کد: 140101075783916713

راهنمای اکسپرت فارکس | اکسپرت چیست و چگونه اکسپرت را اجرا کنیم؟

راهنمای اکسپرت فارکس | اکسپرت چیست و چگونه اکسپرت را اجرا کنیم؟

کد: 140101075783916713

https://bit.ly/3IJcepZ

، شیراز , (اخبار رسمی): اکسپرت یک نرم افزار ویژه معاملاتی است و طراحی شده است تا همچون یک مشاور متخصص عملکردهای معاملاتی را اتوماتیک انجام دهد. این نرم افزار به معامله گران فارکس موقعیتهای معاملاتی را اطلاع می دهد و در مورد معاملاتی که باید انجام دهند به آن ها پیشنهاد می دهد.

راهنمای اکسپرت فارکس | اکسپرت چیست و چگونه اکسپرت را اجرا کنیم؟
راهنمای اکسپرت فارکس | اکسپرت چیست و چگونه اکسپرت را اجرا کنیم؟

راهنمای اکسپرت فارکس | اکسپرت چیست و چگونه اکسپرت را اجرا کنیم؟

راهنمای اکسپرت فارکس | اکسپرت چیست و چگونه اکسپرت را اجرا کنیم؟

اکسپرت فارکس چیست؟

 این مشاور متخصص همچنین می تواند معاملات را به جای معامله گر فارکس مدیریت کند. همچنین سیستم اکسپرت فارکس میتواند مدیریت مالی یا مدیریت ریسک را انجام دهد. طبق برنامه ی اکسپرت، داده های نمودارها هر ساعت به روز می شوند و اطلاعات تازه توسط اکسپرت محاسبه میشود.

اکسپرت ها برنامه نویسی شده با استفاده از زبان برنامه نویسی متاتریدر (MQL )، بر روی پلتفرم متاتریدر کار می کند. پلتفرم متاتریدر یک پلت فرم آنلاین برای معامله گران فارکس است. اکسپرت شامل یک مدل ریاضی است که از داده های قبلی برای تعیین بهترین نقاط ورود به معاملات استفاده می کند.

اکسپرتها اطلاعات نمودار را جمع آوری کرده و سپس سیگنال های معاملاتی را برای معامله گران ارسال می کند. تریدرها این داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و از آن ها برای تصمیم گیری در مورد بهترین زمان ورود به بازار استفاده می کنند. آن چه اکسپرت شما انجام می دهد بستگی به نحوه برنامه ریزی شما دارد. شما می توانید استراتژی معاملاتی خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی mql به اکسپرت تبدیل کنید. سپس اکسپرت فارکس طبق آن دستورالعمل ها در حالی که اکسپرت فعال است شروع به معامله خودکار می کند.

چرا به یک ربات معاملاتی فارکس نیاز دارم؟

احتمالاً این سوال را پرسیده اید که اکسپرت چه فایده ای دارد. شاید فکر می کنید که مغز انسان می تواند اطلاعات نمودار را بهتر پردازش کرده و تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتری در زمینه فارکس در مورد مسیرهای احتمالی بازار انجام دهد. خوب … باید بگوییم شما به دستیار نیاز دارید. بازار فارکس به عنوان بزرگترین بازار مالی دنیا بیش از هر بازار مالی دیگری غیرقابل پیش بینی است. اگر بازار قابل پیش بینی شود، دیگر وجود نخواهد داشت!

آیا ممکن است یک اکسپرت نتایج متفاوتی داشته باشد؟

بله. این بدان معناست که اگر یک اکسپرت فارکس را اجرا کرده و آن را در زمان/ قیمت A شروع کنید، پوزیشن های شما می تواند متفاوت از همان سیستم باشد که در زمان B راه اندازی(Run) شده است.

منطق ربات های معاملاتی آن ها را محدود می کند تا بیش از یک موقعیت را در یک زمان داشته باشند. این بدان معناست که ممکن است سیگنال های ورود زیادی داشته باشند، اما فقط در مواقعی که هیچ موقعیت باز دیگری وجود ندارد، می توانند از آن ها استفاده کنند.

