اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101255817418027

اخذ ویزای توریستی یا کوتاه مدت کانادا

کد: 140101255817418027

https://bit.ly/3OglKVx

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای توریستی یا ویزای کوتاه مدت کانادا، اجازه اقامتی کوتاه مدت (عموما 6 ماهه) در کشور کاناداست که به منظور تفریح و گردشگری، تجدید دیدار با عزیزان، گذراندن دوره‌های آموزشی کوتاه مدت صادر می‌شود. دارنده ویزای توریستی کانادا میتواند همسر و فرزندان خود را به همراه خود به کانادا بیاورد.

اخذ ویزای توریستی یا کوتاه مدت کانادا
اخذ ویزای توریستی یا کوتاه مدت کانادا

بایومتریک در واقع انگشت‌نگاری و بررسی مدارک هویتی شما برای اطمینان از عدم وجود سو پیشینه و عدم تداخل در خواست شما با قوانین مهاجرتی است.

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا از درخواست تا پیک‌آپ،  انتخاب نوع ویزا

ویزای توریستی کانادا به دو نوع SINGLE ENTRY و MULTIPLE ENTRY تقسیم میشود. با اخذ ویزای SINGLE ENTRY شما تنها یکبار در طول شش ماه اجازه ورود به خاک کانادا را دارید. اگر از خانواده خود در کانادا دیدن می کنید و در طول سفر خود به خارج از کانادا سفر نمی‌کنید ، ویزای SINGLE ENTRY تنها چیزی است که شما نیاز دارید.

با اخذ ویزای MULTIPLE ENTRY شما اجازه ورود چند باره در طول 6 ماه به خاک کانادا را دارید اما اگر قصد سفر بین کانادا و سایر کشورها را دارید ، یا ممکن است در صورت بروز شرایط اضطراری مجبور شوید به کشور خود بازگردید و بعداً دوباره وارد کانادا شوید ، اخذ ویزای MULTIPLE ENTRY  برای شما انتخاب بهتریست.

نوع خاصی از ویزای MULTIPLE ENTRY وجود دارد که به آن SUPER VISA میگویند که مدت این ویزا تا پایان اعتبار پاسپورت است (چون پاسپورت ایرانی 5سال اعتبار دارد پس برای ایرانیها اعتبار 5 ساله دارد) و هرچند بار که بخواهید در طول این مدت میتوانید به خاک کانادا ورود کنید فقط هر 6 ماه یکبار 1 خروج نیاز است.

مرحله دوم: ارسال مدارک و پرداخت هزینه‌های صدور ویزا

پس از آماده کردن تمامی مدارک توسط همکاران ما موسسه محبوب مهاجر سرزمین من ، آنها را به کنسولگری یا سفارت کانادا تسلیم نموده و در هنگام تحویل مدارک هزینه‌های لازم را به دلار کانادا پرداخت می‌کنیم.

انجام امور بایومتریک (انگشت‌نگاری)

بایومتریک در واقع انگشت‌نگاری و بررسی مدارک هویتی شما برای اطمینان از عدم وجود سو پیشینه و عدم تداخل در خواست شما با قوانین مهاجرتی است.

پس از تسلیم مدارک و پرداخت هزینه های صدور ویزا در مرحله قبل و دریافت رسید تحویل مدارک ، نامه‌ای مبنی بر اقدام به رزرو وقت بایومتریک برای شما صادر میشود. شما باید با در دست داشتن این نامه برای انجام امور بایومتریک به یکی از مراکز صدور ویزا یا مرکز معتمد سفارت کانادا که در ادامه مشخص کرده‌ایم  (خارج از ایران) مراجعه کنید.

