اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101265817816401

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان متوسطه اول

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کد: 140101265817816401

https://bit.ly/3EhhgJQ

، (اخبار رسمی): مشاوره تحصیلی یکی از اموری است که در عصر کنونی مورد نیاز همه دانش آموزان است، زیرا انتشار اخبار نادرست بسیاری از سوی مردم عامه مشاهده می گردد و بنای تصمیم های صحیح زندگی می بایست بر روی تصمیم گیری ها و اطلاعات درست تحصیلی پایه ریزی گردد.

مشاوران برتر یکی از باتجربه ترین موسسات مشاوره تلفنی می باشد که تمام آزمون های علمی کشور را پشتیبانی می کند و شما عزیزان می توانید با رزرو مشاوره تلفنی، پاسخ سوالات مبهم خود را دریافت نمایید.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دو پایه تحصیلی (آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم) برگزار می گردد و علاقمندان اشتغال به تحصیل در تیزهوشان بایستی در زمان ثبت نام نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند و سپس با مطالعه منابع آزمون، برای رقابت با سایر داوطلبان آماده شوند. برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مورد نیاز تمام داوطلبان و علاقمندان آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه می باشد.

برنامه ریزی آزمون تیزهوشان نیازمند آگاهی از بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد و همچنین حضور مشاور کارآزموده، دلسوز و پیگیر؛ خالی از لطف نخواهد بود. همانطور که می دانید منبع آزمون تیزهوشان ششم از کتب درسی به آزمون هوش تغییر داشته است و در حال حاضر سوالات این آزمون متشکل از سه بخش (هوش، استعداد و خلاقیت) می باشد.

منبع: برنامه ریزی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش