اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101075783718027

سرمایه گذاری در کانادا 2022

سرمایه گذاری در کانادا 2022

کد: 140101075783718027

https://bit.ly/3IG07Kp

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از راه های اخذ اقامت کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا یا راه اندازی استارت آپ برای تاجران و مدیرانی که دارای حداقل سرمایه به ارزش 350 هزار دلار کانادا است می باشد. این پروسه جهت اشتغال زایی در کانادا با هدف جذب افراد دارای توان مدیریتی و تجارب تجاری تدوین شده است.

سرمایه گذاری در کانادا 2022
سرمایه گذاری در کانادا 2022

از طریق سرمایه گذاری یا کارآفرینی جهت اخذ ویزای اقامت دائم کانادا که به دریافت پاسپورت کانادایی منجر می شود اقدام نمائید. سرمایه گذاری در کانادا مقرون به صرفه ترین روش مهاجرتی می باشد.

چرا سرمایه گذاری در کانادا؟

  • سرمایه گذاری در کانادا مقرون به صرفه ترین روش مهاجرتی از طریق برنامه منتخب استانی می باشد.
  • از طریق اخذ اقامت کاری می توانید در کانادا از بیمه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان برخوردار شوید.
  • اگر شما مقیم کانادا شوید فرزندان شما می توانند از حق تحصیل رایگان استفاده نمایند.
  • در کشور کانادا امنیت کامل برقرار است و حمل سلاح غیر مجاز است.
  • با زندگی در کانادا می توانید از مزایای یک کشور پیشرفته و امن برخوردار شوید و از خدمات پاسپورت خود استفاده نمائید.
  • در این روش متقاضی نیاز به داشتن مدرک دانشگاهی ندارد.
  • از طریق این روش متقاضی می تواند بدون قید و شرط و دائم برای همسر و فرزندان خود اقامت دائم کسب نماید.

سرمایه گذاری در کانادا چگونه است؟

این روش از جمله برنامه‌ ویزای عمومی جهت راه اندازی استارت آپ و برنامه ویژه منتخب استان ها است. چنانچه این پروسه برای شما موفقیت آمیز باشد می توانید همراه با خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت نمائید. کانادا در جستجوی تازه واردانی است که تجربه کارآفرینی جهت شروع‌، مدیریت یا راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارا هستند. با سرمایه گذاری جدید خارجی‌، کانادا می تواند از طریق گستره های کاری متنوع و توسعه آنها، موفقیت اقتصادی خود را به صورت تناوبی تضمین نماید.

ویزای راه اندازی استارت آپ

برنامه‌ ویزای استارت آپ یک گزینه ویزای عمومی سرمایه گذاری است که به شما امکان می دهد با شروع یک کسب و کار در هر نقطه از کشور به کانادا مهاجرت کنید.برای کانادایی‌ ها امکان اشتغال فراهم نماید و بتواند در سطح بین المللی رقابت کند. 

شرایط ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری برنامه منتخب استانی

برنامه منتخب استانی (PNP) برای هر استان و قلمروی کانادا این امکان را فراهم می آورد که در صورت داشتن مهارت و تجربه مناسب، از متقاضیان دعوت شود که به مرزهای کانادا مهاجرت و زندگی نمایند. اکثر PNP ها حداقل دارای ویزایی هستند که آنها را در دسته‌ ی کارآفرینان یا سرمایه گذاران قرار داده است تحت چنین شرایطی به افرادی که مایل به گسترش و یا شروع فعالیت خود در کانادا هستند اختصاص داده شده است.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

بر کسی پوشیده نیست که اقتصاد ایران غیر قابل پیش بینی است و حتی نمی توان نرخ ارز هفته دیگر را تخمین زد. به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می دهند همه یا بخشی از سرمایه خود را در خارج از ایران هزینه کنند. 

دریافت پاسپورت کانادا

یکی از مزایای سرمایه گذاری در کانادا این است که امکان اقامت دائم و دریافت پاسپورت کانادایی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. داشتن پاسپورت کانادایی شرایط خوبی را برای دارنده آن به وجود می آورد از جمله:

  • حق مشارکت در سیاست کانادا
  • امکان داشتن مشاغلی در سطح فدرال
  • حق داشتن تابعیت دو یا چند گانه بر اساس قوانین کانادا
  • اعطای تابعیت کانادا به کودکان این افراد در صورتی که در این کشور متولد شوند.
  • امکان سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها
  • کاهش مشکلات احتمالی هنگام ورود به کانادا

دسترسی به بازار جهانی

کانادا از طریق قراردادهای تجاری مختلف امکان دسترسی به بازار 51 کشور را می دهد. این کشورها در مجموع نزدیک به 5/1 میلیارد مصرف کننده دارند و مجموع تولید ناخالص داخلی آن ها 52 تریلیون دلار آمریکا است. 

استعداد بی نظیر

کانادا تحصیل کرده ترین نیروی کار در جهان را دارد و تقریبا 4/59 درصد از کانادایی های 25 تا 64 ساله از موسسات آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند. با این وجود اگر نتوانید مهارت های تخصصی مورد نیاز خود را بیابید، می توانید از طریق برنامه استعدادهای درخشان کانادا یا GTS به سرعت کارمندان مورد نیاز خود را پیدا کنید. خوبی این برنامه این است که کارمندانی که از این طریق انتخاب شوند در کم تر از دو هفته مجوز کار دریافت خواهند کرد.

هزینه ها و ریسک پایین

یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری در کانادا که اهمیت زیادی هم دارد این است که هزینه ها و ریسک سرمایه گذاری نسبتا کم تر است. در بین کشورهای G7 که شامل آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا می شود، کانادا کم ترین میزان مالیات را از کسب و کارهای تازه تاسیس می گیرد. 

نوآوری و فناوری

در کانادا امکان ارتباط بین کسب و کارها، موسسات دانشگاهی و سازمان های غیر انتفاعی وجود دارد. این امر تاثیر زیادی در تولید ایده های جسورانه، رشد اقتصادی و خلق تکنولوژی های جدید دارد. 

کیفیت بالای زندگی

کیفیت بالای زندگی آخرین موردی است که از مزایای سرمایه گذاری در کانادا باید به آن اشاره کنیم. این کشور دارای چشم گیرترین مناظر طبیعی است، آزادی های مدنی زیادی دارد، بهترین شهرهای دنیا را در خود جای داده است و در کل شرایط خوبی را برای کار و سرمایه گذاری به همراه دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]