اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101265817716401

راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری

انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد

کد: 140101265817716401

https://bit.ly/37ljYlq

، (اخبار رسمی): پس از اعلام نتایج کنکور دکتری، داوطلبان سوالات بسیاری در خصوص زمان، نحوه و نکات موثر در انتخاب رشته آزمون دکترا دانشگاه های سراسری و آزاد دارند. در این زمینه نیز همانند سایر حوزه های تحصیلی مدعیان زیادی وجود دارند. اما به راستی اصول انتخاب رشته صحیح دکتری چیست؟

انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس) و دانشگاه آزاد در تیم مشاوران برتر توسط بهترین مشاوران انجام می گردد.

برای شروع به کسب اطلاعات درخصوص نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری بایستی درابتدا به سراغ کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون خود بروید. در صورتی که عنوان "مجاز" را در کارنامه خود مشاهده نمودید، دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری را با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دفترچه انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد را با ورود به سایت دانشگاه آزاد اسلامی، دریافت نمایید. 

یادآور می شویم که منظور از دانشگاه های سراسری؛ دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و دانشگاه های نیمه حضوری یا پیام نور می باشد و به عبارتی دیگر، شما زمانی که عنوان "انتخاب رشته دانشگاه های سراسری" را می شنوید بایستی بدانید، شامل انتخاب رشته برای تمام دوره های نامبرده می باشد که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی Sanjesh.org انجام می شود. فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز به طور معمول به صورت جداگانه و در سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با نشانی الکترونیکی Azmoon.org انجام می شود.

منبع: انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش