اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101065781818027

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

کد: 140101065781818027

https://bit.ly/3NhR7yN

، تهران , (اخبار رسمی): از مهمترین مزایای خرید بیزینس در کانادا می توان به اجازه کار یا (Work Permit) که از طریق خرید بیزینس برای شما به وجود می آید، اشاره کرد. و فرد باید در ابتدا پیشنهاد کاری یا جاب آفر از یک کارفرما دریافت و پس از دریافت تأییدیه های مورد نیاز از اداره کار کشور کانادا جهت دریافت اقامت اقدام نماید

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس
مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

برنامه Owner-operator خرید بیزینس در کانادا از محبوب‌ترین طرح‌های مهاجرتی سرمایه‌داران دارای استطاعت مالی است.افراد می‌توانند به سرعت وارد کشور کانادا شوند و با مدیریت کسب و کار به درآمدزایی کنند

معرفی کانادا برای خرید بیزینس یا راه اندازی کسب و کار

کانادا یکی از برترین و محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی در میان مردم جهان محسوب می‌شود که از ۱۰ استان و ۳ قلمرو تشکیل شده است. این کشور در همسایگی ایالات متحده و در امریکای شمالی واقع شده است و دارای آب و هوای سرد می‌باشد. کشور سردسیر کانادا در جایگاه نهمین اقتصاد بزرگ دنیا قرار دارد که تولید ناخالص داخلی آن به ۱.۶۴ تریلیون دلار می‌رسد.

وجود سیستم‌های منحصر به فرد آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در این کشور از جمله مواردی هستند که به محبوبیت مهاجرت به این کشور می‌افزایند. همه این موارد، عواملی هستند که سبب می‌شوند تا سالانه بسیاری از افراد از سرتاسر دنیا برای سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی یا خرید بیزینس در کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق خرید بیزینس اقدام نمایند.

کشور کانادا دارای یک اقتصاد عالی و روبه رشد است. اما جمعیت این کشور، پاسخگوی نیروی متخصص مورد نیاز و فرصت‌های شغلی آن نمی‌باشد. این، یک خبر خوب برای متقاضیان مهاجرت به کانادا است؛ زیرا می‌توانند از این فرصت ایده‌آل برای زندگی، کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری در یک کشور فوق پیشرفته استفاده کنند.

با وجود اینکه روند مهاجرت به یک کشور جدید روندی هیجان‌انگیز است، همیشه پرونده‌های مهاجرت و اقامت دارای مراحلی است که متقاضیان باید پیچیدگی‌ها و شرایط آن‌ها را به خوبی در نظر بگیرند. کانادا یکی از مقاصد مهم مهاجرت در جهان است و هر ساله بیش از 310,000 مهاجر جدید برای بهره‌گیری از اقتصاد قوی این کشور و سیستم مهاجرتی مترقی وارد کشور زیبای کانادا می‌شوند.

شرایط خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس آماده در کانادا (برنامه Owner-operator) یا راه‌اندازی بیزینس در کانادا برای افرادی مناسب است که از استطاعت مالی مناسبی برخوردار باشند. اما باید اشاره کرد که داشتن پشتوانه مالی تنها شرط لازم برای خرید بیزینس و مهاجرت به کانادا نیست و این پروسه به شروط و ملزومات دیگری هم نیاز دارد.

  • خرید بیزینس یا کسب و کاری که دارای ارزش باشد.
  • خرید حداقل 51 درصد از یک کسب و کار فعال
  • داشتن مدرک تحصیلی (با توجه به نوع بیزینس، مدرک دیپلم یا بالاتر)
  • داشتن سابقه کاری مناسب
  • برخورداری از مدرک معتبر زبان انگلیسی
  • برخورداری از سرمایه مالی مناسب
  • وجود طرح و برنامه کاری مناسب (Business Plan)
  • دریافت تاییدیه دولتی مجوز کار در کانادا (LMIA)

مزایا و معایب خرید بیزینس در کانادا

راه‌اندازی و ایجاد کسب و کار در هر زمان و مکانی می‌تواند مزایا و معایب مخصوص به خود را داشته یا با جریانات متنوعی همراه باشد؛ حالا اگر این پروسه در یک کشور خارجی اتفاق بیافتد، علاوه بر موارد قبلی می‌تواند چالش‌های جدید و متنوعی در پشت پرده خود داشته باشد که موجبات رشد و موفقیت یا ضرر و زیان را فراهم آورد.

مزایای خرید بیزینس در کانادا

برنامه Owner-operator یا خرید بیزینس آماده در کانادا از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین طرح‌های مهاجرتی در میان سرمایه‌داران و افراد دارای استطاعت مالی است. با استفاده از این روش افراد می‌توانند به سرعت وارد کشور کانادا شوند و با مدیریت کسب و کار خود اقدام به درآمدزایی کنند. از دیگر مزایای خرید و راه‌اندازی بیزینس آماده در کانادا می‌توان به امکان اخذ ویزای شغلی فرد متقاضی و خانواده او، امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر 18 سال، رفع موانع و محدودیت‌های منطقه‌ای مهاجرت استانی و اخذ اقامت دائم اشاره کرد.

بهترین بیزینس در کانادا

پس از اینکه مزایا و معایب خرید بیزینس در کانادا به منظور کسب اقامت دائم سنجیده و همه جوانب آن در نظر گرفته شد، نوبت به این سوال می‌رسد که بهترین بیزینس‌ها در کانادا شامل چه مشاغلی می‌شوند و در مجموع چه ویژگی‌هایی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین بیزینس در کانادا، بیزینسی است که نرخ بازگشت سرمایه مناسبی داشته، کاملا فعال باشد و در یک کلام کلی ارزش خرید معقولی داشته باشد. اما موارد دیگری که مطرح می‌گردند، شامل در نظر گرفتن علایق شخصی، وضعیت مالی، شرایط فیزیکی، موقعیت جغرافیایی و شرایط فعالیت در استان مورد نظر هستند و همچنین باید در نظر گرفت که شغل انتخابی، در لیست مشاغل ممنوعه کانادا برای مهاجران نباشد.

قیمت خرید بیزینس در کانادا

هزینه راه‌اندازی یا خرید بیزینس در کانادا تابع عوامل مختلفی است و نوع و ابعاد هر کسب و کار بستگی دارد. به عنوان مثال بسیاری از ایرانیان تمایل دارند تا در زمینه خرید رستوران، کافه و یا پمپ بنزین سرمایه‌گذاری نمایند، قیمت خرید هر یک از این قبیل کسب‌و‌کارها در هر استان با استان دیگر متفاوت است و در صورتی که یک برند یا فرانچایز خریداری شود، طبیعتا سرمایه بیشتری مورد نیاز است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | صنایع دستی