7 ، توانسته خود را به به یکی از بهترین و در عین حال آسانترین مقصدهای سرمایه گذاری در جهان مبدل سازد ، سیستم حقوقی این کشور با ارائه فضای تجاری روشن و شفاف ، معاملات مطمئن و قانونی را برایتان فراهم می سازد.

تجارت در سطح بین المللی نیازمند فراهم نمودن مدارک و شرایط مشخص شده از سوی هر کشور از جمله کانادا است که وجود یک راهنما و مشاور می تواند این مسیر را بسیار برایتان آسان سازد.

کانادا اقتصادی بزرگ و مطمئن

کانادا دهمین اقتصاد بزرگ جهان ، به مهاجرین این امکان را می دهد تا تجارت و کسب و کار خود را با حداقل هزینه ممکن آغاز کنند ، ثبت شرکت در کانادا را می توان روندی آسان دانست که تلاش می کند تا هر سرمایه گذار بتواند با ساده ترین امکانات هدف خود در این کشور را آغاز نماید ، هر شخصی فارغ از ملیت ، جنسیت و یا مذهب از هر نقطه از جهان جهان می تواند در کانادا سرمایه گذاری خود را آغاز کند.

علاوه بر این ، کانادا در جهت پیشرفت و قوی ساتن زیربنای اقتصادی خود ، همیشه از سرمایه گذاری خارجی حمایت نموده و مدیریت عمومی قوی را در این زمینه از خود نشان می دهد که باعث اطمینان خاطر هرچه بیشتر سرمایه گذاران می گردد ، از آنجا که اقتصاد فعالیتی فصلی است ، قوانینی برای محافظت از سرمایه گذاران ، مصرف کنندگان ، کارگران ، مخترعان و همچنین محیط زیست در این کشور وجود دارد.

دولت های فدرال و استانی کانادا از سیستم های جایگزینی مانند مشارکت عمومی و خصوصی برای ارائه خدمات به شهروندان خود استفاده می کنند و توانسته اند با تدابیر مختلف چندین محدودیت در سرمایه گذاری جهانی را از پیش روی خود بردارند.

حتی سیستم مالیات مشاغل در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و بخشهای عمده ای مانند حمل و نقل ، ارتباطات ، انرژی ، خدمات مالی و شرکتهای مختلف دولتی در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند.

انواع شرکت ها در کانادا

از آنجا که ثبت شرکت یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در کانادا است خوب است که در همان ابتدا با انواع و ویژگی های هر کدام آشنا شوید تا بتوانید با توجه به شرایط خود به بهترین تصمیم ممکن دست یابید ، البته هر یک از این موارد دارای جزئیاتی هستند که از طریق تماس با کارشناسان موسسه مهاجرتی الهام کیا می توانید به خوبی از آنها اطلاع یابید.

شرکت تعاونی

شما می توانید با ثبت درخواست در Corporations Canada ، یک شرکت تعاونی تحت قانون تعاونی های کانادا( Coop Act ) ایجاد کنید.

ایجاد این شکل از می تواند با مزایای متعددی همراه باشد زیرا به دلیل وجود قوانین منظم ، مدرن ترین شکل تجارت را تجربه خواهید کرد ، در این نوع شرکت مسئولیت محدودی در قبال مالکیت و کنترل توسط اعضای وجود داشته و هر عضو دارای یک رأی است ، مقررات مربوط به قانون تعاون در کانادا در رابطه با تمامی تعاونی های ثبت شده در این کشور قابل اجرا است و هنگام تشکیل تعاونی ، ذکر تمامی قوانین در یادداشت همکاری بسیار مهم است.

تقسیم سود ، مسئولیت محدود و کنترل کامل فعالیت ها از ویژگیهای یک شرکت تعاونی در کانادا می باشد که تمامی اعضای تعاونی می توانند بر فعالیت ها نظارت کرده و به عنوان یک نهاد انتفاعی یا غیر انتفاعی به فعالیت خود ادامه دهند ، حتی اگر در هنگام تأسیس شرکت انتخاب اصلی نباشد ، در صورت نیاز به جمع آوری منابع و دسترسی به نیازهای متقابل مطابق با پروژه اولیه ، سرمایه گذاران می توانند این نوع موجودیت را انتخاب کنند.

شرکت مسئولیت محدود ( LLC )

شرکت های LLC به صاحبان مشاغل اجازه می دهند تا دارایی های شخصی خود را از دارایی های شرکت جدا نگه دارند و بتوانند در مورد بدهی ها و مسئولیت های شرکت مسئولیت به صورت مستقل عمل کنند.

خوب است بدانید که LLC در این کشور یک شکل تجاری پذیرفته شده عمومی نیست ، به همین دلیل معمولاً به کسانی که می خواهند در کانادا شرکت راه اندازی کنند توصیه می شود از این نوع شرکت و مدل سرمایه گذاری استفاده نکنند.

شرکت مالکیت شخصی

با استفاده از این نوع سازمان بازرگانی ، شما مسئولیت تمام بدهی ها و تعهدات مربوط به تجارت خود را به عهده خواهید داشت و کلیه سودها فقط متعلق به شماست ، به عنوان تنها مالک تجارت ، طلبکار می تواند ادعا کند که دارایی شخصی یا تجاری شما را تصرف نموده تا میزان طلب خود را به دست آورد.

مزایا

آسان و ارزان برای تشکیل یک شرکت انحصاری

هزینه نسبتاً کم برای شروع کار خود

کمترین میزان نظارت دولتی

شخص حق کنترل و تصمیم گیری مستقیم دارد.

معایب:

درآمد با نرخ شخصی شما مشمول مالیات می شود و در صورت سود آور بودن تجارت 

مشکل در جذب سرمایه به تنهایی

عدم تداوم تجارت شما ، در صورت غیبت

میزان مسئولیت شخص بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]