راهنمای نصب و اجرای اکسپرت  در پلتفرم متاتریدر :

برای نصب و اجرای اکسپرت در پلتفرم متاتریدر ابتدا  با کلیک بر روی آیکون آن برنامه متاتریدر را باز نمایید هنگامیکه از بخش سر برگ ها بر روی گزینه ی File کلیک میکنید یک منوی آبشاری باز میشود حالا از منوی باز شده گزینه   open data folder   را انتخاب و کلیک کنید . یک فولدر باز میشود حالا برای نصب اکسپرت پوشه MQL4  را باز کنید و سپس اگر اکسپرتی رو میخواین نصب کنید در پوشه اکسپرت Paste کنید . حالا متا تریدر خودتون رو ببندید و مجدد باز کنید . در منوی  Navigator مشاهده میکنید که اکسپرت مورد نظر شما اضافه شده است . کافی است چارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک روی اکسپرت که مدنظرتان است آن را اجرا کنید.

برای دریافت 20 درصد بونوس بر روی آمارکتس کلیک کنید و در بروکر رگوله شده ثبت نام نمایید.

اکسپرت فارکس چگونه کار می کند؟

اکسپرتهای فارکس فرآیند معاملات را به صورت خودکار انجام می دهند و به شما در کسب سود از طریق معاملات دستوری کمک می کنند. آن ها از شاخص های فنی و پارامترهای از پیش تعیین شده برای شناسایی فرصت های ورود و خروج استفاده می کنند. آن ها از داده های جمع آوری شده برای تعیین بهترین نقطه برای ورود به بازار و مناسبترین نقطه برای خروج برنامه نویسی شده اند.

مزایاو معایب اکسپرت فارکس

اکسپرتها یک گزینه جذاب برای معامله گران فارکس هستند. این به این دلیل است که آن ها را از استرس و زمان صرف شده برای معاملات رها می کنند. اکسپرت به آن ها اجازه می دهد تا بنشینند و اجازه دهند ربات فارکس کار را انجام دهد.

با وجود این، اکسپرتها بدون عیب نیستند. برای این که یک اکسپرت به درستی کار کند، به یک اتصال اینترنتی ثابت مانند vpsها  نیاز دارید.

انواع مختلف اکسپرت فارکس

اگر می خواهید بهترین اکسپرت فارکس را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید، باید ابتدا انواع مختلف اکسپرت ها را بشناسید. اکسپرت ها دسته بندی های مختلفی دارند ؛ این دسته بندی ها شامل دو دسته اول و دوم می باشند.

  • دسته اول : دارای دو بخش؛ مدیریتی، اتوتریدینگ
  • دسته دوم: مارتینگل، آنتی مارتینگ، اندیکاتور و غیر اندیکارتور تقسیم می شود.

اکسپرت اتوتریدینگ

این نوع از اکسپرت ها علاوه بر وظیفه معاملاتی که انجام می دهند، تحلیل و پردازش را نیز بر عهده دارند. به این معنا که اکسپرت نیز مانند انسان اقدام به فرآیند خرید و فروش می کند و به معامله می پردازد. انواع مختلف اکسپرت های اتوتریدینگ شامل؛ اکسپرت مک دی، ایرپلن، ریاضی اشاره کرد.

اکسپرت مدیریت چارت

معمولا با عنوان داشبوردهای معاملاتی شناخته می شوند و این نوع از اکسپرت وظیفه مدیریت چارت را برعهده دارد و برای انجام یک معامله به تریدر و معامله گر نیاز دارد. یکی از معایب این مدل نبود قابلیت معامله خودکار است.

