اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101295923616118

تعمیر داکت اسپلیت در تهران

نمایندکی تعمیر داکت اسپلیت

کد: 140101295923616118

https://bit.ly/3Eq2HUc

، (اخبار رسمی): تعمیر انواع برند داکت اسپلیت در تهران با ضمانت 6 ماه و قطعات اصلی فقط در تهران سرویس آنلاین .اعزام نیرو در کمتراز یک ساعت در سرراسر مناطق 22 گانه تهران

نمایندکی تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر و سرویس تخصصی داکت اسپلیت در تهران. تعمیر داکت اسپلیت تهران سرویس با گارانتی و ضمانت 180 روزه . اعزام تعمیرکار در کمتر از یک ساعت 02166593368

با پیشرفت تکنولوژی، تولیدات سیستم تهویه هوا نیز به سمت بهبود عملکرد، زیبایی بیشتر و صرفه جویی در مصرف انرژی حرکت کرده اند.
داکت اسپلیت دستگاه های جدید تهویه هوا که بسیار مورد استقبال مردم واقع شده و از میزان رضایت بالایی در بین مشتریان برخودار بوده است، به نسبت کولر گازی های قدیم، مصرف انرژی کمتری دارند و به دلیل توکار بودن این سیستم، فضایی از بیرون منزل را اشغال نمی‌کند.امروز قصد داریم درباره تعمیر داکت اسپلیت و نحوه کارکردن این سیستم تهویه هوا صحبت کنیم،

 داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت سیستم تهویه  هوایی که امروزه در بیشتر منازل نصب میشود، دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی است.و همانند کولر گازی میتوان در فصل گرما از باد خنک آن و در فصل سرما از باد گرم آن نهایت لذت را برد و دیگر به مصرف بالای انرژی فکر نکرد. داکت اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است. کمپرسور داکت اسپلیت همانند کولر گازی در بخش بیرونی منزل قرار میگیرد و از بخش های مختلفی مانند پروانه، کمپرسور، دینام، فین و … تشکیل شده است. بخش داخلی که همان هواساز نامیده می‌شود، به صورت توکار در داخل سقف قرار گرفته و با استفاده از کانال هایی به تمام نقاط، جریان هوا را به منزل منتقل می‌کند.

 

انواع برند داکت اسپلیت

بیشتر برندهای تولید کننده کولر گازی به تولید داکت اسپلیت نیز پرداخته اند که همین موضوع باعث شده با نام هایی تازه در زمینه تولید داکت اسپلیت آشنا شویم  که از جمله آنها میتوان به :ال جی، سامسونگ، هیتاچی، میدیا، پاناسونیک، اوجنرال، گری، جنرال، توشیبا، بوش، دایکین، هایسنس و لینوکس اشاره کرد. در هنگام خرید داکت اسپلیت می‌توانید برای دریافت مشاوره با یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در خرید این سیستم تهویه یاری دهند.

انتخاب ظرفیت مناسب داکت اسپلیت

مهمترین نکته پس از خرید داکت اسپلیت داشتن یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص برای سرویس داکت اسپلیت و تعمیر آن در مواقع مورد نیاز است.چرا که با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی تمام وسایل مورد نیاز خانوار از جمله داکت اسپلیت، اعتماد به یک تعمیرکار غیر متخصص و یک شرکت غیر مجاز فقط هزینه های بیشتری به شما عزیزان تحمیل خواهد کردو باعث خرابی دستگاه شما و کاهش طول عمر داکت اسپیلت شما خواهد شد.

تعمیر داکت اسپلیت 

تهران سرویس با کادری مجرب و با سابقه در زمینه تعمیر و سرویس انواع برند داکت اسپلیت در تمام سطح تهران خیال مشتریان عزیز را در باب تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را راحت کرده است.چرا که علاوه بر تخصص تعمیرکاران تهران سرویس ضمانت نامه این مجموعه باعث آسودگی خیال شما عزیزان خواهد بود.در ادامه مقاله میخواهیم به انواع مشکلات کولر گازی بپردازیم و شما با آن ها آشنا کنیم.

