اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101125790518027

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا

کد: 140101125790518027

https://bit.ly/3u0VOVR

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای مولتیپل کانادا یا همان ویزای مولتی کانادا، یکی از انواع ویزای توریستی در این کشور محسوب می‌شود. دارنده‌ی این ویزا می‌تواند طی ۵ سال به هر تعدادی که مایل باشد به کشور کانادا سفر کندویزای مولتی کانادا در واقع ویزای اقامت موقت در این کشور است و مدت زمان اعتبار آن ۱۰ساله است.

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا
شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا(مولتیپل 5 ساله )

آمار صدور ویزای مولتیپل کانادا ، ۹ میلیون نفر در دنیا ویزای مالتیپل کانادا دارند، ۲۰۰ هزار نفر آنها ایرانی هستند.یکی از ویزاهای محبوب کانادا که مورد استقبالویزای ویزیتور مالتیپل است

مزایای اخذ ویزای مولتیپل کانادا

از مزیت‌های اصلی این ویزا نسبت به انواع ویزاهای دیگر، می‌توان به عدم محدودیت تعداد دفعات ورود به کشور کانادا طی زمان اعتبار روادید اشاره کرد. مهم نیست از چه مرزی وارد این کشور می‌شوید، دارندگان این ویزا قانونا می‌توانند چندین بار و به صورت متوالی به این کشور ورود کنند و با هر بار ورود اجازه‌ی اقامت برای ۶ ماه خواهند داشت..

ویزای مولتیپل کانادا مناسب چه کسانی است؟

تقاضای ویزای مولتی کانادا تقریبا برای هیچ یک از افراد منعی ندارد. این ویزا برای افرادی که با دلایل منتطقی و قابل قبول تعداد زیادی سفر به کانادا انجام می‌دهند و همچنین والدینی که فرزندانشان در کانادا اقامت دارند و پیش‌تر از طریق آن‌ها اقدام کرده‌اند مناسب است.

ویزا مولتی تضمینی کانادا

در اصل هیچ‌گونه ویزای مولتی تضمینی وجود ندارند و اخذ ویزا تنها مرتبط با میزان کامل بودن مدارک و قانع شدن افسر مهاجرت است. همینطور داشتن دعوت‌نامه نمی‌تواند تضمین دریافت قطعی ویزا باشد.

در واقع ویزای مولتی به روشی محبوب برای مهاجرت و سفر به این کشور تبدیل شده است. زیرا افراد می توانند با یک بار طی کردن مراحل اخذ ویزا و پرداخت هزینه‌های آن، از مزایای این روادید برخوردار شوند.

هزینه ویزای مولتی کانادا

به طور کلی هزینه‌ی اخذ ویزای مولتی کانادا جهت بررسی پرونده‌ی درخواستی ویزای توریستی یا ویزای مولتی ۱۰۰ دلار برای هر نفر و هزینه‌ی انگشت‌نگاری و عکس نیز ۸۵ دلار برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

دلایل ریجکت شدن ویزای مولتی کانادا چیست؟

بهتر است تا با دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا نیز آشنایی داشته باشید تا پیش از اقدام به ارائه مدارک‌تان به سفارت این موارد را یررسی و برطرف نمایید، البته توجه داشته باشید که نظرات کارشناسان در مورد میزان شانس دریافت ویزا قطعی نیست، زیرا تنها مدارک شما شانس‌تان برای دریافت ویزا را مشخص نمی‌کند، بلکه صدور ویزا توسط افسر سفارت داده خواهد شد ورعایت نکردن موارد زیر ممکن است به ریجکت شدن پرونده‌ی شما ختم شود:

دلایل کافی برای سفر به کانادا به افسر سفارت ارائه نداده باشید. زیرا در غیر این صورت ممکن است افسر مهاجرتی احتمال درخواست پناهدگی از سوی شما را متصور شود.

  •  کامل نبودن مدارک ارائه شده (اعم از مدارک مالی، شغلی و …) و نقص برخی مدارک باشند.
  • دارای سابقه کیفری از جمله جنایی و امنیتی باشید و در اصل سوء پیشینه داشته باشید.
  • دارای بیماری خاص باشید و استاننداردهای سلامت را نداشته باشید.
  • ممکن است پرونده را به صورت دقیق و کامل پر نکرده باشید.
  • شرایط اقتصادی و سیاسی کشور شما

ویزای مولتیپل کانادا

ویزای چند بار ورود کانادا یا به اختصار همان ویزای مولتیپل کانادا در حالت کلی برای ما ایرانی ها به صورت پنج ساله است. در اصل اعتبار ویزا به اعتبار پاسپورت متقاضی بستگی دارد، یعنی چنانچه تاریخ انقضای پاسپورت سه سال باشد، ویزای صادر شده سه ساله می باشد. با دارا بودن ویزای مولتیپل کانادا متقاضی می تواند به مدت پنج سال هر چند بار که بخواهد به کانادا رفت و امد داشته باشد.

اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای مولتی

کشور کانادا با برخورداری از مکان‌های دیدنی، تفریحی و تاریخی و همچنین کیفیت زندگی و امکانات رفاهی خود، از برترین مقاصد مهاجرت گردشگری مردم سراسر جهان به شمار می‌آید. ویزای توریستی کانادا، یکی از انواع ویزای این کشور است که به دو گروه ویزاهای یک‌بار ورود (Single Entry) و مولتی (Multiple Entry) تقسیم می‌شود.

ویزای مولتی کانادا (Multiple Entry) به گردشگران ایرانی اجازه می‌دهد تا با توجه به مدت اعتبار پاسپورت خود، طی ۵ سال به صورت نامحدود به کانادا سفر کرده و در هر بار ورود، حدأکثر ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. خبر خوش این است که متقاضیان می‌توانند به واسطۀ ویزای چندبار ورود کانادا، نسبت به اخذ اقامت دائم کانادا نیز اقدام کنند.

اجازه کار در کانادا با ویزای مولتی

یکی از مهم‌ترین روش‌های اخذ اقامت دائم این کشور، اقدام به دریافت ویزای کار کانادا خواهد بود. به طور کلی، ویزای مولتیپل کانادا برای اهداف گردشگری صادر شده و به متقاضیان، اجازۀ کار طولانی‌مدت و کسب درآمد در این کشور را نمی‌دهد. اگرچه متقاضیان می‌توانند با برآورده ساختن الزاماتی ویژه، این ویزا را به یکی از ویزاهای کار تبدیل کنند.

مزایای دریافت ویزای مولتی کانادا

از مهم‌ترین ویژگی‌های ویزای مولتی کشور کانادا این است که به متقاضیان اجازه می‌دهد تا به مدت ۵ سال، بدون محدودیت و نیاز به تمدید ویزا، به این کشور سفر کنند.

تمکن مالی کافی ویزای مولتی کانادا

اثبات وابستگی به ایران و قطعی بودن بازگشت به کشور خود (به عنوان مثال، گواهی اشتغال به کار، داشتن همسر و فرزند درایران…)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]