اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010124581475738

بهترین ذخیره ساز را از کجا بخریم؟

کد: 14010124581475738

https://bit.ly/3M4Iiqn

، تهران , (اخبار رسمی): پیاده‌سازی زیرساخت‌های مناسب برای ذخیره‌سازی اطلاعات نقش مهمی در استمرار فعالیت‌های تجاری دارد. به‌طوری که خرید و استقرار سخت‌افزارهایی هماهنگ با نیازهای تجاری باعث افزایش سودآوری می‌شود.

بهترین ذخیره ساز را از کجا بخریم؟
بهترین ذخیره ساز را از کجا بخریم؟
بهترین ذخیره ساز را از کجا بخریم؟
ارایه مشاوره تخصصی در خرید استوریج از نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید.
بهترین ذخیره ساز را از کجا بخریم؟
معرفی ذخیره ساز و استوریج hp

به همین دلیل مهم است قبل از خرید محصولات کلیدی همچون ذخیره‌سازها نیازسنجی‌های تجاری به شکل دقیقی انجام شود و در ادامه، محصول موردنیاز تهیه شود.

پس از شناسایی الزامات تجاری و مشخص شدن اینکه چه ذخیره‌سازی نیاز داریم در مرحله بعد باید بررسی کنیم ذخیره‌ساز خود را باید از کجا تهیه کنیم. اما اغلب شرکت‌ها و به‌ویژه آن‌هایی که حوزه کاری آن‌ها ارتباط مستقیمی با فناوری اطلاعات ندارند، در زمینه نیازسنجی با مشکلاتی روبرو هستند و نیاز به مشاوره دارند.

یکی از بهترین راه‌کارها برای یافتن مرجعی معتبر و قابل استناد برای خرید تجهیزات ذخیره‌ساز، شرکتی است که به صورت آفلاین و آنلاین در این زمینه فعالیت دارد، و سال‌ها است در این حوزه کار می‌کند و تیمی از متخصصان در حوزه‌های مختلف در اختیار دارد. به بیان دقیق‌تر، شرکتی که موفق به دریافت مجوزها و استانداردها شده و نمایندگی محصولاتی که به فروش می‌رساند را در اختیار دارد. در چنین شرایطی با مراجعه به وب‌سایت شرکت، علاوه بر خرید، خدمات شرکت نیز قابل مشاهده است.

با توجه به این‌که امروزه بخش قابل توجهی از خریدهای لوازم کامپیوتری و به‌ویژه حوزه شبکه از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌شود، مهم است در خریدن ذخیره ‌سازها به چند نکته مهم دقت کنیم.

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از نکات مهم در خریدن ذخیره‌ساز از یک فروشگاه آنلاین یا آفلاین توجه به گارانتی، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش است. فروشگاه‌های آنلاین عادی که محصولات مختلف را می‌فروشند، تنها گارانتی شرکت واردکننده را روی محصول قرار می‌دهند و اگر خریدار با مشکلی روبرو شود، او را به شرکت گارانتی‌کننده ارجاع می‌دهند.

شرکت‌هایی که حوزه کاری آن‌ها فروش ذخیره‌ساز است، ضمن گارانتی و تایید اصالت کالا، به خریدار راهنمای‌های دیگری نیز ارائه می‌کنند که یکی از آن‌ها خدمات پس از فروش است. این موضوع به‌ویژه هنگامی که قصد پیاده‌سازی ذخیره‌ساز در یک محیط سازمانی را دارید حائز اهمیت است. علاوه بر این، خدمات پس از فروش، موارد زیادی را شامل می‌شوند که شما با پرداخت هزینه کم قادر به استفاده از آن‌ها هستید.

اینکه از چه راهکاری می‌خواهید برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کنید و برای این راهکار چه امکاناتی لازم دارید، مشخص‌کننده قیمت استوریج است.

نکته‌ای که در فروش استوریج و دستگاه ذخیره ساز مهم است داشتن گارانتی معتبر و اصلی برای استوریج است. توجه کنید که قیمت دستگاه استوریج بدون گارانتی کمتر از زمانی است که گارانتی دارد و صد البته گارانتی باید معتبر و اصیل باشد. فالنیک، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد.

پیشنهاد ما دنبال کردن falnic.com است چرا که با سابقه طولانی و درخشانی که در فروش و ارایه خدمات ارایه کرده، همراه مطمئنی برای شماست.

ارائه مشاوره فنی و خدمات

شرکت‌هایی که حوزه کاری آن‌ها فروش تجهیزات ذخیره‌ساز است، تیمی از مشاوران کاربلد دارند که به صورت فیزیکی یا آنلاین به خریداران مشاوره فنی ارائه می‌دهند. در این حالت، مشتری مشخصات محصول یا الزاماتی که مدنظر دارد را مطرح می‌کند و مشاوران بر مبنای گفته‌های خریدار و بودجه‌ای که در نظر گرفته، گزینه‌هایی را پیشنهاد می‌دهند.

تنوع محصولات

شرکت‌هایی که حوزه کاری مشخصی دارند، تنوع محصولات زیادی دارند. به بیان‌ دقیق‌تر، در زمینه فروش محصولات پر کاربرد شبکه مثل سوییچ‌ها، سرورها، روترها و ذخیره‌سازها انتخاب‌های زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این تنوع محصولات کمک می‌کند گزینه‌ای که پاسخ‌گوی نیازها است را خریداری کنید.