از جمله مشکلات رایج در داکت اسپلیت؛ داکت اسپلیت باد خنک نمی‌دهد

بعضا مشکل خنک نکردن داکت اسپلیت می‌نواند از عوامل ساده ای مانند ریموت کنترل یعنی ایجاد باد گرم یا باد نامتعادل دکمه کول باشد و به قسمت های اصلی داکت مربوط نباشد. در نتیجه قبل از هر چیز ریموت را بررسی کرده و با یک بار خاموش و روشن کردن به راه اندازی مجدد داکت بپردازید. در صورتی که همچنان به جای باد خنک و سرد، باد گرم خارج شد، حتما با نمایندگی های تهران سرویس تماس گرفته و درخواست کارشناس دهید.


برخی عوامل تاثیر گذار در بروز این مشکل

1- عدم سرویس سالانه
2- کمبود گازی داکت اسپلیت
3- ترموستات کولر گازی
4- مشکل برد داکت اسپلیت
5- نشتی در سیستم داکت اسپلیت
6- فن و موتور داکت اسپییلت

علت سر و صدای داکت اسپلیت چیست؟

سرو صدای داکت اسپلیت می‌تواند ناشی از عامل ساده ای مانند شل شدن پیچ و مهره‌ها و یا افتادن یکی از قطعات روی فن باشد ، در صورت مطمئن بودن از اتصالات داکت اسپلیت به بررسی عوامل زیر بپردازید:
1- وجود جسم خارجی در کنداسور
2 –  شکستن تیغه های فن
3 –  تراز نبودن دستگاه
4- قاب جلوی کولر گازی
5- لق شدن پایه های کندانسور
6- عدم روغن کاری دستگاه
7- تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلی
8- معیوب بودن موتور بلوور
در مقاله‌ای جداگانه به بررسی علت صدای داکت اسپلیت به صورت مفصل پرداخته ایم ،در صورت ایجاد صدای مزاحم در داکت اسپلیت خود با یکی از شعب تهران سرویس تماس گرفته تا پیش از ایجاد خرابی در داکت اسپلیت شما اقدامات لازم انجام پذیرد.

چرا خروجی باد داکت اسپلیت یخ می‌زند؟

در پاسخ به این سوال می‌گوییم که فن خراب شده است و باد سرد را به بیرون منتقل نمی‌کند و هوای خنک در یک قسمت مانده و باعث یخ زدن خروجی باد می‌شود. در این حالت باید تعمیر داکت اسپلیت را انجام داده و فن را تعویض و یا تعمیر کنید.

علت خرابی خازن داکت اسپلیت چیست؟

خازن داکت اسپلیت قطعه ای است که مدام در حال کار است و عموما به علت بالا رفتن آمپر و استارت زدن زیاد کمپرسور به دلیل عدم سرویس به موقع خازن سوخته و دچار مشکل می‌شود. توصیه کارشناسان تهران سرویس برای جلوگیری از این مشکل، ابتدا توجه به سرویس منظم و سپس استفاده از قطعات اورجینال برند داکت اسپلیت است.

چرا اوپراتور داکت اسپلیت یخ میزد؟

یخ زدن داکت اسپلیت در نتیجه کم شدن گاز داکت اسپلیت است. سرویس داکت اسپلیت را انجام دهید کوئل شویی حتما انجام شود و کانالها را برسی کنید فیلتر ها را چک کنید گرفتگی در اواپراتور باعث یخ زدن می‌شود. ازت شویی را انجام دهید چون رطوبت در لوله کاپیلاری در یخ زدگی تاثیر مستقیم دارد.

علائم خرابی های مربوط به کمپرسور داکت اسپلیت

  • با روشن کردن کولر، فن داخلی کار کرده ولی به محض اینکه کمپرسور وارد مدار می شود، فیوز می پرد.
  • فن بیرونی روشن شده ولی کمپرسور خاموش است، این می تواند دلیلی بر خرابی کمپرسور کولر گازی باشد.
  • اگر با روشن شدن فن بیرونی، همچنان کمپرسور روشن نمی شود.
  • کولر گازی متناسب با ظرفیتش و با توجه به مساحت محیط به مقدار کافی سرما ندارد.

سرویس داکت اسپلیت

توصیه ما به شما توجه ویژه به سرویس سالانه ی داکت اسپلیت است چرا که با انجام سرویس داکت اسپلیت به صورت منظم با هزینه ای کم از خرابی داکت اسپیلت خود که با هزینه های سرسام آور تعویض و تعمیر قطعه همراه است جلوگیری می‌کنید. سرویس داکت اسپلیت به صورت سالانه توسط بهترین متخصصان تهران سرویس در تمام سطح شهر تهران انجام می‌گیرد، سرویس مطمئن را با تهران سرویس تجربه کنید.

سرویس داکت اسپلیت 

سرویس کردن داکت اسپلیت یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس داکت اسپلیت به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند. سرویس داکت اسپلیت هر شش ماه باید توسط متخصص داکت اسپلیت انجام شود.

مراحل سرویس داکت اسپلیت؛ شستشوی داکت اسپلیت

داکت اسپلیت‌ها مدام در معرض آلودگی قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زیادی روی این دستگاه قرار می‌گیرد. مهمترین خدمات سرویس انواع داکت اسپلیت تمیز کردن داکت اسپلیت از گرد و غبار و آلودگی است. با این کار راندمان و کارایی داکت اسپلیت افزایش یافته و باعث صرفه جویی در مصرف برق نیز می‌شود.

شستشوی فیلر های داکت اسپلیت 

تمامی فیلتر های داکت اسپلیت توسط بهترین سرویس کار داکت اسپلیت درآورده شده و با مواد مخصوص شسته می‌شوند. در صورتی که فیلتر داکت اسپلیت شما فرسوده شده باشد با بهترین نوع فیلتر توسط سرویس کار ما تعویض می‌شود.

تست آمپر داکت اسپلیت

در صورتی که آمپر این محصول ایراد جزیی و یا کلی داشته باشد توسط سرویس کار بررسی شده و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد متناسب با میزان خرابی بهترین تصمیم گرفته می‌شود. این تست سبب می‌شود از خرابی سایر قطعات پیشگیری شده و شما مجبور نباشید هزینه زیادی برای تعمیر انواع قطعات و تعویض آن ها بپردازید.

نشت یابی و شارژ گاز داکت اسپلیت

سرویس دوره ای داکت اسپیلت توسط نمایندگی سرویس داکت اسپلیت سبب می‌شود شما هر شش ماه یکبار تمام قطعات را بررسی کرده و در صورتی که مشکل جزیی در دستگاه وجود داشته باشد،می‌توان از فرا گیر شدن و آسیب رساندن به سایر قطعات پیشگیری کرد.

بهترین زمان سرویس داکت اسپلیت

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت قبل از تغییر فصل است، درست زمانی که میخواهید کولر گازی برای اولین بار روی حالت سرمایش و یا گرمایش قرار دهید.

شارژ گاز داکت اسپلیت

یکی از رایج ترین موضوعات در سرویس داکت اسپلیت نیاز به شارزگاز داکت اسپلیت است که معمولا در فاکتور های سرویس سالانه قید می‌شود ،حال ببینیم که داکت اسپیلت در چه زمانی نیاز به شارژ گاز دارد.

چه زمانی داکت اسپیلت نیاز به شارژ گاز دارد

  • کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  • کولر گازی بعد از نصب هرچند که دستگاه نو باشد نیاز به شارژ گاز دارد.که به آن شارژ گاز تکمیلی نیز گفته میشود.
  • سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد.

در برخی مواقع نشتی هایی که مشتریان عزیز متوجه آن نمی‌شوند و یا عدم توجه به سرویس سالانه در اثر نشت گاز در زمان زیاد، دستگاه کاملا گاز خود را از دست می‌دهد و سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز دارد.در این مواقع  به دلیل نشتی های کوچک، تنها مقدار کمی گاز از دست رفته و با مقداری شارژ مجدد آمپر دستگاه به حالت نرمال برمی‌گردد.

