اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101075784118027

ویزای استارتاپ کانادا

کد: 140101075784118027

https://bit.ly/3iF6zGS

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای استارت آپ کانادا (Startup Visa) از جمله روش‌های مهاجرتی به کاناداست که مناسب متقاضیانی است که تمایل دارند که بیزنس خلاقانه ای با ظرفیت توسعه و رشد بالا را شروع کنند. اگر کارآفرین هستید یا تمایل دارید به یک کارآفرین تبدیل شوید؛ برنامه استارت‌آپ ویزا مناسب شما است.

ویزای استارتاپ کانادا
ویزای استارت آپ کانادا (Startup Visa)

ویزای استارتاپ کانادا روشی برای دریافت مجوز ورود به کشور کانادا از طریق راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا (Start-Up) و ایجاد شرکت‌های استارتاپی است .

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا

مرحله 1: حمایت از کسب و کار توسط یک سازمان تعیین شده

شما ملزم به دریافت یک نامه حمایتی از یکی از سازمان های مورد تایید دولت کانادا هستید. در این نامه باید ذکر شود که آن ها قصد دارند از ایده شما حمایت کنند.

اثبات حمایت توسط یک سازمان تعیین شده

اگر علاقه مند به مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ هستید، اولین قدم این است که یک گروه سرمایه گذاری انجل کانادایی، یا یک مرکز رشد کسب و کار یا انکوباتور و یا یکی از موسسات سرمایه گذاری Venture Capital از شما حمایت کند. حداقل یکی از این نهاد ها باید مایل به حمایت از استارت آپ جدید شما باشد.

توجه داشته باشید که سازمان تعیین شده باید یک سرمایه‌گذار انجل تعیین‌شده، یا یک مرکز رشد واجد شرایط، و یا یک صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر یا Venture Capital Fund مشخص ‌شده توسط دولت کانادا باشد تا بتواند به شما نامه حمایتی ارائه دهد.

شرح خدمات دریافت ویزای استارت آپ کانادا 

  • تحلیل اهداف و برنامه‌های حرفه‌ای و شغلی
  • آنالیز بازار شمال آمریکا و کانادا به منظور تعیین استراتژی جهت دریافت ویزای استارتاپ کانادا با توجه به سوابق تحصیلی، شغلی و مهارت‌های تخصصی متقاضی
  • ارائه مشاوره در حوزه طراحی طرح تجاری نوآورانه (Business Plan) بر اساس آنالیز بازار و نیازسنجی روز و قابل رقابت در سطح جهانی بر اساس ظرفیت‌های موکل یا متقاضی
  • ارائه مشاوره در طراحی طرح تجاری (بیزینس پلن) و طرح اقتصادی و ارائه جدول مالی ۵ ساله
  • ترسیم نقشه راه ۵ ساله برای کمک به اخذ ویزای استارتاپ کانادا (Startup Visa)
  • مشاوره تولید و توسعه محصول نوآورانه
  • تنظیم کمپین‌های مارکتینگ برای محصول مورد نظر
  • انتخاب بهترین سازمان جهت سرمایه‌گذاری متناسب با پروژه موکل (متقاضی) به منظور سرعت بخشیدن به روند اخذ ویزای استارت‌آپ کانادا
  • رایزنی با سازمان‌های منتخب و البته مورد نظر دولت کانادا جهت بررسی محصول و دریافت تأییدیه‌های لازم
  • تدریس و تشریح محصول به موکلین
  • دفاع از پروژه و محصول در کمیسیون‌های چندگانه بررسی و دریافت تأییدیه
  • عقد قرارداد و تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و نظارت بر صحت انجام کلیه امور
  • ارائه مشاوره و حمایت از موکل در مذاکرات و جلسات با سازمان مربوطه
  • دفاع از پروژه در صورت نیاز و در شرایط نیاز به بازرسی از پروژه
  • اقدام جهت ویزای کار متقاضی و کمک به اخذ سریع ویزای استارتاپ کانادا
  • پشتیبانی کلیه امور از طرح تا اقامت موکل در امر دریافت ویزای استارت‌آپ کانادا

هنگامی که ایده شما ثبت شود و یکی از انکوباتور های تعیین شده، گروه های سرمایه گذار انجل، و یا سرمایه گذاران Venture Capital متقاعد شوند که از کسب و کار شما حمایت می کنند، برای شما نامه حمایتی یا همان letter of support ارسال می کنند. آن ها همچنین یک گواهینامه تعهد تکمیل شده را به IRCC ارائه می کنند. این گواهی جزئیات توافق و تعهد بین سازمان تعیین شده و متقاضی را نشان می دهد.

البته ممکن است شما از بیش از یک سرمایه گذار یا موسسه تایید شده، نامه حمایتی دریافت کنید که این اتفاق به عنوان سندیکا شناخته می شود. در این صورت، سازمان های حامی شما یک گواهی تعهد مشترک به IRCC ارائه می کنند.

هنگامی که نامه حمایتی دریافت کردید، آماده درخواست برای ویزای استارتاپ خواهید بود، البته با این فرض که تمام مدارک شما تکمیل باشد.

مرحله 2: اثبات مهارت های زبانی

شما باید بتوانید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر دو ارتباط برقرار کرده و کار کنید. همچنین لازم است که مدرکی مبنی بر مهارت زبان به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ارائه دهید. این بدان معنی است که شما باید در یک آزمون زبان از یک آژانس مورد تایید IRCC شرکت کرده و حداقل شرایط زبان را برآورده کنید.

مدرک زبان

داشتن سطح 5 CLBدر صحبت کردن و شنیدن و 4 در خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی

مدرک تحصیلی

برای این کار شما باید حداقل یک سال در یک موسسه عالی تحصیل کرده باشید. 

مرحله 3: اثبات مالکیت کسب و کار

در برنامه ویزای استارتاپ، یک کسب و کار ممکن است حداکثر پنج مالک داشته باشد که هر متقاضی باید حداقل 10 درصد مشارکت در کسب و کار را داشته باشد. سازمان تعیین شده توسط دولت و متقاضی یا متقاضیان باید با هم بیش از 50 درصد از حق رای در کسب و کار را داشته باشند.

مرحله چهار: داشتن بودجه کافی برای اقامت در کانادا

شما باید به دولت کانادا ثابت کنید که پس از اقامت در کانادا، بودجه کافی برای حمایت از خود و خانواده خود را دارید. زیرا دولت کانادا هیچ گونه حمایت مالی برای مهاجران کارآفرین ارائه نمی کند.

گواهی تمکن مالی

پس از مهاجرت به کانادا باید بودجه کافی برای حمایت از خود و خانواده خود داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]