اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101095787918027

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا

کد: 140101095787918027

https://bit.ly/3LkZGqC

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای مولتی کانادا، یا همان ویزای مولتیپِل کانادا که در ایران با نام ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می‌شود به شکل پیش فرض برای تمامی متقاضیان ویزای کانادا در نظر گرفته می‌شود. یعنی حتی اگر خود شما هم نخواهید، دولت کانادا به شما ویزای مولتی خواهد داد!

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا
شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا (مولتیپل کانادا)توریستی ، ویزای 5 ساله کانادا

ویزای مولتی کانادا، یا همان ویزای مولتیپِل کانادا که در ایران با نام ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می‌شود به شکل پیش فرض برای تمامی متقاضیان ویزای کانادا در نظر گرفته می‌شود.

شرایط سفر به کانادا با ویزای مولتی کانادا

مسافرانی که موفق به اخذ ویزای ۵ ساله کانادا می‌شوند، قادر خواهند بود که تا پایان اعتبار ویزای خود، به دفعات وارد خاک کانادا شوید. تنها محدودیتی که وجود دارد، مدت زمان اقامت در کانادا خواهد بود. به طوری که در هر بار ورود، تنها تا سقف ۶ ماه می‌توان در خاک کانادا اقامت داشت. 

راهی برای ترک نکردن کانادا بعد از ۶ ماه وجود دارد؟

گاهی ممکن است شما مجبور به تا بیشتر از ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشید. و یا اینکه به خاطر شرایط خاصی که دارید، امکان خروج از کانادا و ورود مجدد به این کشور را نداشته باشید. 

ویزای یک بار ورود کانادا

 با ویزای یک بار ورود کانادا تنها یک بار می‌توانید به کانادا سفر کنید و بعد از خروج از کانادا نیز باید مجددا برای اخذ ویزای کانادا، درخواست خود را به سفارت ارائه دهید.

هزینه ویزای مولتی کانادا

 هزینه بررسی پرونده درخواست ویزای توریستی کانادا برای هر نفر ۱۰۰ دلار و هزینه اخذ بایومتریک (انگشت‌نگاری و عکس) نیز برای هر نفر ۸۵ دلار می‌باشد و در پایان هزینه بررسی پاسپورت و درج لیبل ویزای کانادا ۴۵ دلار یا ۱۳۰ لیر ترکیه است. 

زمان پاسخگویی سفارت کانادا و دریافت ویزای مولتی کانادا

زمان پاسخگویی کنسولگری یا سفارت کانادا ثابت نبوده و بسته به شرایط کشوری که از آن اقدام می‌کنید و زمانی که قصد اخذ ویزا را دارید، متفاوت خواهد بود. به همین خاطر بهتر است حتما قبل از اقدام، Processing time یا زمان بررسی درخواست ویزای خود را در سایت سفارت چک کنید.

📌 چگونه ویزای چند بار ورود کانادا را انتخاب کنیم؟!

📌 اعتبار ویزای مولتی کانادا؛ 

📌 شرایط سفر به کانادا با ویزای مولتی کانادا

📌 آیا همه می‌توانند ویزای مولتی کانادا بگیرند؟

📌 ویزای یک بار ورود کانادا

📌 ویزای مولتی کانادا تضمینی؛ سود کلان یک دروغ بزرگ

📌 هزینه ویزای مولتی کانادا

📌 مدارک ویزای مولتی کانادا

📌 وقت ‌سفارت و انگشت‌نگاری ویزای مولتی کانادا

📌 زمان پاسخگویی سفارت کانادا و دریافت ویزای مولتی کانادا

📌 پیکاپ پاسپورت و الصاق لیبل ویزای مولتی کانادا

📌 آیا با داشتن ویزای مولتیپل کانادا می‌توان افراد وابسته به خود را به کانادا برد؟

📌 شایع‌ترین دلایل ریجکت ویزای مولتی کانادا

چگونه ویزای چند بار ورود کانادا را انتخاب کنیم؟!

ویزای مولتی کانادا، یا همان ویزای مولتیپِل کانادا که در ایران با نام ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته می‌شود به شکل پیش فرض برای تمامی متقاضیان ویزای کانادا در نظر گرفته می‌شود. یعنی حتی اگر خود شما هم نخواهید، دولت کانادا به شما ویزای مولتی خواهد داد!

اعتبار ویزای مولتی کانادا؛ صد حیف که پاسپورت ایرانی بیش از این اعتبار ندارد

شرایط سفر به کانادا با ویزای مولتی کانادا

مسافرانی که موفق به اخذ ویزای ۵ ساله کانادا می‌شوند، قادر خواهند بود که تا پایان اعتبار ویزای خود، به دفعات وارد خاک کانادا شوید. تنها محدودیتی که وجود دارد، مدت زمان اقامت در کانادا خواهد بود. 

آیا همه می‌توانند ویزای مولتی کانادا بگیرند؟

این افسر سفارت کانادا است که تعیین می‌کند اعتبار ویزای شما و تعداد ورود آن چقدر باشد. ممکن است افسر سفارت، تشخیص دهد که شما واجد شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا نباشید.

ویزای یک بار ورود کانادا

 با ویزای یک بار ورود کانادا تنها یک بار می‌توانید به کانادا سفر کنید و بعد از خروج از کانادا نیز باید مجددا برای اخذ ویزای کانادا، درخواست خود را به سفارت ارائه دهید.

هزینه ویزای مولتی کانادا

هزینه‌های اخذ ویزای کانادا از این قرار است که، هزینه بررسی پرونده درخواست ویزای توریستی کانادا برای هر نفر ۱۰۰ دلار و هزینه اخذ بایومتریک (انگشت‌نگاری و عکس) نیز برای هر نفر ۸۵ دلار می‌باشد و در پایان هزینه بررسی پاسپورت و درج لیبل ویزای کانادا ۴۵ دلار یا ۱۳۰ لیر ترکیه است. 

وقت ‌سفارت و انگشت‌نگاری ویزای مولتی کانادا

 باید مدارک خود را تکمیل کرده و واریزی سفارت را پرداخت کنید، بعد از ۲۴ ساعت، نامه انگشت نگاری، بر روی حساب شما قرار داده شده است.

زمان پاسخگویی سفارت کانادا و دریافت ویزای مولتی کانادا

زمان پاسخگویی کنسولگری یا سفارت کانادا ثابت نبوده و بسته به شرایط کشوری که از آن اقدام می‌کنید و زمانی که قصد اخذ ویزا را دارید، متفاوت خواهد بود. 

پیکاپ پاسپورت و الصاق لیبل ویزای مولتی کانادا

سفارت کانادا در آنکارای ترکیه مسئول رسیدگی به پرونده ویزای کانادا، برای متقاضیان ایرانیست و هزینه‌ای که بابت این موضوع درخواست می‌شود ۱۳۰ لیر ترکیه است. همچنین تفاوتی نمی‌کند که بایومتریک خود را در چه کشوری انجام داده و یا پاسپورت خود را از طریق چه کشوری پیکاپ کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]