کد خطا یا همان ارور داکت اسپلیت

داکت اسپیلت نیز مانند سایر وسایل هوشمند گرمایشی، مجهز به یک سیستم عیب یاب هوشمند است که بروز هرگونه مشکل و خطا در سیستم را به صورت ارور روی صفحه نمایش میدهد. مصرف کنندگان عزیز می‌توانند با استفاده از این سیستم از عیب دستگاه خود مطلع شوند.

گاز داکت اسپلیت

گاز به کار رفته در داکت اسپیلت با توجه به سیستم اینورتر و غیر اینورتر متفاوت است و از گاز هایR22 / R410a / R507 استفاده شده است.

سرویس داکت اسپیلت شامل

  • شستشوی پنل خارجی
  • شستشوی پنل داخلی
  • شستشوی فیلترها
  • شارژ گاز داکت اسپلیت
  • تست آمپر داکت اسپلیت
  • سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی
  • شارژ گاز R۲۲ داکت اسپلیت معمولی
  • شارژ گاز R۴۱۰ داکت اسپلیت اینورتر
  • نشت‌یابی و شارژ گاز
  • تعویض کمپرسور داکت اسپیلت اینورتر و معمولی

 

مهمترین دلایل سرویس به موقع داکت اسپلیت را به چند دسته تقسیم کرد

۱- کاهش مصرف برق داکت اسپیلت
۲- افزایش طول عمر در داکت اسپلیت
۳- سریع خنک کردن در داکت اسپیلت
۴- اطمینان از وجود گاز کافی در داکت اسپلیت
۵- عدم وجود آمدن بوی نامطبوع در داکت اسپلیت

هزینه سرویس داکت اسپلیت چقدر است؟

سرویس داکت اسپیلت در برند های مختلف متفاوت است و نمی‌توان هزینه ی ثابتی را برای آن در نظر گرفت چرا که در صورت نیاز به شارژ گاز و تعویض قطعه این هزینه مقدار ثابتی نخواهد داشت.تمامی خدمات کولر گازی در تهران سرویس بر حسب نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود.

سرویس داکت اسپیلت در محل

تهران سرویس با اعزام تعمیر کار در سراسر تهران در کمتر از یک ساعت اقدام به سرویس داکت اسپلیت شما در محل خواهد کرد.

ضمانت 180 روزه قطعات مصرفی

تمامی قطعات مصرفی توسط تعمیر کاران تهران سرویس اصل و دارای ضمانت است.

سرویس و تعمیر تمامی برند داکت اسپلیت در تهران

تهران سرویس برای تمامی برندهای موجود در بازار سرویسکار مجرب با مدرک فنی دارد.

کمترین نرخ تعمیرات در تهران

با انتخاب تهران سرویس از کمترین نرخ تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در تهران را تجربه خواهید کرد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت در تهران

زمانی که داکت اسپلیت شما نیاز به تعمیر دارد , مهمترین دغدغه شما هزینه تعمیرداکت اسپلیت است. هزینه تعمیرات داکت اسپلیت بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید. اما کلیه تعمیرات داکت اسپلیت در تهران سرویس مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران با هزینه های منصفانه و با بهترین کیفیت انجام می شود. در ضمن یادآور می‌شویم، که تمامی خدمات تهران سرویس دارای 180 روز ضمانت هستند.

تعویض یا تعمیر داکت اسپلیت

از جمله سوالات متداول در بین مشتریان عزیز این است که کدام مقرون به صرفه تر است؟ تعمیر داکت اسپلیت یا تعویض آن؟
با توجه به پایین بود هزینه تعمیرات در تهران سرویس کارشناسان ما در قدم اول تلاش بر تعمیر داکت اسپلیت داشته ولی قبل از تعمیر حتما تخمینی از هزینه های احتمالی به مشتریان عزیز داده می‌شود تا در صورت لزوم داکت اسپلیت شما به جای تعمیر با بهترین داکت اسپیلت از همان برند تعویض شود.

چرا تعمیرکار داکت اسپیلت خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل هفت سال و مختص تعمیرات داکت اسپلیت
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
9-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترین رضایت مردمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی