اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101055781518027

آیا جاب آفر کانادا راه خوبی برای مهاجرت است؟

کد: 140101055781518027

https://bit.ly/3LbWyNC

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که پیشنهاد کاری دریافت می کنند و مشغول به کار می شوند، بعد از دو سال در صورت تمدید قرارداد کاری میتوانند اقامت دائم بگیرند و در صورت عدم تمدید قرارداد کاری میتوانند وارد سیستم اکسپرس اینتری شده و اقامت دائم بگیرند . جاب آفری که فرد جویای کار ، معمولا قرارداد کاری ای به مدت زمان 2 سال است

آیا جاب آفر کانادا راه خوبی برای مهاجرت است؟
آیا جاب آفر راه خوبی برای مهاجرت است؟

با جاب آفر و ویزای کاری موقت، در کانادا مشغول به کار شوید.برای دریافت اقامت دائم کانادا و با داشتن جاب آفر نیز می‌توانید برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنید.

مدت زمان دریافت جاب آفر کانادا چقدر می باشد؟

پیدا کردن جاب آفر در کانادا کار راحتی نمی باشد.  اگر خودتان اقدام به این کار نمایید ممکن است سالها طول بکشد تا بتوانید جاب آفر دریافت نمایید.

آیا امکان همراه بردن خانواده وجود دارد؟

دوری از خانواده به خصوص برای کسانی که متاهل هستند بسیار سخت است و شاید خیلی از افراد به همین دلیل از مهاجرت صرف نظر کنند. یکی از اصلی ترین مزایای جاب آفر کانادا این است که اگر شما در آنجا مشغول به کار شوید، می توانید همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به طور همزمان با خود به کانادا ببرید. در آنجا همسرتان اجازه دارد به صورت تمام وقت کار کند. همچنین تحصیل برای فرزندان شما کاملا رایگان می باشد.

جاب آفر کانادا چیست؟

جاب آفر به معنای پیشنهاد شغلی است و وقتی صحبت از جاب آفر کانادا می‌شود، به این معناست که متقاضی از یک کارفرمای کانادایی پبشنهاد شغلی دریافت کند و آن را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهد. شما برای این که بتوانید در کانادا کار کنید و ویزای کاری بگیرید، در اکثر موارد باید جاب آفر داشته باشید.

روش های پیدا کردن کار در کانادا

برای این که بتوانید جاب آفر کانادا را به دست آورید، در ابتدا باید بتوانید کارفرمای معتبری را پیدا کنید که به شما برای موقعیت شغلی مورد نظر خود نیاز داشته باشد. همان‌طور که گفته شد، هر موقعیت شغلی و کارفرمایی نمی‌تواند جاب آفر ارائه دهد و باید شرایط خاصی داشته باشد. به همین دلیل ممکن است پیدا کردن کارفرمای مناسب چندان کار آسانی نباشد.

داشتن ارتباطات و شبکه‌سازی

شاید بتوان گفت که ساده‌ترین، موثرترین و بهترین روش پیداکردن کارفرما و موقعیت شغلی مناسب برای جاب آفر کانادا، از طریق شبکه‌سازی و داشتن ارتباطات در خاک کاناداست. اگر دوست، آشنا یا خانواده شما در کانادا مقیم هستند، می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید تا از ارتباطات خود استفاده کرده، موقعیت‌های شغلی در دسترس را به شما معرفی و شما را به کارفرمایان کانادایی متصل کنند.

از دو منظر این روش بسیار مناسب خواهد بود. در درجه اول پیداکردن و راضی‌کردن کارفرما برای استخدام و ارائه پیشنهاد شغلی، با توصیه دوست یا آشنای شما راحت‌تر انجام می‌گیرد و درجه دوم می‌توانید از اعتبار جاب آفر پیشنهادی اطمینان حاصل کنید؛ اینکه آیا کارفرما و موقعیت شغلی پیشنهادی، شرایط مناسب و قانونی را دارد یا خیر.

موسسات و شرکت‌های کاریابی

یکی از مراکزی که می‌توانید برای پیداکردن کارفرما یا موقعیت شغلی مناسب برای دریافت جاب آفر کانادا به آن مراجعه کنید، آژانس‌ها و موسسات کاریابی است.

معمولا کارفرمایانی که به دنبال نیروی متخصص و ماهر هستند، به این نوع شرکت‌ها مراجعه می‌کنند تا بتوانند نیروی کار خود را تامین کنند.

شما با ارتباط برقرار کردن با این موسسه‌ها و ارائه شرایط و روزمه کاری خود، می‌توانید موقعیت‌های شغلی و کارفرمایان دلخواه خود را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط بگیرید. موسسات و آژانس‌های مختلف و گوناگونی در این حوزه فعالیت می‌کنند که می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین به آن‌ها دسترسی پیدا کرده و از خدماتشان استفاده کنید.

استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین

خوشبختانه در حال حاضر اینترنت و فضای مجازی، شرایطی را فراهم آورده است تا ارتباط بین کارفرمایان و کارجویان بسیار نزدیک شود و این دو بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این موضوع مخصوصا برای پیدا کردن جاب آفر مناسب در کانادا، می‌تواند بسیار کارآمد باشد. از منابع آنلاین در دسترس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بانک مشاغل یا Job Bank

یکی از منابع آنلاینی که می‌توانید در آن مشاغل مناسب و کارفرماهای معتبری پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط بگیرید، بانک مشاغل یا Job Bank است. این سایت رایگان است و در آن کارفرمایان و جویندگان کار، می‌توانند وارد شده و باهم ارتباط بگیرند. این سایت می‌تواند منبع مناسبی برای پیداکردن شغل مناسب شما باشد؛ ولی به خاطر داشته باشید که تمامی کارفرماها در آن فعال نیستند و ممکن است بسیاری از موقعیت‌های شغلی در آن پیدا نشود. 

لینکدین

یکی از شبکه‌های اجتماعی تخصصی که برای ارتباطات شغلی استفاده می‌شود، لینکدین است که می‌تواند به شما در پیدا کردن موقعیت شغلی و جاب آفر کانادا کمک کند. ابتدا باید در این شبکه اجتماعی عضو شوید و اطلاعات و روزمه کاری خود را وارد کنید. بسیاری از موسسات و کارفرماها، در این شبکه اجتماعی فعال هستند که می‌توانید با آن‌ها ارتباط گرفته و ترغیبشان کنید که بهترین گزینه برای موقعیت شغلی مورد نظر هستید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]