کد: 140101105789016713

آموزش کش بک فارکس (cashback)

کد: 140101105789016713

https://bit.ly/37aGIV5

، شیراز , (اخبار رسمی): آموزش کش بک فارکس (cashback)

آموزش کش بک فارکس (cashback)
آموزش کش بک فارکس (cashback)

آموزش کش بک فارکس (cashback)

آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید...

کش بک فارکس چیست؟(cashback)

کش بک (cashback) یعنی دریافت تخفیف در اسپردهای پرداختی شما در طی کلیه معاملاتی که انجام میدهید. (کش بک در لغت به معنای « بازپرداخت نقدی» است)

همانطور که میدانید هنگامی که در بازار فارکس معامله می کنید، برای هر معامله کارمزد یا اسپرد به بروکر پرداخت می کنید. این مقدار اسپرد بسته به نوع حساب معاملاتی شما و همچنین نماد مورد معامله متفاوت است. حال اگر از نمایندگان بروکر کش بک  دریافت کنید ؛ بخشی از این کارمزد به حساب شما برگردانده خواهد شد. این تخفیف بصورت اتوماتیک به ولت شما برگردانده میشود که هم قابل برداشت و هم قابل معامله است.

نه تنها در بازار فارکس بلکه در تجارت الکترونیک نیز بحث ارائه کش بک (cashback) وجود دارد که از نظر مفهومی شبیه به تخفیف گرفتن است اما کاربرد آن متفاوت است و به شکلهای مختلفی اجرا می شود. شیوه کار بدین شکل است که ، درصدی از مبلغ کل خرید به عنوان جایزه (reward) به حساب مشتری و یا کارت اعتباری او بازگرداننده می شود و مشتری می تواند در خریدهای بعدی از این اعتبار استفاده کند و یا آن را به طور نقدی دریافت کند.

طرح درامد اضافه با کش بک چیست؟

آیا میدانید شما می توانید در کنار معاملات روزانه خود  یک درآمد نقدی اضافه داشته باشید؟

نکته قابل توجه این است که برای دریافت این درآمد نقدی  نیازی به فعالیت اضافه ندارید.

«تیم گوگل فارکس» برای کلیه معاملات شما کش بک  در نظر گرفته است. مهم نیست در یک معامله شما سود می کنید یا ضرر ، شما کش بک (cashback) را بر روی تمام معاملات خود دریافت خواهید کرد حتی اگر معامله ای از شما با ضرر بسته شود باز هم کش بک (cashback) آن معامله را دریافت خواهید کرد.

تیم گوگل فارکس برای معامله گران ایرانی که از طریق ما حساب معاملاتی خود را افتتاح نمایند ؛ کش بک نقدی به شرح زیر پرداخت مینماید :

افتتاح حساب

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار