کد: 140101115789816713

افتتاح حساب فارکس با 15% بونوس

کد: 140101115789816713

https://bit.ly/3NJeUaP

، شیراز , (اخبار رسمی): افتتاح حساب فارکس با 15% بونوس

افتتاح حساب فارکس با 15% بونوس
افتتاح حساب فارکس با 15% بونوس

افتتاح حساب فارکس با 15% بونوس

آموزش بورس بین الملل - فارکس را با سایت Googleforex.net شروع کنید...

 

شروع فارکس تا 15% شارژ هدیه اضافی | افتتاح حساب فارکس با بونوس

در بروکر آمارکتس شما برای اولین واریز خود تا 15% بونوس واریزی قابل ضرر دریافت میکنید. این نوع جایزه بونوس قابل ضرر Tradable میباشد که در ضررهای احتمالی شما را کمک می کند و وقتی ضرر شما به آستانه ی مبلغ بونوس برسد ، بونوس شما حذف نـمیشود. مثلا شما 1000 دلار در حساب خود واریز می کنید ، بروکر آمارکتس به شما 150 دلار بونوس قابل معامله و قابل ضرر Tradable می دهد. حال بونوس شما 150 دلار است ، معادل 15 درصد واریز شما و اگر بیش از 1000 دلار ضرر کنید بازهم کال مارجین نخواهید شد و فرصت جبران دارید. همچنین بسته به مقدار لاتیجی که استفاده میکنید «کشبک وفاداری» شامل حال شما میشود.

بونوس قابل معامله بهترین نوع بونوس فارکس است چرا که در ضررهای احتمالی به کمک تریدر می آید. در بونوس قابل معامله برای این که تریدر بتواند بونوس را دریافت کند نیاز است تا ابتدا حساب واقعی خود را شارژ کند. پس از واریز وجه توسط تریدر ، مبلغی به عنوان بونوس از طرف بروکر بر روی حساب واقعی بصورت اضافی شارژ خواهد شد. هر بار که فرد حسابش را شارژ می کند ، بروکر هم برای این که تشویقی جهت وفاداری مشتری انجام دهد، به مشتری  بونوس قابل معامله پرداخت می کند بونوس قابل معامله نوعی جایزه برای افرادی است که حساب واقعی خود را یکبار و یا چند بار شارژ می کنند.

از طریق لینک زیر میتوانید طبق فایل راهنما ثبتنام خود را انجام دهید (فیلتر شکن خود را روشن کنید) :

افتتاح حساب 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گوگل فارکس

تیم «گوگل فارکس» از طریق آموزش رایگانِ صحیح و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانشِ جامعه ی معامله گرانِ بازارهای مالی ، فعالیت خود را از سال 1398 آغاز نموده است. ما باور داریم که گسترش دانش مالی و یادگیری می تواند به معامله گران در راه افزایش کیفیت معاملات کمک کند. هدف کارشناسان تیم «گوگل فارکس» ، شناسایی نیاز و هدف شما معامله گران گرامی است. از این رو درخواستهای خود را از طریق «تلگرام» با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با ارائه خدمات بهتر به پیشرفت مالی شما عزیزان کمک کنیم.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار