اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101115790018027

روش های اخذ اقامت کانادا

کد: 140101115790018027

https://bit.ly/3u2F3K4

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از افرادی که قصد رفتن به کانادا را دارند، به اخذ اقامت دائم این کشور فکر می کنند و به دنبال روشی هستند که آن ها را به اقامت دائم کانادا برساند. در کل ۶ روش برای اقامت دائم کانادا وجود دارد

روش های اخذ اقامت کانادا
اقامت دائمی کانادا از حمایت عضو کانادایی خانواده، فرد مهاجر حق کارو تحصیل در کانادا را خواهد داشت.

تمامی روش های مهاجرتی که با عناوین زیر ممکن است شنیده باشید در شش گروه اصلی که در فوق اشاره گردید طبقه بندی می گردد. که در ادامه به تفصیل به آن می پردازیم.

  1. اقامت تحصیلی به کانادا
  2. اقامت کاری به کانادا
  3. اقامت سرمایه گذاری به کانادا
  4. اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ (همسر و فرزندان)
  5. اقامت از طریق تحصیل فرزندان در کانادا
  6. اقامت خانوادگی به کانادا
  7. اقامت هنرمندان و ورزشکاران به کانادا
  8. اقامت دائم پزشکان در کانادا
  9. اقامت دائم پرستاران به کانادا
  10. اقامت از طریق خرید بیزینس در کانادا
  11. اقامت از طریق ثبت شرکت در کانادا
  12. اقامت از طریق ویزای استارتاپ کانادا

ساکنان دائمی کانادا می توانند به طور قانونی شرکت خود را پس از مهاجرت به کانادا راه اندازی کنند.
تحت مزایای اقامت دائم کانادا، شما می توانید بدون داشتن شهروندی کانادایی، سرمایه گذاری کنید یا یک تجارت جدید را با مالکیت انحصاری، راه اندازی کنید.

اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری

شما می توانید با درخواست برای اقامت دائم کانادا در یکی از دسته بندی های زیر اقدام به اخذ اقامت نمایید:

  • سرمایه گذاران
  • کارآفرینان
  • افراد خوداشتغال

کارگران ماهر و حرفه ای

پس از تایید درخواست، شما و اعضای خانواده نزدیکتان ممکن است از تمام مزایای شهروندی کانادا (به استثنای رای دادن و داشتن سمت سیاسی) برخوردار شوید، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی رایگان عالی و تحصیلات درجه یک.

اقامت در کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری

نامزدی که برای ویزای اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس انتری درخواست می کند، باید از طریق یک سیستم انتخاب مبتنی بر امتیاز بگذرد. سیستم اکسپرس انتری اساساً از سه زیر مجموعه تشکیل شده است:

  • برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)
  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FSTP)
  • کلاس تجربه کانادایی (CEC)

اگر شما یک کارگر ماهر هستید، می توانید برای ویزای PR تحت برنامه کارگران ماهر فدرال درخواست دهید. این کار توسط دولت کانادا در سال 2015 آغاز شد تا کارگران ماهر را تشویق کند که بیایند و در این کشور مستقر شوند. 

برنامه‌های نامزدی استانی (Provincial Nominee Programs)

علاوه بر دولت فدرال، استان‌های کانادا نیز با ارائه مسیرهای مهاجرتی خود برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی، آن‌ها را برای دریافت اقامت دائم این کشور دعوت می‌کنند.
چنانچه شرکت در سیستم اکسپرس‌انتری و کسب امتیاز کافی، گزینه مناسب یا قابل دسترسی برای داوطلبان نباشد، می‌توانند برای اقامت در این کشور، توسط برنامه‌های استانی (PNP) اقدام کنند.

برنامه استان کبک (Quebec)

استان کبک، برنامه‌های مهاجرتی خود را مجزا از برنامه‌های فدرال و PNP‌ها اجرا می‌کند. فارغ‌التحصیلان کالج‌ها و دانشگاه‌های این استان، چنانچه قادر به اثبات مهارت خود در زبان فرانسوی بوده و از تجربه کاری کبک برخوردار باشند، برای این برنامه مهاجرتی در اولویت قرار خواهند گرفت.

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج

اگرچه کانادا برای مهاجران تحصیلی و کاری اولویت قائل است، مخالفتی با ورود خانواده‌ها و سکونت آن‌ها در کشور نیز ندارد. یکی از مهم‌ترین جوانب فرهنگ کانادایی، انسجام خانواده بوده که دولت این کشور، اقدامات کم‌نظیری در راستای تحقق آن انجام داده است.

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند

کودکانی که در خاک کانادا متولد شوند، تابعیت این کشور را دریافت خواهند کرد. کانادا یکی از معدود کشورهایی است که چنین شرایطی را برای فرزندان مهاجران (تابعیت خاک) اعمال می‌کند. 
دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

یکی از برنامه‌های محبوب مهاجرت و اخذ اقامت این کشور، سرمایه‌گذاری است. دولت فدرال و استان‌های کانادا، برای توسعه، ایجاد اشتغال با جذب سرمایه و رشد اقتصادی خود، از سرمایه‌گذاران بین‌المللی استقبال می‌کنند تا به این کشور مهاجرت کرده و اقامت دائم کانادا را نیز دریافت کنند.

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق کار

بازار پررونق، موقعیت‌های شغلی متعدد و شرایط اقتصادی رو به رشد کانادا، این کشور را به یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرت کاری و سکونت مهاجران بین‌المللی تبدیل کرده است.
یکی از پرطرفدارترین روش دریافت اقامت دائم کانادا، مهاجرت کاری به این کشور است که مزایای زیادی را برای متقاضیان، به دنبال خواهد داشت.

دریافت اقامت کانادا از طریق استارتاپ

از مهم‌ترین دلایل محبوبیت ویزای استارتاپ کانادا، اخذ اقامت دائم این کشور است. متقاضیان برای دریافت این ویزا، باید یک ایده خلاقانه و زودبازده داشته که برای جامعه و شرایط اقتصادی کانادا، مفید باشد. داوطلبان با رعایت الزامات و شرایط اخذ ویزای استارتاپ، می‌توانند برای اقامت دائم در کانادا نیز اقدام کنند.

***
با گرفتن اقامت دائمی کانادا
از طریق حمایت عضو کانادایی خانواده،
فرد مهاجر حق کار، زندگی و تحصیل
در کانادا را
خواهد داشت.
***

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]