اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101075785018027

هر آنچه که برای اخذ ویزای کار کانادا باید بدانید

کد: 140101075785018027

https://bit.ly/3IKyOyO

، تهران , (اخبار رسمی): اخذ ویزای کار کانادا و مهاجرت به کشور کانادا از طریق دریافت ویزای کار یکی از روش های محبوب مهاجرت به کشور کانادا می باشد.برای اینکه بتوانید ویزای کار کانادا را دریافت کنید و در یک سیستم امتیازبندی (اسکیل ورکر)، امتیاز مورد نظر را کسب کنید. البته تنها راه اخذ ویزای کار کانادا، برنامه اسکیل ورکر نیست.

هر آنچه که برای اخذ ویزای کار کانادا باید بدانید
هر آنچه که برای اخذ ویزای کار کانادا باید بدانید!

برای اخذ اجازه کار و اقامت دائم کانادا از طریق سیستم ویزای کاری کانادا یعنی اسکیل ورکر اقدام کنید. این سیستم عواملی همچون سن، تحصیلات، سابقه کار، پشتوانه مالی و تطابق پذیری امتیاز در نظر گرفته است.

یکی از راه های اعطای اقامت کاری و دریافت ویزای کاری کشور کانادا می باشد. در این سیستم که دارای دو مرحله می باشد، انتخاب افراد بر اساس امتیاز بندی می باشد. به این ترتیب که بر اساس شرایط فرد، امتیاز ایشان محاسبه می شود و به طور دقیق تخمین زده خواهد شد که آیا واجد شرایط برای این سیستم می باشند یا خیر. در صورتی که فرد بتواند امتیاز کافی کسب کند، بلافاصله اقامت دائم کانادا را خواهد گرفت.

در مرحله اول افراد باید از 100 امتیاز، 67 امتیاز را به دست آورند تا واجد شرایط به حساب بیایند. در مرحله بعدی، افراد باید از سقف 1200 امتیاز، بیشترین امتیاز را کسب کنند. عموما در این حالت در ابتدا افراد ماهر و متخصص اقامت کاری کانادا را دریافت می کنند. سیستم اسکیلد ورکر سالانه 20 تا 25 بار افراد را از استخر، استخراج می کند. در ادامه به بررسی شرایط اخذ ویزای کار کانادا از طریق سیستم اسکیل ورکر خواهیم پرداخت.

راه دیگر برای اخذ اقامت کاری کانادا، یافتن شغل و گرفتن پیشنهاد کار از کارفرمایی کانادایی است. به این ترتیب متقاضی اقامت کاری دریافت می کند و با توجه به تجربه کار کانادایی که کسب می نماید می تواند از طریق برنامه اکسپرس اینتری، اقامت دائم این کشور را نیز کسب نماید. هزینه ویزای کار کانادا نسبت به روش های دیگری همچون تحصیل و سرمایه گذاری کمتر است، به همین دلیل متقاضیان بیشتری نیز دارد.

لیست پیشنهاد کار یا جاب آفر کانادا

از دو طریق می توان ویزای کار کانادا را کسب کرد. برنامه اسکیل ورکر کانادا یا گرفتن جاب آفر از کانادا. چگونگی اقدام برای برنامه اسکیل ورکر کانادا در ادامه شرح داده شده است. اما برای گرفتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از کانادا باید در این کشور به کاریابی بپردازید و بر اساس لیست مشاغل مورد نیازی که اعلام می شود، شغل مورد نظر خود را بیابید.  افرادی که پیشنهاد کار دریافت می کنند، اقامت کاری کسب می نمایند و با توجه به تجربه کار کانادایی که کسب می کنند، می توانند در برنامه امتیازبندی کانادا اقامت دائم این کشور را به دست آوردند. موسسه ملک پور در خدمتی منحصر به فرد برای مشاغل مورد نیاز کانادا اقدام به کاریابی می نماید. تمام مراحل از جستجوی کار تا اخذ اقامت دائم کانادا توسط موسسه مهاجرتی الهام کیا انجام می شود.

وضعیت اشتغال و نرخ بیکاری در کانادا چگونه است؟

مهم ترین معیار برای افرادی که قصد اخذ ویزای کاری کانادا را دارند و می خواهند در این مسیر قدم نهند نرخ بیکاری است. نرخ بیکاری کشور ها هرساله توسط سازمان های جهانی اعلام می شود و این نرخ نشان دهنده شانس کارجو برای پیدا نمودن شغل است. طبق آخرین آمار در سال 2022 نرخ بیکاری در کشور کانادا 7.5 درصد است. 

ویزا کار کانادا پس از فارغ التحصیلی

کشور کانادا برای دانشجویانی که در این کشور مشغول به تحصیل هستند، این امکان را فراهم کرده است تا مجوز کار پس از تحصیل یا ورک پرمیت اخذ نمایند. مدت اعتبار ویزا کار کانادا پس از تحصیل به اندازه طول دوره تحصیلی و حداکثر به مدت 3 سال می باشد. دانشجویانی که طول دوره تحصیلی آن ها در کانادا کمتر از 8 ماه است، مجاز به اخذ ویزای ورک پرمیت نخواهند بود. 

ویزا کار همسر دانشجو

در صورتی که متقاضی به عنوان دانشجو در کانادا مشغول است، همسر وی می تواند ویزای همراه کار یا Open Work Permit درخواست نماید. در این صورت همسر متقاضی مجار به کار تمام وقت در کانادا خواهد بود.

ویزای اسکیل ورکر کانادا

ویزای اسکیل ورکر کانادا برای آن دسته از متقاضیان با مهارتی است که به دنبال مهاجرت کاری به کانادا هستند. کانادا برای جذب نیروی متخصص و حرفه ای، این امکان را فراهم آورده است تا بتوانند در کانادا کار نمایند و همراه با خانواده اقامت کانادا را اخذ کنند. داشتن سابقه کاری، سطح زبان بالا و داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با کار، از جمله مواردی هستند که در اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا بسیار اهمیت دارند. توجه نمایید که متقاضیان برای اخذ این نوع ویزا می بایست از طریق اکسپرس اینتری اقدام نمایند.

ویزای جاب آفر کانادا

جاب آفر به معنی داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی می باشد. در صورتی که متقاضی بتواند یک پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی داشته باشند امتیاز آن ها در سیستم اکسپرس انتری بیشتر خواهد شد و روند اقامت آن ها در کانادا بسیار سریعتر خواهد شد.

کار در کانادا از طریق برنامه های استانی

کشور کانادا دارای ایالت های متنوع که شرایط کاری بسیاری خوبی دارند، می باشد. جدا از سیستم امتیاز بندی کلی برای مهاجرت کاری به کانادا، هر ایالت نیز سیستم امتیاز بندی و شرایط کاری خاص خود را دارد و البته هر شغل و حرفه ای نیز در ایالت خاصی مد نظر و مورد نیاز می باشد اما تمامی این ایالت ها به دنبال جذب نیروی ماهر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]