کد: 140101065782116713

آموزش استراتژی فارکس

آموزش استراتژی فارکس

کد: 140101065782116713

https://bit.ly/3JL1vgj

، شیراز , (اخبار رسمی): این روزها اکثر تریدرها به دنبال دانلود بهترین استراتژی فارکس یا دانلود رایگان استراتژی فارکس هستند. استراتژی فارکس سیستمی را تعریف می کند که معامله گر از آن برای تعیین زمان خرید و فروش یک جفت ارز یا سهام استفاده می کند.

آموزش استراتژی فارکس
آموزش استراتژی فارکس

آموزش استراتژی فارکس

استراتژی فارکس چیست؟

در بازارهای مالی انواع استراتژی فارکس وجود دارد که معامله گر می تواند به انتخاب خود یکی را برگزیند و از آن استفاده کند.  این موارد شامل: تجزیه و تحلیل فنی  (تکنیکال) ، یا تجزیه و تحلیل بنیادی (فاندامنتال) می باشد. در واقع پکیج استراتژی فارکس خوب در معاملات به معامله گر این اجازه را می دهد تا بازار را تجزیه و تحلیل کرده و با اطمینان بیشتر معاملات خود را طبق الگوی مشخص و معین انجام دهد و ریسک کار را کاهش ده‍د.

استراتژی فارکس بدون اندیکاتور

معاملات پرایس اکشن روند یکی از ساده ترین و در عین حال معتبرترین استراتژی حرفه ای فارکس می باشد. همان گونه که از نامش پیداست، این نوع استراتژی شامل: معامله در جهت روند قیمت فعلی است. برای انجام موثر این کار، معامله گران ابتدا باید نقاط حمایت و مقاومت ، طول مدت، جهت و قدرت روند کلی را مشخص کنند. تمامی این عوامل به آن ها می گوید که روند فعلی چقدر قوی است و چه زمانی ممکن است بازار برای برگشت آماده باشد. در یک استراتژی معاملاتی روند، معامله گر با استفاده از خطوط روند ، حمایت و مقاومت ،الگوهای کندل استیک ، نقطه ی ورود به معامله را پیدا میکند.

آن ها فقط باید بدانند چه وقت از موقعیت فعلی خود خارج‌ شوند تا  ضرر را محدود کنند. حتی هنگامی که بازار روند روبه رشدی دارد، نوسانات قیمت ناچیزی وجود دارد که بر خلاف جهت روند غالب است. به همین علت، معاملات روند از رویکرد بلندمدتی که به عنوان معاملات موقعیتی شناخته می شود، حمایت می کند. هنگام سرمایه گذاری در جهت یک روند قوی، یک معامله گر باید آماده باشد تا در برابر ضررهای ناچیز مقاومت کند با این آگاهی که سود آن ها در نهایت تا زمانی که روند فراگیر تداوم داشته باشد از زیان ها فراتر می رود.

مزایا و‌ معایب

تریدرهای معاملات روند فقط باید درک کنند که در حال حاضر چه اتفاقی قرار است بیفتد. به طور کلی این یک استراتژی سازگارتر و قابل اعتمادتر است. با این حال، برای تجارت موثر، مهم است که جهت قدرت یک روند جدید را قبل از ورود به یک موقعیت تایید کنید. گرچه ممکن است شما اولین نفری باشید که وارد تجارت می شوید، اما صبور بودن در نهایت شما را از خطرات غیر ضرور محافظت می کند.

با کلیک بر روی بروکر امارکتس در بروکر قابل اعتماد ثبت نام کنید و 20 درصد شارژ هدیه ی اضافی دریافت نمایید.

استراتژی موقعیت در فارکس

معاملات موقعیتی یکی از پرسود ترین استراتژی فارکس است که در آن معامله گران موقعیت خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می کنند( از چند هفته تا چند سال). این رویکرد به عنوان یک استراتژی تجاری بلند مدت، معامله گران را ملزم می کند تا نگاهی کلان به بازار و نوسانات ارزی آن با توجه به موقعیت خود داشته باشند.

معامله گران موقعیت معمولا از یک استراتژی پیروی از روند استفاده می کنند. آن ها برای شناسایی بازار های در حال حرکت و تعیین یک نقطه ایده آل، ورود و خروج در آن به داده های تحلیلی تکیه می کنند. آن ها همچنین تجزیه و تحلیل بنیادی را برای شناسایی شرایط اقتصادی خرد و‌ کلان انجام می دهند که ممکن است بر بازار و ارزش دارایی مورد نظر اثرگذار باشد.

مزایا و معایب استراتژی موقعیت در فارکس

موفقیت یا شکست معاملات موقعیت به درک معامله گر از بازار و توانایی آن ها در مدیریت ریسک بستگی دارد. برای کاهش ضررهای ناشی  از معامله برخی از معامله گران از استراتژی معاملاتی هدف استفاده می کنند.

استراتژی تجاری خوب و تاثیر مثبت آن

مشارکت در معاملات فارکس فرصتی برای مشارکت در بازار جهانی با پتانسیل قابل توجه است. با توجه به محبوبیت آن در بین معامله گران روزانه، فارکس حتی برای کسب سود سریع شهرت پیدا کرده است. در حقیقت این بازار مثل دیگر بازارهای جهانی رقابتی است. برای این که بتوانید به طور مداوم موفق شوید باید بازار را بشناسید و استراتژی فارکس سودده خود را خلق کنید. برای تجارت در فارکس روش های معاملاتی مختلفی وجود دارد، بنابراین مهم است که شما چه روشی را انتخاب می کنید که با سطح تجربه، زمینه و اهداف مورد نظر شما متناسب باشد.

نکته پایانی

در واقع هر استراتژی معاملاتی به ویژگی های شخصی برای معامله گران بستگی دارد و به نوعی جذاب است، در نهایت شخصیت معاملاتی به افراد این امکان را می دهد تا اولین قدم را در مسیر درست بردارند. در واقع معاملات فارکس مستلزم کنار هم قرار دادن عوامل متعدد برای تدوین استراتژی معاملاتی است که برای شما مناسب است. در این راستا استراتژی های بی شماری وجود دارد که می توان از آن ها پیروی کرد، اما راحتی و درک این استراتژی ها امری ضروری است. هر معامله گر منابع و اهداف منحصر به فرد خود را دارد که زمان انتخاب استراتژی فارکس باید آن را مدنظر قرار دهد‌.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.