مراکز انجام امور بایومتریک برای ایرانیان

برای ما ایرانیان بهترین انتخاب ترکیه، ارمنستان، گرجستان است چون هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه‌تر هستند و هم نیازی به ویزا ندارند. در کشور ترکیه برای انجام امور بایومتریک بهترین انتخاب مراجعه به محلی درخواست صدور ویزا می‌باشد حال چه این درخواست در کنسولگری کانادا در استانبول ثبت شده باشد چه در سفارت کانادا در آنکارا

پس از انجام بایومتریک، حال نوبت پروسه صدور ویزای شماست که معمولا حدود 3 ماه طول میکشد. که در این مدت لازم نیست کاری انجام دهید. در این مدت سفارت کانادا در حال بررسی شرایط و صلاحیت شما برای صدور ویزا است:

  • اینکه آیا منابع مالی اعلام شده از سوی شما شفاف و قابل اعتماد است.
  • اینکه آیا مدارک ارائه شده بی‌نقص و بی ابهام است.
  • اینکه آیا شما واقعاً قصد مسافرت توریستی دارید و قصدتان از انجام این سفر مهاجرت نیست.

تصمیم‌گیری در مورد موارد فوق همگی با افسر صدور ویزایی است که پرونده شما را زیر دست دارد پس کوچکترین اشتباه و یا کمبودی در مدارک ارائه شده میتواند نظر افسر پرونده شما را نسبت به صحت مدارک ارائه شده منفی کند و درخواست ویزای توریستی شما به خاطر اشتباهاتی کوچک به اصطلاح ریجکت شود.

پس با سپردن کار به موسسه محبوب مهاجر سرزمین من از ریجکت نشدن درخواست ویزای خود مطمئن خواهید بود، زیرا ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که:

  • فرم‌ها به درستی پر شده‌اند، تمام اطلاعات داخل آن صحیح هستند و چیزی از قلم نیفتاده است.
  • صحت اطلاعات ارائه شده کاملا بررسی شده و تناقض سهوی در آنها وجود ندارد.
  • سناریو پرونده ویزای شما مبنی بر تعهد بازگشت به کشورتان به خوبی برنامه ریزی شده و جای شک و شبهه‌ای برای افسر سفارت باقی نمی‌گذارد.
  • به شکلی کاملا قانونی و تایید شده، فردی معتمد و با تجربه تمام کارهای مربوط به صدور ویزای توریستی شما را انجام میدهد و در صدور بروز هرگونه خطایی مسئول است.

مرحله سوم: صدور و پیک‌آپ ویزای توریستی کانادا

سرویس پیک‌آپ ویزای کانادا یا همان پیک‌آپ پاسپورت در واقع دریافت ویزا از سفارت و تحویل آن به شما می‌باشد. پس از اعلام صدور ویزا از جانب سفارت کانادا، همکاران ما با هماهنگی شما اقدام به پیک‌آپ پاسپورتتان خواهند کرد. به این صورت شما در وقت و هزینه صرفه‌جویی قابل توجه‌ای کرده‌اید.

با توجه به این مسئله که پیک‌آپ ویزا کانادا در موسسات مختلف هزینه متفاوتی دارد ما در موسسه محبوب مهاجر سرزمین من گارانتی کیفیت و قیمت ارائه می‌کنیم. در صورتی که مدارک مستند داشته باشید که شرکتی با هزینه پائین‌تر از موسسه محبوب مهاجر سرزمین من  کار پیکاپ را انجام می‌دهد ما مابه‌التفاوت مبلغ را به شما عودت خواهیم داد.

مدارک پیکاپ ویزای غیر مهاجرتی کاناداویزای توریستی کانادا

  • اصل پاسپورت
  • پرینت ایمیل سفارت: نام و نام خانوادگی و شماره پرونده متقاضی در این نامه همراه با بارکد اختصاصی درج شده است.
  • رسید انگشت نگاری VAC: پس از انجام انگشت‌نگاری؛ مرکز مربوطه یک رسید به صورت برچسب به متقاضی می‌دهد که هنگام ثبت ویزا وجود آن لازم است.
  • فرم وکالت امضا شده که امضایی کاملا مطابق امضای پاسپورت داشته باشد.

سوالات متداول

1. بهترین زمان برای درخواست ویزای توریستی چه زمان است؟

بهتر است از 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای درخواست ویزا اقدام کنید تا وقت کافی برای انجام کلیه امور باشد.