شرکت اچ‌پی طیف گسترده‌ای از آرایه‌های ذخیره‌ساز در کلاس‌های مختلف مثل آرایه هوشمند ماژولار HP MSA را به بازار عرضه کرده است. آرایه‌های ذخیره‌ساز این شرکت را می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد. به‌طور مثال، برخی از مدل‌ها قابلیت نصب در رک برای محیط‌های SAN سازمانی را دارند که به عنوان بخشی از یک SAN ماژولار در نظر گرفته می‌شوند. به‌طوری کلی، ذخیره‌سازهای HP از ویژگی‌های کاربردی مثل مجازی‌سازی، طبقه‌بندی خودکار، کپی ولوم، اسنپ‌شات‌ها و.... پشتیبانی می‌کنند.

اگر به دنبال محافظت از داده‌های خود در لبه شبکه، لایه‌های مختلف شبکه و ابر هستید و به دنبال خرید ذخیره‌سازهایی هستید که از فناوری‌های نوینی مثل راه‌حل‌های نرم‌افزارمحور (SDN) هستید، ذخیره‌سازهای Dell طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های استاندارد و پیشرفته را روی تجهیزات ذخیره‌ساز متصل به شبکه (NAS) خود قرار داده است و علاوه بر این، قابلیت‌های متنوعی برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

مشاهده اطلاعات فنی کامل و دقیق

در فروشگاه‌های آنلاین فروشنده فهرست و مشخصات ذخیره‌سازها را در وب‌سایت می‌‌گذارد و مشتری بعد از مراجعه به وب‌سایت و مشاهده مشخصات فنی، گزینه مناسب را خریداری می‌کند. نکته مهمی که باید دقت کنید این است که متاسفانه همه فروشگاه‌ها اطلاعات فنی دقیق را درج نمی‌کنند و اطلاعات ناقص یا کلی در مورد یک محصول ارائه می‌کنند. از این‌رو، بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که جدول مشخصات محصول را به‌طور کامل در سایت قرار داده‌اند و توضیحات کاربردی را به‌صورت فهرست‌وار برای محصول درج کرده‌اند.

فروشگاه‌های حرفه‌ای فعال در زمینه فروش محصولات شبکه و ذخیره‌ساز بخشی تحت عنوان سیستم همکاری در فروش دارند که ضمن تخفیف به همکاران به افراد یا مجموعه‌های علاقه‌مند در زمینه فروش اجازه می‌دهند به‌عنوان بازاریاب اینترنتی با آن‌ها همکاری کنند.

امنیت سایت خرید آنلاین

نکته مهم دیگر بحث امنیت سایت است. سایت‌هایی که از پروتکل HTTPS در آدرس فروشگاهی خود استفاده می‌کنند، به مشتریان این اطمینان خاطر را می‌دهند که امنیت خرید آن‌ها تضمین شده و در زمان ورود اطلاعات، هکرها قادر به شنود اطلاعات آن‌ها نیستند. از این‌رو، در زمان خرید اطمینان حاصل کنید که پروتکل مذکور در سایت فعال است. علاوه بر این، وجود نماد اطمینان خرید (اینماد) نشان دهنده قانونی بودن و ثبت فروشگاه در نهادهای ذیربط است.

اطمینان از اصل بودن ذخیره‌ساز

متاسفانه یکی از مشکلات شایعی که دامن‌گیر تجهیزات شبکه مثل سوییچ‌ها، ذخیره‌سازها و.... شده است، وجود کالاهای تقلبی است که به‌نام شرکت سازنده در بازار به فروش می‌رسد. شرکت‌هایی که نمایندگی فروش محصولاتی مثل ذخیره‌ساز هستند، با توجه به این‌که کالاها را از شرکت اصلی دریافت می‌کنند، هیچ‌گاه کالای تقلبی (فیک) در اختیار مصرف‌کنندگان قرار نمی‌دهند. از طرفی کارشناسان این شرکت قبل از دریافت کالاها از مبادی ورودی کالاها را بررسی می‌کنند و سالم و اصل بودن آن‌ها را بررسی می‌کنند.

نصب و راه‌اندازی ذخیره‌ساز

پس از تهیه ذخیره‌ساز، نوبت به نصب و راه‌اندازی آن در شبکه می‌رسد. برای دسترسی درست به ذخیره‌ساز به گونه‌ای که کارمندان بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند، باید ذخیره‌ساز به شکل درست و اصولی نصب و تنظیم شود و مهم این‌که از فناوری‌های ارتباطی درستی برای برقراری ارتباط ذخیره‌ساز با روتر یا سوییچ و تجهیزات مصرف استفاده کنید.

در این زمینه پیشنهاد می‌شود از شرکت‌های متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و به‌ویژه ذخیره‌سازی استفاده کنید. اگر این خدمت به شکل آنلاین در اختیار مشتریان قرار گیرد، فرآیند انجام کارها تسریع می‌شود. حال که ویژگی های لازم برای مراکز فروش تجهیزات سرور و شبکه آشنا شدید، سری به فالنیک بزنید و از امکانات این سایت استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالنیک (ایران اچ پی)

فالنیک (ایران اچ پی)، دارنده بزرگترین سبد محصولات و خدمات اچ پی در ایران است و اولین شرکتی است که برای محصولات اچ پی گارانتی رسمی ارائه می‌کند. راحت‌تر کردن زندگی مشتریان با تحت کنترل درآوردن تکنولوژی و خلق تجربه‌های لذتبخش برای آنها، مهم‌ترین رسالت ما در فالنیک است. ما با جوانانی پر انرژی، پویا، مستعد و حرفه‌ای؛ با تمام قدرت برای دستیابی به این هدف تلاش می‌کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]