اکسپرت آنتی مارتینگل

این نوع از اکسپرت ها مطابق استراتژی آنتی مارتینگل عمل می کنند. آنتی مارتینگل بدان معناست که؛ هنگامی که تریدردر انجام برخی معاملات متضرر می شود، حجم حساب دوبرابر نمی شود اما به پوزیشن مورد نظر می چسبد که به این زودی ضرر رفع نمی شود. در مقابل زمانی که معامله گر در انجام معامله سود می کند حجم موجودی معاملاتی او دوبرابر می شود و ریسک آن نیز دوبرابر می شود. در واقع این رویکرد نشان دهنده این است که بعد از برنده شدن در معامله، شما با پول آزاد به معامله می پردازید.

اکسپرت اندیکاتور

این نوع اکسپرت مطابق با داده و عملکرد یک یا چند اندیکاتور برنامه نویسی شده و اجرا میشود که مبنای محاسباتی آن عموما ثابت و معلوم است.

اکسپرت غیر اندیکاتوراساسا بر پایه یک معادله ریاضی بوده و مبنای محاسباتی ثابتی ندارند. اکسپرت ریاضی نمونه ای از محاسبات غیر اندیکاتوری به شمار می رود.

اکسپرت سودده

چند نکته مهم 

  • فریب منحنی های صعودی اکسپرتها را نخورید! زیرا آن ها خطرات زیادی را پنهان می کنند.
  • از اکسپرتهای با ریسک بالا اجتناب کنید. 
  • اکسپرتهای معاملاتی واقعی منحنی پیشرفت منطقی دارند و رشد ماهانه آنها معقول است. 
  • آن ها نقاط ضعف و ضرر خود را نیز دارند.

کسب سود در بازارهای مالی همچون یک دو ماراتن است، نه دو سرعت.  رشد سریع پول با ریسک بزرگ برابر است با از بین رفتن ناگهانی کل سرمایه. از معاملات با حجم کوچک استفاده کنید، ریسک غیر ضروری نکنید. ابتدا تست کنید و ببینید وقتی بازار در محدوده روند قرار دارد، اکسپرت چگونه عمل می کند. مجموعه ای از اکسپرتها را تهیه کنید، اما فقط از ربات های فارکس سودآور خوب! شما نمی خواهید سرمایه تان از بین برود.

بهترین اکسپرت فارکس

همانطور که میدانید بازار فارکس در تمام روز و پنج روز در هفته فعالیت می کند. بازار دائما در حال تغییر است و میلیون ها متغییر بر فرصت های معاملاتی تاثیر می گذارند. گاهی اوقات، مدیریت معاملات برای انسان ها دشوار و استرس زا می شود.

در چنین شرایطی، بسیاری از تریدرها اکسپرت را انتخاب می کنند. اکسپرت در روند معاملات به شما کمک زیادی می کند. برخی مواقع زمانی که شما در جای دیگری مشغول کار هستید یا این که خواب هستید معاملاتتان را مدیریت کرده و بدون احساس اقدام به انجام معامله می کند. این بدان معناست که احساساتی مثل؛ ترس، حرص ، طمع و… مانع تصمیم گیری درست و هوشمندانه ی اکسپرت نمیشود.

اکسپرت، استرس ناشی از معامله کردن را از بین می برد و به طور همزمان می تواند متغیرها را در نظر بگیرد، کاری که انسان به راحتی نمی تواند انجام دهد. اکسپرت حتی سریع تر از انسان معامله می کند و تصمیم می گیرد و این امکان را به شما می دهد تا بلافاصله از فرصت های سیگنال دهی استراتژی خود استفاده کنید.

شما با کمک گرفتن از بهترین اکسپرت فارکس می توانید به نوعی آگاهانه تر تصمیم گیری کنید و شانس خود را برای کسب سود در فارکس افزایش دهید. به طور کلی انتخاب استراتژی درست و مناسب، سودآوری را در فارکس تضمین می کند که امری بسیار ضروری است.

در صورت استفاده از بهترین اکسپرت فارکس این اجازه به تریدرها داده می شود تا بدون بررسی کردن معاملات و نمودارها بتوانند به طور کاملا اتوماتیک معامله کنند.

پیشنهاد میکنیم مطلب پر طرفدار « اندیکاتور شمارش امواج الیوت » را نیز در سایت گوگل فارکس مطالعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.