2. در صورت ریجکت شدن ویزا چه باید کرد؟

بهتر است از 2 تا 3 ماه قبل از سفر برای درخواست ویزا اقدام کنید تا وقت کافی برای انجام کلیه امور باشد.

3. آیا اخذ ویزا توسط موسسه محبوب مهاجر سرزمین من سفر تضمین شده است؟

خیر، نه موسسه محبوب مهاجر سرزمین من  و نه هیچ موسسه دیگری نمی‌تواند تضمین اخذ ویزا بدهد. در صورت رد درخواست صدور ویزا با توجه به قرار دادی که در ابتدا بسته می‌شود موسسه محبوب مهاجر سرزمین من به عودت وجه و یا اخد ویزا مجدد ویزا اقدام خواهد کرد.

4. آیا امکان کار و یا تحصیل با ویزای توریستی (کوتاه مدت) کانادا وجود دارد؟

خیر . شما قانونا با ویزای توریستی به هیچ عنوان اجازه کار یا تحصیل در کانادا را ندارید تنها میتوانید در دوره‌های نهایتا 6 ماهه آموزشی به تحصیل بپردازید.

5. هزینه‌های اخذ ویزای توریستی (کوتاه مدت) کانادا شامل چه مواردی میشود؟

  •  هزینه مربوط به ارسال مدارک و انگت‌نگاری در مراکز معتبر
  •  هزینه سفر برای انجام امور انگشت‌نگاری

6. آیا داشتن ویزا شنگن در پاسپورت برای اخذ ویزای کانادا الزامیست؟

داشتن ویزای شنگن هیچ امتیاز خاصی برای صدور ویزا محسوب نمیشود اما بر روی نظر مامور صدور ویزا حتما تاثیر مثبت خواهد داشت زیرا که شما توانسته‌اید از حوزه معتبر شنگن اجازه ورود دریافت کنید و در موعد مقرر هم خارج شوید.

7. آیا امکان تغییر نوع ویزا کوتاه مدت به ویزای تحصیلی و یا کاری وجود دارد؟

شما میتوانید با روشهای مختلفی اعم از روش‌های بشر دوستانه، ثبت نام در دانشگاه‌ها و یا دوره‌های تحصیلی و یا حتی پیدا کردن جاب آفر به تغییر نوع ویزا در کانادا بپردازید که البته شامل طی مراحل خاص خود می‌باشد.

8. آیا میتوان با داشتن ویزای توریستی کانادا در این کشور مشغول به کار شد؟

خیر به هیچ عنوان

9. میزان تمکن مالی برای اخذ ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

برای ارائه تمکن مالی نیاز به ارائه گردش حساب 3 تا 4 ماه آخر منتها به سفر و وجود 12960 دلار کانادا به ازای هر نفر است این مبلغ برای خانواده 2 نفره 16135 دلار کانادا، برای خانواده 3 نفره 19836 دلار کانادا و برای خانواده 4 نفره 24083 دلار کانادا است. نامه تمکن مالًی نیازمند مهر و امضای رئیس شعبه ارزی بانک است.

10. دعوت نامه چه تاثیری در اخذ ویزای توریستی کانادا دارد؟

درحال حاضر وجود دعوتنامه تنها از طرف خانواده درجه 1 امتیازی جهت اخذ ویزا محصوب میشود البیته در نظر داشته باشید که این دعوتنامه باید درکنار شرایط تمکن مالی خوب و برنامه سفر مشخص ارائه شود و به تنهایی تضمینی برای اخذ ویزا نیست.

11. صدور ویزای توریستی کانادا چقدر طول میکشد؟

هیچ‌کس نمی تواند پاسخی قاطع به این مسئله بدهد. در حال حاضر طبق آنچه در سایت معتبری نظیر cic.gc.ca آمده است بسته به مدارک و نوع ویزای درخواستی این مدت متغیر است. اما در گذشته  این مدت بین 2 هفته تا 36 روز بود و آنچه اکنون شاهد آن هستیم بسیار بیشتر از این مدت زمانیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]