اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102015932218646

انواع خدمات چاپ و تولید استند های نمایشگاهی

چاپ و استند آرنیک

کد: 140102015932218646

https://bit.ly/3MyX35l

، تهران , (اخبار رسمی): استندهای نمایشگاهی چیست؟ به پایه های نگهدارنده چاپ و پوستر گفته می‌شود که جهت نمایش تبلیغات و نام برند و نوع فعالیت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چاپ و استند آرنیک
خدمات کلی چاپ و استند های نمایشگاهی

همانگونه که از اسم استندها پیداست،  مناسب برای استفاده در فضا های نمایشگاهی و فضاهای تبلیغاتی دیگر هستند و همچنین به عنوان ابزاری برای معرفی کسب و کار به بهترین شکل ممکن

استند پر کاربرد نمایشگاهی و تبلیغاتی  

یکی از پر کاربرد ترین استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی استند رول آپ است که به عنوان یک استند نمایشگاهی و اطلاع رسانی شناخته شده است و محبوبیت این دسته از سازه ها بخاطر حمل و نصب راحت آنهاست.

انواع چاپ برای استند رول آپ

تقریبا می‌توان گفت اکثر چاپ های موجود را می‌توانیم برای استند رول آپ به این شرح  انتخاب کنیم:

  • چاپ سولیت
  • چاپ پلات لمینت
  • چاپ بنر
  • چاپ گلاسه پاره نشو و غیره

 

انواع سایز استند رول آپ

 

 استند رول آپ در چندین سایز استاندارد :

 

عرض 60 ، عرض 80 ، عرض 85 ، عرض 90 ، عرض 100 ، عرض 120 ، عرض 150 ، عرض 200، عرض 240  و در ارتفاع 200 سانتیمتر،  قابل سفارش است. البته این محصولات، قابلیت تولید  به صورت سایز دلخواه را نیز دادرند.

 

تعمیر استندهای نمایشگاهی

مجموعه چاپ و استند آرنیک برای جلوگیری از هزینه های اضافی بعدی اعلام می‌کند که مرکز تعمیرات استندهای نمایشگاهی در ایران را افتتاح کرده تا درجهت صرفه جویی هزینه های تبلیغاتی و حمایت از مصرف کننده، گامی برداشته باشد.

منظور از تعمیر استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی چیست ؟

  به هر عمل سالم سازی و زیبا سازی استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی در مسیر بهتر شدن را تعمیر و اور حال کردن می‌نامند . از این رو با استفاده از خدمات تعمیر استند از هزینه های اضافی تا پنجاه درصد جلوگیری خواهید کرد.

نام تجاری اولین نماینده رسمی

      به دلیل تخصصی بودن این صنعت در حال حاضر ( 20/01/1401 )تنها نماینده رسمی مرکز تعمیر تخصصی استندهای نمایشگاهی در ایران مجموعه چاپ و استند آرنیک است که با دانش کافی، قدم در این صنعت گذاشته است.

 

بنیان گذار

در سال 1400 ( 2022 )  جناب آقای فرشید قملاغی  بعد از 12 سال تجربه و تحقیق لازم در زمینه چگونگی پیدایش و کارایی استند های نمایشگاهی و فروشگاهی در صنعت تبلیغات و بازاریابی، تصمیم به بنیان گذاری اولین مرکز تعمیر تخصصی استندهای نمایشگاهی در ایران گرفته و به پشتوانه دانش کافی و نیاز این صنعت به خدمات تعمیر، پا به این عرصه گذاشته است.

چاپ لارج فرمت چیست ؟

چاپ لارج فرمت به چاپی گفته می‌شود که بزرگتر از یک متر مربع باشد و محدودیت طولی نداشته باشد و به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارت اند از چاپ فضای داخلی  (ایندور) و چاپ فضای خارجی (اوت دور). هرکدام از این نوع چاپ ها کارایی خاص خود و برای منظور های مختلف به کار گرفته می‌شوند که تیم فنی چاپ و استند آرنیک در ادامه، توضیحات لازم را ارائه داده است.

 

انواع چاپ لارج فرمت کدامند چاپ سولیت چاپ مش

  • چاپ استیکر
  • چاپ بنر
  • چاپ بکلایت
  • چاپ چرم مصنوعی
  • چاپ فلکس
  • چاپ پلات لمینیت
  • چاپ گلاسه و لاستر

یکی از پرکاربرد ترین نوع چاپ لارج فرمت، چاپ استیکر است که در انواع مختلفی وجود دارد و نیز همچنین برای منظور های بسیاری استفاده می‌شود.

 

پل های ارتباطی  چاپ و استند آرنیک

WWW.ARNIKPRINT.COM

09125792646 -09354361300 – 66013050 - 66016123

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک

مجموعه تبلیغاتی چاپ و استند آرنیک مفتخر است اعلام کند زین پس خدماتی از جمله خدمات چاپ های اوت دور ، ایندور ، دیجیتال که شامل چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ بنر، چاپ سولید و … میباشد را در این مجموعه به مشتریان اراده خواهد داد. از جمله فعالیت های نمایشگاهی و تبلیغاتی این مجموعه ساخت و تولید استند های نمایشگاهی و فروشگاهی و تبلیغاتی که میتوان به استند پاپ آپ، استند رولاپ، میز کانتر و … اشاره کرد را به مشتریان خود ارائه میدهد. خدمات طراحی و نصب استند های مختلف و نصب انواع چاپ ها که شامل چاپ استیکر، چاپ مش میشود، از جمله سرویس ها و خدمات این مجموعه میباشد که برای سهولت مشتریان ارائه میگردد. که به پشتوانه تجربه و دانش روز پرسنل و مدیران و نیز همچنین با به کارگیری جدید ترین و به روز ترین ماشین آلات چاپ و بهترین متریال های موجود این خدمات ارائه میگردد. و یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه میتوان به تعمیر تخصصی انواع استند های نمایشگاهی یاد کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی